-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 08 Апр 2011 18:47
Може и да си внушавам, но като натискам спирачката усещам леко вибриране на волана. Има ли начин да си проверя дисковете дали са криви?
ПП: Преди го усещах и като подавам газ, но след баланс на гумите изчезна тази му част

Vesko
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 08 Апр 2011 18:54
Ела при мен и ще ти ги проверя.
Uncle Dido
-
tarikat89
- Мнения: 91
- Регистриран на: 09 Май 2008 19:41
- Местоположение: Пловдив
Мнение
от tarikat89 » 08 Апр 2011 19:00
кривия диск се усеща в педала на спирачката..ако е крив диска ще ти вибрира и подскача педала.. отиди някъде където има наклон и пусни колата по инерция и задръж леко спирачката хем да върви колата хем да си натиснал спирачката и ако ти се повдига педала заедно с крака значи има крив диск..
tarikat89
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 08 Апр 2011 19:16
Кривият диск се усеща и на волана. Поне с Авенсис1 имам богат опит с криви дискове. Сменяха ми ги на около 8к км biggrin.gif
ПП: Всъщност нямам спомен да съм усещал през спирачката. Но там поради наличието на усилвате дори и да го има трябва да е силно затихнало.
Vesko
-
tarikat89
- Мнения: 91
- Регистриран на: 09 Май 2008 19:41
- Местоположение: Пловдив
Мнение
от tarikat89 » 08 Апр 2011 19:23
то е ясно че се усеща на волано,но на волана се усещат и гуми..
на Карина-та имаше криви дискове и като натисна спирачката и волана хем че играеше като луд и спирачката подскачаше зверски..
много жега им даваш на дисковете за да ги кривиш на 8к км

tarikat89
-
dobatadobrev
- Мнения: 54
- Регистриран на: 27 Авг 2010 09:45
Мнение
от dobatadobrev » 08 Апр 2011 19:31
Най-лесно е да идеш в сервиз където имат приспособление и ги пристъргват на място без до го свалят от колата(демонтира се само гумата).Ако няма биене не сваля материал от спирачния диск(само ще го приглади.
dobatadobrev
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 08 Апр 2011 19:41
Vesko написа:Кривият диск се усеща и на волана. Поне с Авенсис1 имам богат опит с криви дискове. Сменяха ми ги на около 8к км biggrin.gif
.
Да, но на волана се усещат вибрации и при прави дискове, но разбито окачване .. biggrin.gif
Ако нямаш ритане в педала, може и да не е от дискове ..
Най правилно се мери с индикаторен часовник ..

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 08 Апр 2011 19:50
martod написа:Vesko написа:Кривият диск се усеща и на волана. Поне с Авенсис1 имам богат опит с криви дискове. Сменяха ми ги на около 8к км biggrin.gif
.
Да, но на волана се усещат вибрации и при прави дискове, но разбито окачване .. biggrin.gif
Ако нямаш ритане в педала, може и да не е от дискове ..
Най правилно се мери с индикаторен часовник ..

Точно за това зададох въпроса

Vesko
-
mitoko
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от mitoko » 08 Апр 2011 22:30
да ама колко са допустимите отклонения за да се бракува диска... меренето е лесно
mitoko
-
dobatadobrev
- Мнения: 54
- Регистриран на: 27 Авг 2010 09:45
Мнение
от dobatadobrev » 08 Апр 2011 22:41
Прав си при познат които има индикатор най-безболезнено и после повод да се полее

)) Доста специфично рита при крив диск по инерция и решиш да намалиш 30-40 км/час но трябва да си на свободна. Извинявам се но просто не допускам майстор който е инвестирал в такова приспособление да не примери с индикатора(елемент от приспособлението е) дали кривината ще излезе и дали няма да падне под допустимия размер дебелината на диска ако вземе да го стругова,камо ли пък дали лагерния възел не е в ред. Та за това дадох тая идея съвместяват се проверка и ремонт.
dobatadobrev
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 08 Апр 2011 23:55
martod написа:..............
Най правилно се мери с индикаторен часовник ..

+1

! Така се мери и лагер на главина и гума и още куп дуги неща

.
Bass_Man
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 09 Апр 2011 01:38
Не вярвам лексъс да иам проблем окачването на 27к км. На предният малко след като излезеот гаранция на 3г му смениха лагерчетата на амортесьорите само

Vesko
-
nowyaris
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение
от nowyaris » 09 Апр 2011 07:26
Може да не е от дисковете,а от цилиндърчетата на спирачните апарати,щом го усещаш на педала.
nowyaris
-
dobatadobrev
- Мнения: 54
- Регистриран на: 27 Авг 2010 09:45
Мнение
от dobatadobrev » 11 Апр 2011 06:25
mitoko написа:да ама колко са допустимите отклонения за да се бракува диска... меренето е лесно
Има изискване за минимална дебелина на диска.Специфично е за всяка кола и модел,който се занимава с това знае колко е.
dobatadobrev
-
Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
-
Обратна връзка:
Мнение
от Vesko » 11 Апр 2011 06:55
dobatadobrev написа:mitoko написа:да ама колко са допустимите отклонения за да се бракува диска... меренето е лесно
Има изискване за минимална дебелина на диска.Специфично е за всяка кола и модел,който се занимава с това знае колко е.

И да не знае може да прочете (поне за по-новите кооли)
http://www.lexus-tech.eu/
http://www.toyota-tech.eu/
Vesko
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта