Страница 1 от 2

DRL на Авенсис 1

Публикувано на: 07 Фев 2011 20:46
от boqnkov_
Здравейте, колеги, моля за помощ свързвам си DRL молул и съм свързал всичко с изключение на дългите светлини. Търсих предпазителите на дългите но не успявам да ги намеря. Гледах в книжката но не намирам нищо. Видях че има и някакъв блок до радиатора но при мен липсва. Та някой може ли да помогне по въпроса? Авенсис 1 преди фейса комби 2.0 ТД ако е от значение. Благодаря. Ако не успея да ги намеря ще бодна едни бързи връзки (прободни клеми) точно преди дългите и ще си реша проблема, но не искам да е така.

Публикувано на: 08 Фев 2011 16:18
от Petar
Ами при бензиновия Авенсис 1 предпазителите са в двиггателния отсек до акумулатора и в купето от лявата страна където е малката кутийка май и точно там бяха и предпазителите за светлините

.

Публикувано на: 08 Фев 2011 18:45
от kaloian311
Предпазителите наистина са при двигателя,но преди за ги свържеш премери дали имаш постоянен минус при включени и изключени дълги светлини.Ако ти липсва минуса ще трябва да прекараш дългите през релета.Успех :thumbsup:

Публикувано на: 08 Фев 2011 22:43
от Akima

Публикувано на: 09 Фев 2011 21:18
от boqnkov_
Kaloqn, имаш предвид управлението на дългите да става с маса, а не с +12V? Не мога да намеря предпазители на дългите, само на късите намирам.

Публикувано на: 09 Фев 2011 21:30
от mirott
"При доста от моделите на Тойота в неутрално положение на ключа за светлините към дългите светлини няма подадена нито маса нито плюс.Няма как да се управляват дългите светлини. "

.

Публикувано на: 09 Фев 2011 22:04
от kaloian311
boqnkov_ написа:Kaloqn, имаш предвид управлението на дългите да става с маса, а не с +12V? Не мога да намеря предпазители на дългите, само на късите намирам.
Колегата mirott ти е отговорил на въпроса,Авенсис 1,2,версо и други при неутрално положение на ключа в буксата на дългите няма нито минус нито плюс

Публикувано на: 15 Фев 2011 14:13
от boqnkov_
И може ли малко помощ и идеи как да свържа дългите към модула?

Публикувано на: 15 Фев 2011 14:28
от a_stankov
Това ти стандартния вариант на схемата на светлините.

Изображение

Общото реле и предпазителите на къси и дълги са в кутията в двигателния отсек.

Трябва да е докараш схемата до този вариант:

Изображение

ако искаш да сложиш модула на дългите светлини. Двете релета се слагат във всеки фар и се доработва инсталацията за да може да се добави ДРЛ модула.

DRL модул на Авенсис 1

Публикувано на: 15 Фев 2011 14:46
от boqnkov_
Колега, много благодаря, точно това ми трябваше. Сигурен съм, че ще е полезно на много хора от форума. Схемата ми е ясна, но все още си остава загадка за мен къде са предпазителите на дългите, които са на твоята схема. Събота и неделя ще се захващам с изпълнението на схемата.
Смятам че свалянето и разглобяването на фаровете в такъв случай е задължително. До колкото разбрах монтажа на релетата става В самия фар. Някой слагал ли е такъв модул на Авенсис 1 на късите примерно на 50 % дали ще се вижда? Нямам ксенон и затова си мисля че по рационално е да направя късите, но си мисля че няма да се вижда достатъчно (нали все пак това е целта на мероприятието)
P.S. На едно аверче му направих модула буквално за 15 мин (Голф 4)
и като светна ми се прииска да се самоубия. Сума ти дни вече се мотая с моя модул.

Публикувано на: 17 Фев 2011 08:50
от boqnkov_
Правилно ли съм разбрал? Релетата трябва да са със 5 клеми. една двойка за управление на силовата част, една която постоянно е свързана с крушката и други две, който ще превкючва ту на едната ту на другата в зависимост дали има подадена маса към релето или не. Само ако може да ми кажете като ида в магазин за електроника какво точно да кажа на продавача - реле за 12 V с един нормално отворен и един нормално затворен контакт ли? и колко ампера да са тези релета?

Публикувано на: 17 Фев 2011 20:06
от diesel_power
Явно ,че тая е работа не е за теб,затова по-добре не се хващай.

Публикувано на: 17 Фев 2011 20:17
от a_stankov
Виж го тук: http://drl.viewbg.net/cardrl-gallery.htm как изглежда Авенсис като твоя с модул на къси светлини. Монтажа на къси е много лесен.

Имам и поне 10-тина Авенсис 2 с ДРЛ модули на късите светлини и само 3 с модул на дългите светлини, поради това ,че клиентите не са желали разбутване на инсталацията на автомобила.

Релето трябва да е автомобилно с девиаторни контакти, да има един нормално отворен контакт и един нормално затворен контакт. Трябва ти по едно реле за всеки фар. Няма нужда да разглобяваш фара.

Ето ти и един джокер:
Тъй като имах няколко пина за оригиналните места за бушони и релета ,стана като оригинално.
Сложих му едно реле и два бушона при оригиналните за фаровете в кутийката ,която се намира на радиатора.
Но това е за Авенсис 2 , не знам дали при твоя са същите нещата. Това ми го е писал колега монтирал модул на дългите на Авенсис 2.

Публикувано на: 06 Апр 2011 12:56
от boqnkov_
При моята нещата съвсем не са така както е показано на схемата. При изклюено положение на късите, на дългите имам 2 минуса. При запалено положение на късите имам два плюса (на крушката на дългите), и съответно с лоста за дългите комутирам маса и +12в. Както и да е направих ДРЛа по мой си начин след 3 часово мерене на букси и клеми. Скоро ще сложа снимки да видите как се е получило.

Публикувано на: 06 Апр 2011 13:01
от mirott
Чакам с интерес... :thumbsup: