Страница 1 от 1

Почистване на EGR 2.2D4D 100kW-резултат!

Публикувано на: 12 Мар 2011 00:40
от jim_beam
онзи ден с помощта на един приятел техничар беше извършена тая операция и на моята кола.последно би трябвало да са го чистили на 60к,поне им заръчах на техн.обслужване,а сега съм на 91к.
та за 30к нямаше изобщо такива сажди,като от снимките на FAQ-а.в самия вентил имаше тънък слой по стените,малко повече беше на изхода на колектора,откъдето влизат изгорелите газове.трябва да отбележим,че на 51к са ми сменили тоя вентил с видоизменен такъв,с цел по-трудното събиране на сажди вътре.освен това за тия 4 години излязоха поне 2 sw update,при които определено колата започна да върви по-слабо.последното беше преди месец.явно с впръскване на по-малко гориво (предполагам) се стремят към отделяне на по-малко сажди.
трябва също да кажа,че снимките от немския FAQ показват D-CAT варианта със 177к.с. вероятно с първоначалната версия на вентила.там явно се впръсква и повече гориво,може би затова се затлачва.
извода за мен е следния: при 136к.с. мотора с актуалните EGR и ECU-sw няма абсолютно никаква нужда от почистване.

PS: ако обаче колата се кара предимно градско и с по-калпав дизел може би нещата няма да изглеждат така.тъй че от друга страна тоя 1/2-1 час не е толкова фатална загуба на време. wink.gif

Клапан

Публикувано на: 29 Ное 2011 17:09
от ilso
А може ли, ако е задръстен клапана и както е показано, има толкова нагар и мръсотия в него, да имам проблем с паленето при температури под нулата ? Колата е Toyota rav4 2.2 D4D , 100kw ?

Публикувано на: 29 Ное 2011 19:23
от jim_beam
може,но най-вероятно трябва да ти ъпдейтват ECU-то!спомням си,че софтуера беше променен поради този проблем при някои колеги.
ако си в бг и си улучил калпава нафта,нали знаеш как се сгъстява,освен това преди зимата непременно нов горивен филтър,добавки*аз имам добро впечатление от кастрол тда*! wink.gif