
BTW:Колата е тойота авенсис 2-2009г.(фейслифт). Размера на гумите е 215/50 R17
Ами и в ТМ не останаха "безучастни" по пример на колегите в германя, но те решиха проблема генерално, като изпуснаха налягането в гумите на 1.8 bara. Сами разбирате обаче, че на тази тежка кола при 1.8 bara гумате стояха, като спукани и беше немислимо да се кара така. И все пак за мен остава загадка, защо като испусна налягането това биене се минимализира.slowtraveler написа:Колегата имаше подобно биене на авенсиса... Убеждаваха го, че са гуми и т.н... И при едно ходене до Германия бе минал през сервиз и биенето изчезнало....
Каза, че са му правили центровка на сходимост....
Единствената логика която виждам е че при неутрална сходимост няма напрежение върху окачването, и съответно всеки минимален луфт и дисбаланс биха могли да причинят биене.
Докато ако окачването е под напрежение (нормалната сходимост), всички луфтове се обират...
Иначе аз съм с Bridgestone Potenza RE050A и не съм имал проблем...
Наскоро (преди месец) смених само едната гума (бе излязъл балон) и отново нямам проблеми, а съм врътнал вече над 70х.км...
Гледам, че в ТМ-Запад имат доста модерен стенд, но както на всички ни е известно, най-важно е, колко читав е майстора. Ако Bass_Man или някой друг колега има наблюдения за качеството на на тази услуга в ТМ или алтернативен сервиз, ще е добре да я сподели, тъй като след празниците мисля да мина на реглаж.Bass_Man написа:Мда вземи направи едно реглажче ама някъде на читаво място да я погледнат хубаво !
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта