Страница 1 от 2
Проблем със задни напречни щанги на Карина Е
Публикувано на: 26 Апр 2011 22:41
от PESHO OT MARS
Проблема е следния заминали са ми тампоните на регулируемите напречни шанги на задното окачване на Карината.
Гледайки по каталози става ясно че не се продават само гумено металните "тампони" а само целите щанги. В ТМ Ауто преди време са обявили неприличната цена от 240 кинта за брой. По някакви руски сайтова цената се движи между 1500 и 3000 рубли (при курс на лев рубла около 1 лев за 20 рубли).
Та въпрос ми е някой пазарувал ли е в Англия части за Карина и има ли читави сайтове с прилични цени?
Другата ми опция е да си сваля щангите и да ги пратя на една 3-4 дневна екскурзия и да се сдобият с новички полиуретанови "тампони" срещу около 50 кинта на щанга + транспорт.
Та кое ви се струва по-правилно.
Публикувано на: 26 Апр 2011 23:50
от Uncle Dido
Полиуретан!
Публикувано на: 26 Апр 2011 23:54
от Bass_Man
Fido Dido написа:Полиуретан!
+100
Само им кажи да не е от баш най-твърдия някаква средна хубост да ти сложат

.
Re: Проблем със задни напречни щанги на Карина Е
Публикувано на: 27 Апр 2011 09:45
от Petar
И моите тампони бяха заминали обиколих всички магазини и наистина се продава заедно с цялата щанга . Но колегата ТойотаФоревър от форума миги намери само тампоните по куриер ги достави и маистора миги смени без проблем и сега нямам никакви проблеми .Пробвай при него мисля че щети помогне
Публикувано на: 27 Апр 2011 11:36
от PESHO OT MARS
Bass_Man написа:Fido Dido написа:Полиуретан!
+100
Само им кажи да не е от баш най-твърдия някаква средна хубост да ти сложат

.
Обявеното число е 80-85 твърдост но незнам нито в какво се измерва нито това колко наистина е твърдо.
Ще проверя и при колегата все пак да видя за някакви aftermarket тампони. Проблема ми е с полиуретановите че трябва да си сваля щангите и да ги пратя на майната си и се чувствам леко притеснен.
Публикувано на: 27 Апр 2011 19:02
от max-2
Ако сложиш полиуретана ще си още по-притеснен като се разскърца след максимум 1 година, като се измие греста.
Публикувано на: 27 Апр 2011 20:25
от Uncle Dido
PESHO OT MARS написа:Обявеното число е 80-85 твърдост но незнам нито в какво се измерва нито това колко наистина е твърдо.
Еластомер с твърдост по Шор от 20 до 97 клас А и от 40 до 90 клас D и се характеризира с голяма износоустойчивост, устойчив на ниски (-40 C) и високи температури до 100 C, на високо натоварване, влагоустойчив, също така устойчив и в маслена среда и среда на разтворители.
http://blik99-bg.com/website/index.php/ ... x/258/1/30
Пешо, всеки средно интелигентен стругар може да ти изработи тампоните по модел или скица с размери, след което ти трябва сервиз с преса.
П.П. Това за греста не го вярвам.

Публикувано на: 27 Апр 2011 20:37
от PESHO OT MARS
Искам да ти кажа че това за полиуретана го чувам от много места. Като си мислех че греста просто я пропускат и ако я сложиш няма проблем със скърцането но май се оказва че наистина има някаква форма на "измиване" и скърцотене после.
Публикувано на: 27 Апр 2011 20:48
от mafiota
Незнам но полиоретановите тампони много ги хвалят във ВАГ форума
Публикувано на: 27 Апр 2011 22:23
от Bass_Man
То за това се правят малко по-меки все пак да могат да поемат нещо да не са баш като втулки biggrin.gif .
Публикувано на: 27 Апр 2011 22:27
от rudolf
Fido Dido написа:П.П. Това за греста не го вярвам.

диде тампоните се сглабят на колата от две частии са с канали за гресиране..понеже не са от гума, вътрешната фтулка е свободна и лагерува сама върху греста,,,когато няма грес -има триене,което износва уретана въпреки че той е устойчив на натист и всичко изборено друго..
дори и преса не трябва,поне за китовете които се продават по света.
мисля че е неподходящ за всекидневна кола,която се кара целогодишно
Публикувано на: 27 Апр 2011 22:30
от Bass_Man
Е да знаеш , че може и да са от една част

.
Публикувано на: 27 Апр 2011 23:12
от rudolf
от 1 част, съм виждал само заготовки за самоделки,преди хората да започнат да пазаруват от чужбина готови китове с всичко + греста в тях....китове от 1 част за преса-не съм виждал,възможно е да има
Публикувано на: 28 Апр 2011 01:33
от Bass_Man
А защо трябва да има преса в цялата схема ? На мен известните варианти са ми два . Или се взима плътен и се обработва или се взима течен и се излива във форма .
Публикувано на: 28 Апр 2011 09:53
от max-2
Имам приятелче с Алфа 156 и той си гресира редовно, иначе като я беше оставил да скърца известно време полиуретана беше изял вътрешната втулка и се получил луфт м/у двете.