Страница 1 от 2
Ярис '99 1000сс, няколко проблема
Публикувано на: 13 Фев 2011 01:43
от Mihalcho1
Здравейте, колата ми е на 3-4 дни...
Внесена от Италия, на 110000км, според сервизната книжка е карана от жена 52-ри набор!
Ходих в Specta Auto(Тoyota) Бургас, като им казах да я прегледат основно, тъй като ми е нова... Кусурите, които и намериха са си бая пари, според мен, ако съдя по 36-те лв за тоя оглед, след 25% отстъпка, понеже съм посетил оторизиран сервиз, та по темата:
1. Водна помпа ( капела, според тях и се притесняват да не текне). Само да вметна, че на Фиат Брава, редовно си доливам антифриз, незнам дали е същия проблем.
2. Дисковете на спирачките са износени на 70%, демек имат 30% живот?? На прегледа в КАТ, спирачките си бяха пушка.
3. Задните амортисьори са изпуснали, а предните тропат?
4. Ремъка също бил за смяна?
5. Корозията отдолу била доста. Незнам в Италия да заливат улиците със сол и луга!
Та, да попитам, нормално ли е да ги има тия проблеми или просто в Тойота искат да ми направят Яриса чисто нов и затова ровят и за най-малката ръждичка.
Иначе аз не чувам никакво тракане, скърцане и какъвто и да е излишен шум. Според мен, колата си е наред, като единственото което трябва да правя е да и следя течностите.
Вие сте

Публикувано на: 13 Фев 2011 01:50
от Bass_Man
Ако не си сменил ремъка на какво разчиташ ?
Като сменяваш ремъка си смени и водната помпа . Принципно ако тече от нея би трябвало да намериш някакви следи но трябва да я огледаш хубаво отдолу ( помпата ) !
Дисковете и накладките се сменяват по размер , а не по проценти .
Щом не ти тропа и не се лашка колата не и барай окачването освен ако не са омаслени амортисьорите .
И да има и да няма корозия нищо не можеш да направиш така , че да не ти дреме много .
Общо взето аз лично не виждам работа за хиляди левове по колата не знам на теб какво са ти казали .
Публикувано на: 13 Фев 2011 09:33
от Mihalcho1
Благодаря, утре ще отида при един познат в "нормален" сервиз да видя какво ще каже пък и да направи ремонтите, поне ще е по-евтино от гледна точка на труда.
Публикувано на: 13 Фев 2011 15:12
от Bass_Man
В Сервизи /Магазини има колеги , които внасят оригинални части на много по-добри цени от представителите за БГ .
Re: Ярис '99 1000сс, няколко проблема
Публикувано на: 14 Фев 2011 01:15
от rockmetal
Mihalcho1 написа:Здравейте, колата ми е на 3-4 дни...
Внесена от Италия, на 110000км, според сервизната книжка е карана от жена 52-ри набор!
Ходих в Specta Auto(Тoyota) Бургас, като им казах да я прегледат основно, тъй като ми е нова... Кусурите, които и намериха са си бая пари, според мен, ако съдя по 36-те лв за тоя оглед, след 25% отстъпка, понеже съм посетил оторизиран сервиз, та по темата:
1. Водна помпа ( капела, според тях и се притесняват да не текне). Само да вметна, че на Фиат Брава, редовно си доливам антифриз, незнам дали е същия проблем.
2. Дисковете на спирачките са износени на 70%, демек имат 30% живот?? На прегледа в КАТ, спирачките си бяха пушка.
3. Задните амортисьори са изпуснали, а предните тропат?
4. Ремъка също бил за смяна?
5. Корозията отдолу била доста. Незнам в Италия да заливат улиците със сол и луга!
Та, да попитам, нормално ли е да ги има тия проблеми или просто в Тойота искат да ми направят Яриса чисто нов и затова ровят и за най-малката ръждичка.
Иначе аз не чувам никакво тракане, скърцане и какъвто и да е излишен шум. Според мен, колата си е наред, като единственото което трябва да правя е да и следя течностите.
Вие сте

Първо, със здраве да си караш Yaris-a!
1. Ремъкът, както и водната помпа са си консумативи и в твоя случай колата няма проблем. Имам Corolla (E11), същата година, макар и с друг мотор, и е абсолютно идентично. За останалите модели колегите от форума ще кажат повече. Хора всякакви и със свои разбирания, но като си сменяш ремъка, сменя се и водната помпа. Bass_Man вече ти е казал да погледнеш под колата дали капе или не, също и за окачването.
2. За дисковете също си има пробег, не можеш да караш 200 000 км. с оригиналните от завода.
3. За корозията ... Много голям фен съм на страната Италия и много зависи откъде ти е колата. Обикновено ги внасят от северните части, защото има по-голям избор, стандартът на хората там е доста по-висок, отколкото на юг, по-честичко си сменят автомобилите и т.н. и т.н. Та ... около Милано, Торино, Верона, дори Флоренция, Болоня има сняг и зимата си е зима. С какво чистят ... зависи. Така или иначе, няма как да знаеш как, къде и по какви пътища е карана колата. Моята Corolla също е от Северна Италия, но като я гледахме отдолу, нямаше корозия. Много, много зависи, защото е до късмет общо взето ...
Публикувано на: 15 Фев 2011 12:02
от Mihalcho1
Благодаря и на теб, колега!
За да приключа темата, ще кажа на всеки, който мисли да ходи в Тойота Бургас, да не го прави!!!
Моите хора в "нормалния" сервиз се изказаха доста професионално и приятелски:
1. Водната помпа е без грам теч. Тук башмайсторите са ме излъгали тотално.
2. Дисковете просто са ръждясали малко, което не означава че са за смяна, а просто трябва да покара, за да падне ръждата. Пак лъжа.
3. Амортисьорите са перфектни, няма омасляване, няма тропане. Лъжа номер 3.
4. Ремъка си беше напукан. Истина! Евала на ПРОтата.
5. Няма значение...
Не викам, а просто наблягам на изречението:
ОСВЕН АКО КОЛАТА ВИ НЕ Е ГАРАНЦИОННА И НЯМАТЕ НЕОГРАНИЧЕНИ ВЪЗМОЖНОСТИ, НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗ (SPEKTA AUTO - TOYOTA) БУРГАС!!!!
Публикувано на: 15 Фев 2011 19:50
от miLen4o
Споко колега не си открил топлата вода.Във всеки оторизиран сервиз си те гърбат като за световно не само в Бургас е така.
А отностно водната помпа....виж ремъка да не минава през нея , демек да играе колята на ролка,ако е така по добре я смени,но ако майсторите ти са напълно сигурни ,че и няма нищо...карай си новото Яре и много безавариини с него.

Публикувано на: 15 Фев 2011 22:48
от Mihalcho1
Ахам мерси още веднъж, ще проверя.
Имам и друго въпросче...
Страничните мигачи на калниците, освен с "двойно залепващо" и лепило "Рила" как мога да ги закрепя?
Постоянно, като ги барна и се мандахерцат..?
Публикувано на: 16 Фев 2011 16:37
от rockmetal
Често срещано явление за коли от Италия ... Има ужасно много хора с мотопеди в големите градове (да не говорим, че почват да карат още на 15-16 г. интензивно) и по тесните улици си закачат по някой страничен мигач.
Не знам доколко ще помогне лепилото, но от познати с подобен проблем съм чувал, че най-обикновен силикон оправя положението.
Публикувано на: 27 Мар 2011 22:52
от Mihalcho1
Да продължа с въпросите
Когато работи на място, от време на време двигателя се разтриса малко, гледал съм го. Също, като пусна фаровете и оборотите падат, дотолкова че колата губи мощност, се едно е пуснат климатика. Правих тест с климатика, няма проблем, все едно не работи, някакси не е реално крушките да са такъв консуматор???
Давам Ви една насока, преди 1-2 седмици ходих на диагностика, където човека установи, че имам проблем в Дебитомера и евентуално във втората Ламбда сонда (тя след това отпадна от списъка, но имайте едно на ум). Та почисти ми той Дебитомера и колата се прероди. НО това за няколко дни, сега пак усещам, че се тормози.
Сменях бензини доста - 95, 95 V-Power, 98, 95 с добавка и т.н. но съществена разлика в динамиката не намирам.
Публикувано на: 28 Мар 2011 03:17
от jim_beam
Mihalcho1 написа:Да продължа с въпросите

... някакси не е реално крушките да са такъв консуматор???
...
2x55W+4x5W=130W~10-12A малко ли ти се вижда?

Публикувано на: 28 Мар 2011 07:58
от Vesko
jim_beam написа:Mihalcho1 написа:Да продължа с въпросите

... някакси не е реално крушките да са такъв консуматор???
...
2x55W+4x5W=130W~10-12A малко ли ти се вижда?

Ако и акомулаторът е оригинален от 99-та
ПП: Винаги ми е било чудно защо бабите си копуват коли за да не ги карат и да им заемат място в гаража... 110000км и 11гогини
Публикувано на: 28 Мар 2011 12:39
от Nixter
Фаровете са може би най-големия консуматор на ток в колата, колега

Публикувано на: 28 Мар 2011 12:42
от Nixter
Vesko написа:
ПП: Винаги ми е било чудно защо бабите си копуват коли за да не ги карат и да им заемат място в гаража... 110000км и 11гогини
11,000 км на година ти се струват малко ли? За малка градска кола? Питай Nowyaris колко я кара неговта, а не е натокана баба от Милано

Публикувано на: 28 Мар 2011 17:20
от SFINKS
Mihalcho1 написа:Благодаря и на теб, колега!
За да приключа темата, ще кажа на всеки, който мисли да ходи в Тойота Бургас, да не го прави!!!
Моите хора в "нормалния" сервиз се изказаха доста професионално и приятелски:
1. Водната помпа е без грам теч. Тук башмайсторите са ме излъгали тотално.
2. Дисковете просто са ръждясали малко, което не означава че са за смяна, а просто трябва да покара, за да падне ръждата. Пак лъжа.
3. Амортисьорите са перфектни, няма омасляване, няма тропане. Лъжа номер 3.
4. Ремъка си беше напукан. Истина! Евала на ПРОтата.
5. Няма значение...
Не викам, а просто наблягам на изречението:
ОСВЕН АКО КОЛАТА ВИ НЕ Е ГАРАНЦИОННА И НЯМАТЕ НЕОГРАНИЧЕНИ ВЪЗМОЖНОСТИ, НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗ (SPEKTA AUTO - TOYOTA) БУРГАС!!!!
Колега нали знаеш че евтиното винаги излиза скъпо
Ако не знаеш ще разбереш
Затова повечето автомобили в България са в окаяно техническо състояния , щото повечето тарикати ходят като тебе по квартални специалисти да излезе по-евтино
