-
Стефан Трампов
- Мнения: 10
- Регистриран на: 03 Май 2011 16:00
Мнение
от Стефан Трампов » 04 Май 2011 10:28
Здравейте. От няколко дена съм собственик на Ярис Версо 1,4 DI D-4D ..... Никога не съм шофирал дизелова кола...( имам една бензинова Ланчия 2000i 16v 139кс.), но първите ми впечатления са чудесни. Съвсем сносно върви машинката, вози не много твърдо, интериора е добър.... Интересувам се на колко оборота точно включва турбото на този двигател....не че имам някакви забележки..ама сега се "уча" да карам дизел.... biggrin.gif
Последно промяна от
Стефан Трампов на 04 Май 2011 11:22, променено общо 1 път.
Стефан Трампов
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 04 Май 2011 10:52
Турбото включва още като запалиш колата

и не изключва, докато не я загасиш .. biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 05 Май 2011 01:57
Както е казал колегата турбото не е на ключе

. Но започва да надува в един определн момент ( да кажем от 1200 оборота ) , като максимума му достига някъде около 2000 оборота .
Bass_Man
-
KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от KiLLeR » 05 Май 2011 02:19
И имаш максимален въртящ момент към 4000 оборота. Ако е важно де. Къде е Akima сега да даде и графики и всичко

Toyota Avensis D4D 2001

KiLLeR
-
stivi
- Мнения: 115
- Регистриран на: 29 Мар 2011 22:42
- Местоположение: Поморие
Мнение
от stivi » 05 Май 2011 12:23
KiLLeR написа:И имаш максимален въртящ момент към 4000 оборота. Ако е важно де. Къде е Akima сега да даде и графики и всичко

Лека поправка-максималния въртящ момент е от 1800 до 2800 об/мин а максималната мощност е при 3800

1.4 D-4D много добър мотор !
stivi
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 05 Май 2011 19:27
А и не е лошо, след като паркираш - да оставиш колата да поработи 10-15 сек., за да се "укроти" турбото.
Иначе към 1800 оборота влиза в "бууст", към 2000 оборота променя геометрията в "топлия охлюв" и спира надува, като забие муцуната..... biggrin.gif
Uncle Dido
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта