DRL на Авенсис 1

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

DRL на Авенсис 1

Мнение от boqnkov_ » 07 Фев 2011 20:46

Здравейте, колеги, моля за помощ свързвам си DRL молул и съм свързал всичко с изключение на дългите светлини. Търсих предпазителите на дългите но не успявам да ги намеря. Гледах в книжката но не намирам нищо. Видях че има и някакъв блок до радиатора но при мен липсва. Та някой може ли да помогне по въпроса? Авенсис 1 преди фейса комби 2.0 ТД ако е от значение. Благодаря. Ако не успея да ги намеря ще бодна едни бързи връзки (прободни клеми) точно преди дългите и ще си реша проблема, но не искам да е така.
Последно промяна от boqnkov_ на 15 Фев 2011 15:50, променено общо 1 път.
Good drivers... just drive...

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 08 Фев 2011 16:18

Ами при бензиновия Авенсис 1 предпазителите са в двиггателния отсек до акумулатора и в купето от лявата страна където е малката кутийка май и точно там бяха и предпазителите за светлините

Аватар
kaloian311
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
Местоположение: Пловдив

.

Мнение от kaloian311 » 08 Фев 2011 18:45

Предпазителите наистина са при двигателя,но преди за ги свържеш премери дали имаш постоянен минус при включени и изключени дълги светлини.Ако ти липсва минуса ще трябва да прекараш дългите през релета.Успех :thumbsup:
Изображение

Аватар
Akima
Мнения: 7444
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 95 пъти
Получена  благодарност: 175 пъти

Мнение от Akima » 08 Фев 2011 22:43

Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

Мнение от boqnkov_ » 09 Фев 2011 21:18

Kaloqn, имаш предвид управлението на дългите да става с маса, а не с +12V? Не мога да намеря предпазители на дългите, само на късите намирам.
Good drivers... just drive...

mirott
Мнения: 2147
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 19 пъти

Мнение от mirott » 09 Фев 2011 21:30

"При доста от моделите на Тойота в неутрално положение на ключа за светлините към дългите светлини няма подадена нито маса нито плюс.Няма как да се управляват дългите светлини. "

Аватар
kaloian311
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
Местоположение: Пловдив

.

Мнение от kaloian311 » 09 Фев 2011 22:04

boqnkov_ написа:Kaloqn, имаш предвид управлението на дългите да става с маса, а не с +12V? Не мога да намеря предпазители на дългите, само на късите намирам.
Колегата mirott ти е отговорил на въпроса,Авенсис 1,2,версо и други при неутрално положение на ключа в буксата на дългите няма нито минус нито плюс
Изображение

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

Мнение от boqnkov_ » 15 Фев 2011 14:13

И може ли малко помощ и идеи как да свържа дългите към модула?
Good drivers... just drive...

Аватар
a_stankov
Мнения: 105
Регистриран на: 19 Яну 2010 18:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от a_stankov » 15 Фев 2011 14:28

Това ти стандартния вариант на схемата на светлините.

Изображение

Общото реле и предпазителите на къси и дълги са в кутията в двигателния отсек.

Трябва да е докараш схемата до този вариант:

Изображение

ако искаш да сложиш модула на дългите светлини. Двете релета се слагат във всеки фар и се доработва инсталацията за да може да се добави ДРЛ модула.

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

DRL модул на Авенсис 1

Мнение от boqnkov_ » 15 Фев 2011 14:46

Колега, много благодаря, точно това ми трябваше. Сигурен съм, че ще е полезно на много хора от форума. Схемата ми е ясна, но все още си остава загадка за мен къде са предпазителите на дългите, които са на твоята схема. Събота и неделя ще се захващам с изпълнението на схемата.
Смятам че свалянето и разглобяването на фаровете в такъв случай е задължително. До колкото разбрах монтажа на релетата става В самия фар. Някой слагал ли е такъв модул на Авенсис 1 на късите примерно на 50 % дали ще се вижда? Нямам ксенон и затова си мисля че по рационално е да направя късите, но си мисля че няма да се вижда достатъчно (нали все пак това е целта на мероприятието)
P.S. На едно аверче му направих модула буквално за 15 мин (Голф 4)
и като светна ми се прииска да се самоубия. Сума ти дни вече се мотая с моя модул.
Good drivers... just drive...

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

Мнение от boqnkov_ » 17 Фев 2011 08:50

Правилно ли съм разбрал? Релетата трябва да са със 5 клеми. една двойка за управление на силовата част, една която постоянно е свързана с крушката и други две, който ще превкючва ту на едната ту на другата в зависимост дали има подадена маса към релето или не. Само ако може да ми кажете като ида в магазин за електроника какво точно да кажа на продавача - реле за 12 V с един нормално отворен и един нормално затворен контакт ли? и колко ампера да са тези релета?
Good drivers... just drive...

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 17 Фев 2011 20:06

Явно ,че тая е работа не е за теб,затова по-добре не се хващай.

Аватар
a_stankov
Мнения: 105
Регистриран на: 19 Яну 2010 18:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от a_stankov » 17 Фев 2011 20:17

Виж го тук: http://drl.viewbg.net/cardrl-gallery.htm как изглежда Авенсис като твоя с модул на къси светлини. Монтажа на къси е много лесен.

Имам и поне 10-тина Авенсис 2 с ДРЛ модули на късите светлини и само 3 с модул на дългите светлини, поради това ,че клиентите не са желали разбутване на инсталацията на автомобила.

Релето трябва да е автомобилно с девиаторни контакти, да има един нормално отворен контакт и един нормално затворен контакт. Трябва ти по едно реле за всеки фар. Няма нужда да разглобяваш фара.

Ето ти и един джокер:
Тъй като имах няколко пина за оригиналните места за бушони и релета ,стана като оригинално.
Сложих му едно реле и два бушона при оригиналните за фаровете в кутийката ,която се намира на радиатора.
Но това е за Авенсис 2 , не знам дали при твоя са същите нещата. Това ми го е писал колега монтирал модул на дългите на Авенсис 2.

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

Мнение от boqnkov_ » 06 Апр 2011 12:56

При моята нещата съвсем не са така както е показано на схемата. При изклюено положение на късите, на дългите имам 2 минуса. При запалено положение на късите имам два плюса (на крушката на дългите), и съответно с лоста за дългите комутирам маса и +12в. Както и да е направих ДРЛа по мой си начин след 3 часово мерене на букси и клеми. Скоро ще сложа снимки да видите как се е получило.
Последно промяна от boqnkov_ на 06 Апр 2011 13:14, променено общо 1 път.
Good drivers... just drive...

mirott
Мнения: 2147
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 19 пъти

Мнение от mirott » 06 Апр 2011 13:01

Чакам с интерес... :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта