Страница 1 от 1

MMT и Multidrive S

Публикувано на: 19 Апр 2011 12:53
от moloko
Колеги ,
има ли някои между вас - с познания по темата за автоматичните скоростни кутии , да обасни на кратко :
Каква е разликата между трансмисия ММТ , Multidrive S, и нормалния автоматик ..... ако има такава естествено , и разликата не е само в буквичките на означението. И разбира се кое е за предпочитане..... пък ако има и хора с личен опит , още по добре......

Публикувано на: 19 Апр 2011 14:06
от Vesko
ММТ си е обикновенна ръчна скоростна кутия със съединител, новместо педали има електроника и моторчета да си сменя скоростите и натиска съединителя. Мултидрайв С си е безстепенна скоростна кутия. До колкото съм чувал (не съм карал авенсис 3) има софтуерна имитация на нормална скоростна кутия за комфорт на водача. РХ-а съшо е с безстепенен предавателен механизъм, там наистина не мога да разбера програмиста дето е писал виртуалната 6 степенна кутия. При каквато и скорост да минеш на ръчен режим винаги си на 4-та предавка biggrin.gif

Публикувано на: 19 Апр 2011 20:54
от kando
Аз в момента започвам да карам на ММТ и от краткия опит мога да кажа, че е перфектна за градско и за спокойно извън градско каране. Не става за юркане защото колата отговаря с малко закъснение на рязко натискане на газта. Но ако не искаш да я дърпаш по светофарите е мнг добра като комфорт. Малко се осеща смяната от първа на втора ако натиснеш педала повечко и сменя на 4 на на 3к, но не е неприятно.
Аз исках да питам някй дали знае като поддръжка каква е разликата на теория и на пари?

Публикувано на: 19 Апр 2011 23:26
от stivi
От скоро чета форума но вече разбрах че кола с ММТ не трябва да се купува в никакъв случай,пълен провал била тая кутия biggrin.gif

Публикувано на: 19 Апр 2011 23:58
от Nixter
Тя коя ли роботизирана скоростна кутия не е провал? Очудвам се, че я слагат на Ауриса. Тези кутии се слагат на по-малки коли.

Публикувано на: 20 Апр 2011 03:38
от kando
Хмм след месец трябва да дойде и Версото, което купувам и то си е с АТ и ще видим дали е голяма разликата. За сега за Ауриса мога да кажа, че не изглежда като пълен провал, държи си се много добре. Но може и да изпускам нещо....някой може ли да аргументира "пълен провал" ?

Публикувано на: 20 Апр 2011 11:54
от Nixter
Нека колегата Стиви да аргументира термина. Аз отдавна не съм чел теми за ММТ. Впечатленията ми са само от прочетеново във форума и по списания. Безспорния плюс на тези кутии е, че разхода не е увеличен спрямо ръчната скоростна кутия :thumbsup:

Публикувано на: 20 Апр 2011 13:56
от desSs
ММТ-то на яриса придърпваше леко при смяна на скорости, особено от 1-ва на 2-ра. при изпреварване или катерене на баир беше леко неудобно. сега на CVT-то го няма този проблем, всичко става плавно, все едно караш тролей хаха rolleyes.gif

Публикувано на: 20 Апр 2011 14:38
от stivi
Ами това е само една от темите които излизат с търсачката при кодова дума "MMT" и която не е никак хвалебствена за тази кутия biggrin.gif
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 38c65dd958

Публикувано на: 21 Апр 2011 09:28
от kando
Хмм...прочетох няколко теми по въпроса и впечатлението с което оставам е че определено тойота са се погрижили за козметичните проблеми, които се споменават в темите: бавно превключване, кофти изкачване, придръпване при смяна на предавките (има леко придръпване само 1ва на 2ра и то много леко). Това, което не знам е как седи въпроса с бързото амортизиране на някои от частите на ММТ системата от, което се оплакваха колегите....това единствено времето ще покаже. rolleyes.gif
А някой колеги с проблеми, които те са изпитали и са отсранили моля да споделят как какмо защо....просто информативно....аз ще се надявам 2011тd да са отсранили някой от проблемите за, които се говори в колите 2007 - 2008 tongue.gif