Почисване на дюзи при 2.2 D4D в Варна, къде ?Ефективно ли е

lambos
Мнения: 1
Регистриран на: 12 Апр 2011 10:26

Почисване на дюзи при 2.2 D4D в Варна, къде ?Ефективно ли е

Мнение от lambos » 12 Апр 2011 10:56

Колеги здравейте

нов съм в този форум и за съжаление пиша още от самото начоло по проблем ...

Наскоро с мой колега си купихме коли - аз Рав 4 2.2 d4d - той си взе авенсис със същият мотор и двамата имаме почти идентични проблеми - ДЮЗИ mad.gif , той разполага с парите и каза че ще си купува чисто нови , но аз не мога сега да отделя толкова пари и ще търся друг начин......

Порблема е че когато е студен двигателя върти малко по-дълго докато запали , на около 0-2 градуса завърта припалва , после позагасва и продължава да върти още около 3 секунди докато запли както трябва - след това през целият ден си пали без проблем ! Също така докато е студен двигателя е доста шумен , като позагрее и си утихва - аз доколкото знам те принципно са си шумничи тези мотори , е моят е малко по-шумен ohmy.gif
Сега всичко което научих за дюзите на тойота е че рядко издържат повече от 70 000 км а с български горива може и толкова да няма

На дисгностиката в Тойота миказаха че не са чак толкова зле - едната връщала повечко към обратната нафта , другата пръскала повечко - това само с електроният тестер- нищо не е проверчвано механично . Посъветваха ме да пробвам с добвака Бардал или Про тек - имало шанс да се пооправи , защото по електрноните параметри били долу-горе в нормата .......

От друг известен сервиз в Варна ми препоръчаха да ми ги смъкнат и отнесат на майстор в кв. Виница - излизало по около 100-200 лв /дюза ремонта

От друг сервиз - мото консулт мисля е се казваше ми казаха че можели само да се позачистят но за тези дюзи все още нямало рез. части и или можели да се приспособят части от друг дюзи или изобщо не ставали

В тойота ми предлагат нова дюза за около 900 лв - обаче искат за по-сигурно да сменят и 4-те и с обучението им излизало над 4000 лв wacko.gif

Отделно в друг сервиз ми ги предлагат същите дюзи нови на около 680лв /брой , поморгите сенамират на 300 -400 лв /бр - ама втората употереба им нямам вяра

Разбрах също така и за сервиз в Добрич които за почистване, реглаж , настройки ина 4-те дюзи излизало около 1000лв всико (включително свалането ипоставянето им ), дори Тойота Добрич работели с този майстор

Препоръчайте някой изпитан сервиз с гаранция , където със сигурност ще ми свършат работа , а не само да се чудят как да скубят пари mad.gif

Метода с добавките ще е временен , със сигурност ще започна да го прилагам но след като има направя една профилактика (почистване)

Аватар
iovkito
Мнения: 2987
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 17 пъти
Получена  благодарност: 95 пъти

Мнение от iovkito » 12 Апр 2011 11:47

Не е ли по-разумно първо да пробваш с добавките за почистване и евентуално след това , ако няма никакъв ефект от тях да тръгваш по майстори ? Цените , които са ти обявили са наистина малко стряскащи , затова започни с най-лесното. :thumbsup:
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 12 Апр 2011 12:00

Първо не могат да ги прочистят, защото за да го направят това качествено, трябва да ги разглобят, а след това не могат да ги съберат и регулират, защото НЯМА стенд за ДЕНСО дюзи из БГ..... Така че варианта, който мислиш е трагичен - ще ти вземат парите и ще ги накиснат яко в коресилин или нещо подобно и ще ти кажат, че са нови.

Нови дюзи няма смисъл да взимаш, но ще е добре да уточниш, кой двигател си 2.2 и коя година са РАВ-ките. Ако са 2.2 136к.с. няма смисъл от нови - просто слагаш в нафтата прочистваща добавка единия резервоар, следващия се слага една възстановяваща добавка и заспива колата и няма тракане, няма лакане, дори ще усетиш, че върви както преди :thumbsup: И цялата тази хамалогия ще излезе към 60лв..... И гарантирам, че ще имаш WOW ефект след тази интервенция. Ние имахме проблеми с Круйзера, с РАВ4 като този - оправих си всичко с това ХАДО...

Теб ти трябва първи резервоар това -> http://xado.unacs.bg/dobavki-za-benzin-i-dizel.html - 3 такива в един пълен резервоар

Втория резервоар слагаш това -> http://xado.unacs.bg/prisadka-za-dizelovo-gorivo.html - 2 броя такива, защото ти е по-голям двигателя.

След това ще си се радваш на колата и няма да си дал 3000лв .... Ако искаш, може да ти ги пратя, много хора с Тойоти вече си решиха проблема с дюзи и продължават да ползват почистващата превантивно - 1 добавка за 3,70лв е за 50л гориво след това...... Ако не ти се оправят дюзите, аз съм готов на честната ти дума да ти върна парите :thumbsup:

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 12 Апр 2011 12:32

Me4oKyX написа:Първо не могат да ги прочистят, защото за да го направят това качествено, трябва да ги разглобят, а след това не могат да ги съберат и регулират, защото НЯМА стенд за ДЕНСО дюзи из БГ..... Така че варианта, който мислиш е трагичен - ще ти вземат парите и ще ги накиснат яко в коресилин или нещо подобно и ще ти кажат, че са нови.

Нови дюзи няма смисъл да взимаш, но ще е добре да уточниш, кой двигател си 2.2 и коя година са РАВ-ките. Ако са 2.2 136к.с. няма смисъл от нови - просто слагаш в нафтата прочистваща добавка единия резервоар, следващия се слага една възстановяваща добавка и заспива колата и няма тракане, няма лакане, дори ще усетиш, че върви както преди :thumbsup: И цялата тази хамалогия ще излезе към 60лв..... И гарантирам, че ще имаш WOW ефект след тази интервенция. Ние имахме проблеми с Круйзера, с РАВ4 като този - оправих си всичко с това ХАДО...

Теб ти трябва първи резервоар това -> http://xado.unacs.bg/dobavki-za-benzin-i-dizel.html - 3 такива в един пълен резервоар

Втория резервоар слагаш това -> http://xado.unacs.bg/prisadka-za-dizelovo-gorivo.html - 2 броя такива, защото ти е по-голям двигателя.

След това ще си се радваш на колата и няма да си дал 3000лв .... Ако искаш, може да ти ги пратя, много хора с Тойоти вече си решиха проблема с дюзи и продължават да ползват почистващата превантивно - 1 добавка за 3,70лв е за 50л гориво след това...... Ако не ти се оправят дюзите, аз съм готов на честната ти дума да ти върна парите :thumbsup:
сори за офф-а , Ме40 в София има ли откъде да ги намеря тези добавки? След много търсене намерих само антигел останали в един сервиз, който уж е представител на Хадо... или ако скоро идваш към София да ти поръчам няколко ако е възможно?
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 12 Апр 2011 12:47

Ако искаш, направо мога да ти ги пратя по ЕКОНТ до адрес дори - за мен няма значение и не е проблем happy.gif Пиши на ЛС, имам налично всичко :thumbsup: А къде е магазина в София .... грам не мога да ти дам напътствия..... rolleyes.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Почисване на дюзи при 2.2 D4D в Варна, къде ?Ефективно л

Мнение от Bass_Man » 13 Апр 2011 18:06

lambos написа:.........................
Сега всичко което научих за дюзите на тойота е че рядко издържат повече от 70 000 км а с български горива може и толкова да няма

.......................................
Значи това са пълни глупости ! Абсолютно всички дизелови автомобили имат проблем с дюзите, помпите, маховиците и др. скъпи чаркалаци .

dido4i
Мнения: 19
Регистриран на: 25 Окт 2010 22:41
Местоположение: Varna

zdr kolega

Мнение от dido4i » 13 Апр 2011 20:12

Imah sy6tiq problem i go re6ih mnogo barzo i sravnitelno eftino biggrin.gif
Ot varna sym na ls. ti pra6tam tela si da mi zvane6 :)

tanto
Мнения: 86
Регистриран на: 05 Яну 2011 17:34
Местоположение: София

Re: zdr kolega

Мнение от tanto » 14 Апр 2011 10:51

dido4i написа:Imah sy6tiq problem i go re6ih mnogo barzo i sravnitelno eftino biggrin.gif
Ot varna sym na ls. ti pra6tam tela si da mi zvane6 :)
Привет,

Разкрий ни, моля те и на нас как си го решил проблема бързо и евтино, мисля че доста хора ги интересува така или иначе?!

Аватар
BIS
Мнения: 438
Регистриран на: 20 Яну 2011 15:57
Местоположение: Варна

Re: zdr kolega

Мнение от BIS » 14 Апр 2011 11:25

tanto написа:
dido4i написа:Imah sy6tiq problem i go re6ih mnogo barzo i sravnitelno eftino biggrin.gif
Ot varna sym na ls. ti pra6tam tela si da mi zvane6 :)
Привет,

Разкрий ни, моля те и на нас как си го решил проблема бързо и евтино, мисля че доста хора ги интересува така или иначе?!
+1 :thumbsup:
TOYOTA Avensis D4D-2002g.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 14 Апр 2011 12:53

+1000 - кажи малко дидочи как стаа тая раута laugh.gif :whistle:

Аватар
paiser
Мнения: 39
Регистриран на: 02 Юни 2009 11:23
Местоположение: София

Мнение от paiser » 14 Апр 2011 14:26

Голяма тайна е разрешаването на този проблем, май? wacko.gif

dido4i
Мнения: 19
Регистриран на: 25 Окт 2010 22:41
Местоположение: Varna

здр

Мнение от dido4i » 14 Апр 2011 14:50

Ами колегата Ме4окух го е описал по горе -подробно -ХАДО
Ефективно и евтино :thumbsup:

tanto
Мнения: 86
Регистриран на: 05 Яну 2011 17:34
Местоположение: София

Re: здр

Мнение от tanto » 14 Апр 2011 18:13

dido4i написа:Ами колегата Ме4окух го е описал по горе -подробно -ХАДО
Ефективно и евтино :thumbsup:
Хе хе! Доста пестеливо ........... Да разбираме, че:
1. си имал същия проблем;
2. лутал си се в търсене на решение, но всички варианти са били скъпи и неефективни;
3. разбрал си за "Хадо" и макар и със смесени чувства си решил да пробваш;
4. "Хадо" е решил проблема и ти си убеден, че това е правилният избор!

Ако правилно съм се ориентирал просто кимни. :)

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: Почисване на дюзи при 2.2 D4D в Варна, къде ?Ефективно л

Мнение от jim_beam » 14 Апр 2011 18:33

lambos написа:...
Порблема е че когато е студен двигателя върти малко по-дълго докато запали , на около 0-2 градуса завърта припалва , после позагасва и продължава да върти още около 3 секунди докато запли както трябва - след това през целият ден си пали без проблем ! Също така докато е студен двигателя е доста шумен , като позагрее и си утихва ...

интересно как реши,че дюзите са виновни?
този проблем се решава с препрограмиране на ECU-то гаранционно!важи изцяло за модела ха3 от 12/2005!
толкова ли не се сети да идеш в тойота да я погледнат,знам за много такива случаи като твоя.ако случайно не знаят им кажи,че до 31.08.2011 са длъжни гаранционно да ъпдейтват софтуера!а тракането си го има,управлението на инжекторите,ама като искаш дизел това е!иначе профилактично винаги можеш да налееш хадото.


:thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 14 Апр 2011 20:12

jim- принципно си прав, но това няма да му реши проблема, не защото много държа да му продам ХАДО и да стана милионер laugh.gif Просто с километрите и нащо нафтено подобие, това си е нормален ефект....
Танто - правилно си разбрал ВСИЧКО, просто дидочи няма моите нерви и търпение да ви поТРЕтва и т.н.....

1.ДА
2. ДА
3. ДА
4. ДА

Не защото аз съм му продал добавката, а защото знам цялата история, като е преминал с "прочистващата" профилактика през БОШ сервиз, а колата му е с по-НЕкапризния 1.4 д4д, който си е изцяло БОШ дюзи, ЕКУ, рейл..... и т.н.... Ха сега, чудоо.... очаквам с ОГРОМНО нетърпение следващите отговори на всички разбиращи, които плюят всичко друго освен СМЯНАТА с ново и ОРИГИНАЛНИТЕ части.... :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 6 госта