http://www.teslamotors.com/



Като начало имаш само един процес на замърсяване - добиването на електроенергия, а при ДВГ процесите са поне три - веднъж при добива (с всички придружаващи ефекти), при транспорта и при работата на самия двигател. Освен това все повече се разпространяват еколкогично чисти методи за получаване на електроенергия (вятърници, океански течения и т.н.)dinox написа:Чудя се защо тези коли се смятат за екологични? Енергията която ги храни е най-мръсната по отношение на околната среда и при това с доста нисък КПД. Разликата е, че мърсотията не ти е под прозореца, а някъде другаде.
Kolega,ti da ne se opitvash da ubedish niakoi,che procedurata po reciklirane na tezi baterii shte zamarsiava poveche otkolkoto Emisiite samo na dizelovite koli primerno....Xeku написа:А вредните производства на батериите и всички подобни джаджи? Помисли си, след изтичане на експлоатационния им срок, какво става? Пак скъпа и не дотам екологична процедура по рециклиране,
Едно е маркетинг - друго екология...LEXUS написа:Kolega,ti da ne se opitvash da ubedish niakoi,che procedurata po reciklirane na tezi baterii shte zamarsiava poveche otkolkoto Emisiite samo na dizelovite koli primerno....Xeku написа:А вредните производства на батериите и всички подобни джаджи? Помисли си, след изтичане на експлоатационния им срок, какво става? Пак скъпа и не дотам екологична процедура по рециклиране,.Parvo te imat garancia 8 godini ili 180000 mili,t.e.sredno na 8 godini shte se reciklira da kajeme bateria,no niamash pochti zamarsiavashti emisii ot kolata,niamash sajdi,niamash nujda ot skapi filtri ,prechistvashti teia sajdi i tem podobni pri dizelite,koito gi oskapiavat znachitelno,tragvash kam moreto i Prius-a ti harchi 4/100km. benz.,bezshumno,v grada 5/100km.
,inteligentna rabota,kakvo mu e na hibrida--tehnologia na badeshteto,koiato samo Toyota i Honda imat know how-to za neia,vlojili sa mnogo pari v neia,veche napraviha probiv na Usa market,sega i v Evropa im se uvelichavat prodajbite,ami danaka sashto e po-malak za hibridnite koli.Iaponcite NE sa nikak prosti/koeto sa go dokazali mnogokratno/ za da vlagat ogromni sredstva v hibridnite tehnologii,ako te sa po-zamarsiavashti ot konvencionalnite dvigateli i ako ne sa precenili vazvrashtaemostta i pechalbite.Kakto se nalojiha predi 40 godini do den dneshen na Amerikanskia pazar ot nishtoto sega kato N;1 chujdestranen vnositel na koli,sega nastapvat v Evropa seriozno/nai-veche Toyota/ chrez avangardni menidjarski podhodi,TPS i t.n.,taka i sega sam siguren,che shte pecheliat vse poveche ot hibridite! biggrin.gif
Lexus, стига се превъзнася с тези хибриди. Вече го имахме този спор в клуб Нисан. Хайде обясни ми как ще постигнеш разход 4 на 100 'към морето', та и 'безшумно'? Може би на батерии или като онзи пич от Ауди форума 'по инерция'. Нали колкото повече ползваш батериите, толкова повече енергия ще е нужна да ги презаредиш. Освен това ти нямаш 'контрол върху процеса'. Проста термодинамика - един дизелов двигател 70к.с., който има по-добро КПД от бензиновия изразходва 4-5 на 100 извънградско. С бензинов двигател, със същата мощност, който трябва да зарежда и батерии, задника си да съдереш не можеш да постигнеш същия среден разход. На моменти може разхода ти на бензин да е 0 за сметка на батериите, но после ще се компенсира и средния е от порядъка на 6-7 на 100.LEXUS написа:tragvash kam moreto i Prius-a ti harchi 4/100km. benz.,bezshumno,v grada 5/100km.
vtorata generacia na Prius e mnogo po dobre ot parva. tova che imat recall ne gi pravi loshi koli, parva generacia sashto imaha razni recall-i, kato edin ot tiah beshe za cialata kormilna reika(ako taka e dumata na BG, power steering rack).Scott написа: Освен това (не е пряко свързано с темата), да не сглупиш да си купиш от последните Приуси, има дефект в кормилния механизъм и над 170хил. ще бъдат привикани 'в бокса'.
Ето няколко дена не си бях в София и се появил поредния професор,по-умен от Японците.Разход към морето с 4/100 спокойно го постигаш при разумна скорост от порядъка на 90-110 км./ч.,,за безшумността,то си пише какъв е шума в купето на Приус и какъв е в дизеловите коли.Слава богу не управляваш процеса при хибридите,има си компютри за тази цел,за да осъществят тази икономия,за която говоря,много ясно ,че нямя да ти сложат някакъв шалтер да превкючваш когато си искаш от бензин на батерий и тем подобни простотий.Щом толкова харесваш дизеловия двигател,карай си да ти трака на воля и да ти пропушва защото е много"чист",на всеки е ясно какъв е данъка за "чистия"дизел и какъв е за хибрида,на всеки е ясно,че хибрида е по-безшумен,по-пъргав,по-чист и икономичен на нивото на дизела,само че без досадните му вибраций и чукания. Това кога се зареждат батерийте,компютъра си знае най-добре и разхода е изчислен на 4/100км и градско 5/100км.,трябва да знаеш,че мен никак не ме интересува кога,как,колко и по каква причина се зареждат батерийте,мен ме интересува ниският разход,безшумността,климатика,който работи и при изгасена кола,гаранцията от 8 години,ниският данък,авангардната технология и най-hi-tech и това като стане -20 градуса да се смея на всякакви предубедени типове с дизели,които въртят по 10 минути докато им изтрака приScott написа:Хайде обясни ми как ще постигнеш разход 4 на 100 'към морето', та и 'безшумно'? Може би на батерии или като онзи пич от Ауди форума 'по инерция'. Нали колкото повече ползваш батериите, толкова повече енергия ще е нужна да ги презаредиш. Освен това ти нямаш 'контрол върху процеса'. Проста термодинамика - един дизелов двигател 70к.с., който има по-добро КПД от бензиновия изразходва 4-5 на 100 извънградско. С бензинов двигател, със същата мощност, който трябва да зарежда и батерии, задника си да съдереш не можеш да постигнеш същия среден разход.LEXUS написа:tragvash kam moreto i Prius-a ti harchi 4/100km. benz.,bezshumno,v grada 5/100km.
Ееех и Тойота един път да привика коли в сервизите и вече големия въпрос.Да,наистина биещо в очите е ,защото много рядко се случва,за разлика от европоейските производители,за които е нормално абсолютно при всеки техен нов,а понякога и не толкова нов модел да ги привикват в сервизите за отстраняване на дефекти и т.н.Е-класата на Мерцедес определено беше доста опасна с електрическите си спирачки,добре,че някой техен клиент,платил 60000 евро за колата не се утрепа вследствие на отказа им и Мерцедес ги изтегли по сервизите,това означава ли,че ще убедиме някой да не си купи Е-класа,заради проблемите й с електрониката.Scott написа:LEXUS написа: Освен това (не е пряко свързано с темата), да не сглупиш да си купиш от последните Приуси, има дефект в кормилния механизъм и над 170хил. ще бъдат привикани 'в бокса'.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта