Страница 1 от 1

Разлика между D4D и TDI

Публикувано на: 06 Авг 2006 19:23
от alex_varna
Каква е разликата между 2та вида мотори .Освена , че D4D-то е по новия вариант?????????

Публикувано на: 07 Авг 2006 18:39
от K-A-N-U
Nqmam i na ideq kakvo e D4D, za TDI sam siguren 4e znae6 kakvo e nqma nujda da ti obesnqvam, vse pak si umno na6ensko mom4e(varnensko), btw vijdam 4e skoro si se registriral dobre do6yl i malko po malko Varnenskata ni brigada narastva :)

Публикувано на: 07 Авг 2006 18:49
от ugabuga
az do kolkoto znam samo Audu/VW dvigatelite se kazvat TDI

D4D e sigurno prosto Toyotskoto ime na turbo diesel dvigatel.

Публикувано на: 07 Авг 2006 20:34
от LEXUS
Ne znam zashto Punky, Jamie ili Bad_dog oshte ne sa obiasnili..Az ne sam vesht v tehnichesko otnoshenie kato tiah,no znam,che TDI na Toyota e predkameren diesel.Slagaha go na Avensis 2.0TDI-98-2000god..
D-4D e Common-rail diesel,koito pri Peugeot se kazva HDI,pri VW -TDI,pri Renault-dCi,pri Ford -TDCI i t.n..Estestveno ima niakakvi razliki mejdu dizelite na razl. firmi,no ne znam kakvi,samo znam che novia 2.2 D-4D e nai-dobria dizel! biggrin.gif

Публикувано на: 08 Авг 2006 14:54
от TATI
www.toyota.bg

Дизелов двигател тип D-4D с директно впръскване горивото, използващ системата “комън рейл”

Тази съвременна технология използва горивна помпа с много високо налягане, система “комън рейл” (обща магистрала) и управлявани от компютър инжектори, които доставят точно необходимото количество гориво във всеки цилиндър, в точно подбраните моменти.
Горивото в двигателите тип D-4D се подлага на изключително високо налягане – 1 350 атмосфери, в рамките на една обща магистрала (“комън рейл”), която захранва едновременно и четирите цилиндъра (по-старите модели дизелови двигатели имат отделни горивопроводи, които водят от горивната помпа до всеки цилиндър). Инжекцията под такова високо налягане позволява по-фино разпрашаване на горивото за пълното му изгаряне, и води до увеличаване на полезната мощност. Тъй като при това високо налягане по-малко гориво остава неизползвано в сравнение с по-старите системи с неефективно изгаряне, двигателите тип D-4D имат също така и по-малък разход на гориво.
Освен всичко гореизброено, компютърният управляващ блок инжектира във всеки цилиндър малко преди запалването на основното количество гориво малки количества гориво. Тази "пилотна горелка" намалява експлозивната сила на изгарянето на основната порция гориво, и по този начин силно намалява шума и вибрациите, които доскоро се свързваха неразривно с дизеловите двигатели. Всичко това прави този тип двигатели един от "най-кадифените" дизелови двигатели, произвеждани досега.

Публикувано на: 08 Авг 2006 21:00
от alex_varna
Мерси за информацийката. Аз сега си търся Авенсис от 2000-2001-2002 година дизел.Определено значи ще гледам да е D4D , а не TDI.
И всички бензинки ще ми дишат прахта biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 09 Авг 2006 18:27
от punkara
alex_varna написа: И всички бензинки ще ми дишат прахта biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
keep on dreaming! laugh.gif :thumbsup:

Публикувано на: 09 Авг 2006 19:46
от KORD
punkara написа:
alex_varna написа: И всички бензинки ще ми дишат прахта biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
keep on dreaming! laugh.gif :thumbsup:

Yep i she trq da e mnoo nerealen dream biggrin.gif

Публикувано на: 09 Авг 2006 20:07
от LEXUS
KORD написа:
punkara написа:
alex_varna написа: И всички бензинки ще ми дишат прахта biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
keep on dreaming! laugh.gif :thumbsup:

Yep i she trq da e mnoo nerealen dream biggrin.gif
Absoliutno. biggrin.gif :laughing6: