Разлика между D4D и TDI
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Разлика между D4D и TDI
Каква е разликата между 2та вида мотори .Освена , че D4D-то е по новия вариант?????????
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ne znam zashto Punky, Jamie ili Bad_dog oshte ne sa obiasnili..Az ne sam vesht v tehnichesko otnoshenie kato tiah,no znam,che TDI na Toyota e predkameren diesel.Slagaha go na Avensis 2.0TDI-98-2000god..
D-4D e Common-rail diesel,koito pri Peugeot se kazva HDI,pri VW -TDI,pri Renault-dCi,pri Ford -TDCI i t.n..Estestveno ima niakakvi razliki mejdu dizelite na razl. firmi,no ne znam kakvi,samo znam che novia 2.2 D-4D e nai-dobria dizel! biggrin.gif
D-4D e Common-rail diesel,koito pri Peugeot se kazva HDI,pri VW -TDI,pri Renault-dCi,pri Ford -TDCI i t.n..Estestveno ima niakakvi razliki mejdu dizelite na razl. firmi,no ne znam kakvi,samo znam che novia 2.2 D-4D e nai-dobria dizel! biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
www.toyota.bg
Дизелов двигател тип D-4D с директно впръскване горивото, използващ системата “комън рейл”
Тази съвременна технология използва горивна помпа с много високо налягане, система “комън рейл” (обща магистрала) и управлявани от компютър инжектори, които доставят точно необходимото количество гориво във всеки цилиндър, в точно подбраните моменти.
Горивото в двигателите тип D-4D се подлага на изключително високо налягане – 1 350 атмосфери, в рамките на една обща магистрала (“комън рейл”), която захранва едновременно и четирите цилиндъра (по-старите модели дизелови двигатели имат отделни горивопроводи, които водят от горивната помпа до всеки цилиндър). Инжекцията под такова високо налягане позволява по-фино разпрашаване на горивото за пълното му изгаряне, и води до увеличаване на полезната мощност. Тъй като при това високо налягане по-малко гориво остава неизползвано в сравнение с по-старите системи с неефективно изгаряне, двигателите тип D-4D имат също така и по-малък разход на гориво.
Освен всичко гореизброено, компютърният управляващ блок инжектира във всеки цилиндър малко преди запалването на основното количество гориво малки количества гориво. Тази "пилотна горелка" намалява експлозивната сила на изгарянето на основната порция гориво, и по този начин силно намалява шума и вибрациите, които доскоро се свързваха неразривно с дизеловите двигатели. Всичко това прави този тип двигатели един от "най-кадифените" дизелови двигатели, произвеждани досега.
Дизелов двигател тип D-4D с директно впръскване горивото, използващ системата “комън рейл”
Тази съвременна технология използва горивна помпа с много високо налягане, система “комън рейл” (обща магистрала) и управлявани от компютър инжектори, които доставят точно необходимото количество гориво във всеки цилиндър, в точно подбраните моменти.
Горивото в двигателите тип D-4D се подлага на изключително високо налягане – 1 350 атмосфери, в рамките на една обща магистрала (“комън рейл”), която захранва едновременно и четирите цилиндъра (по-старите модели дизелови двигатели имат отделни горивопроводи, които водят от горивната помпа до всеки цилиндър). Инжекцията под такова високо налягане позволява по-фино разпрашаване на горивото за пълното му изгаряне, и води до увеличаване на полезната мощност. Тъй като при това високо налягане по-малко гориво остава неизползвано в сравнение с по-старите системи с неефективно изгаряне, двигателите тип D-4D имат също така и по-малък разход на гориво.
Освен всичко гореизброено, компютърният управляващ блок инжектира във всеки цилиндър малко преди запалването на основното количество гориво малки количества гориво. Тази "пилотна горелка" намалява експлозивната сила на изгарянето на основната порция гориво, и по този начин силно намалява шума и вибрациите, които доскоро се свързваха неразривно с дизеловите двигатели. Всичко това прави този тип двигатели един от "най-кадифените" дизелови двигатели, произвеждани досега.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- alex_varna
- Мнения: 295
- Регистриран на: 27 Юни 2006 01:22
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта