Проблем със задни напречни щанги на Карина Е
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Проблем със задни напречни щанги на Карина Е
Проблема е следния заминали са ми тампоните на регулируемите напречни шанги на задното окачване на Карината.
Гледайки по каталози става ясно че не се продават само гумено металните "тампони" а само целите щанги. В ТМ Ауто преди време са обявили неприличната цена от 240 кинта за брой. По някакви руски сайтова цената се движи между 1500 и 3000 рубли (при курс на лев рубла около 1 лев за 20 рубли).
Та въпрос ми е някой пазарувал ли е в Англия части за Карина и има ли читави сайтове с прилични цени?
Другата ми опция е да си сваля щангите и да ги пратя на една 3-4 дневна екскурзия и да се сдобият с новички полиуретанови "тампони" срещу около 50 кинта на щанга + транспорт.
Та кое ви се струва по-правилно.
Гледайки по каталози става ясно че не се продават само гумено металните "тампони" а само целите щанги. В ТМ Ауто преди време са обявили неприличната цена от 240 кинта за брой. По някакви руски сайтова цената се движи между 1500 и 3000 рубли (при курс на лев рубла около 1 лев за 20 рубли).
Та въпрос ми е някой пазарувал ли е в Англия части за Карина и има ли читави сайтове с прилични цени?
Другата ми опция е да си сваля щангите и да ги пратя на една 3-4 дневна екскурзия и да се сдобият с новички полиуретанови "тампони" срещу около 50 кинта на щанга + транспорт.
Та кое ви се струва по-правилно.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем със задни напречни щанги на Карина Е
И моите тампони бяха заминали обиколих всички магазини и наистина се продава заедно с цялата щанга . Но колегата ТойотаФоревър от форума миги намери само тампоните по куриер ги достави и маистора миги смени без проблем и сега нямам никакви проблеми .Пробвай при него мисля че щети помогне
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Обявеното число е 80-85 твърдост но незнам нито в какво се измерва нито това колко наистина е твърдо.Bass_Man написа:+100Fido Dido написа:Полиуретан!
Само им кажи да не е от баш най-твърдия някаква средна хубост да ти сложат.
Ще проверя и при колегата все пак да видя за някакви aftermarket тампони. Проблема ми е с полиуретановите че трябва да си сваля щангите и да ги пратя на майната си и се чувствам леко притеснен.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Еластомер с твърдост по Шор от 20 до 97 клас А и от 40 до 90 клас D и се характеризира с голяма износоустойчивост, устойчив на ниски (-40 C) и високи температури до 100 C, на високо натоварване, влагоустойчив, също така устойчив и в маслена среда и среда на разтворители.PESHO OT MARS написа:Обявеното число е 80-85 твърдост но незнам нито в какво се измерва нито това колко наистина е твърдо.
http://blik99-bg.com/website/index.php/ ... x/258/1/30
Пешо, всеки средно интелигентен стругар може да ти изработи тампоните по модел или скица с размери, след което ти трябва сервиз с преса.
П.П. Това за греста не го вярвам.

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Искам да ти кажа че това за полиуретана го чувам от много места. Като си мислех че греста просто я пропускат и ако я сложиш няма проблем със скърцането но май се оказва че наистина има някаква форма на "измиване" и скърцотене после.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
диде тампоните се сглабят на колата от две частии са с канали за гресиране..понеже не са от гума, вътрешната фтулка е свободна и лагерува сама върху греста,,,когато няма грес -има триене,което износва уретана въпреки че той е устойчив на натист и всичко изборено друго..Fido Dido написа:П.П. Това за греста не го вярвам.
дори и преса не трябва,поне за китовете които се продават по света.
мисля че е неподходящ за всекидневна кола,която се кара целогодишно
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта