DRL на Авенсис 1
- boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
DRL на Авенсис 1
Здравейте, колеги, моля за помощ свързвам си DRL молул и съм свързал всичко с изключение на дългите светлини. Търсих предпазителите на дългите но не успявам да ги намеря. Гледах в книжката но не намирам нищо. Видях че има и някакъв блок до радиатора но при мен липсва. Та някой може ли да помогне по въпроса? Авенсис 1 преди фейса комби 2.0 ТД ако е от значение. Благодаря. Ако не успея да ги намеря ще бодна едни бързи връзки (прободни клеми) точно преди дългите и ще си реша проблема, но не искам да е така.
Последно промяна от boqnkov_ на 15 Фев 2011 15:50, променено общо 1 път.
Good drivers... just drive...
- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
.
Колегата mirott ти е отговорил на въпроса,Авенсис 1,2,версо и други при неутрално положение на ключа в буксата на дългите няма нито минус нито плюсboqnkov_ написа:Kaloqn, имаш предвид управлението на дългите да става с маса, а не с +12V? Не мога да намеря предпазители на дългите, само на късите намирам.
Това ти стандартния вариант на схемата на светлините.

Общото реле и предпазителите на къси и дълги са в кутията в двигателния отсек.
Трябва да е докараш схемата до този вариант:

ако искаш да сложиш модула на дългите светлини. Двете релета се слагат във всеки фар и се доработва инсталацията за да може да се добави ДРЛ модула.
Общото реле и предпазителите на къси и дълги са в кутията в двигателния отсек.
Трябва да е докараш схемата до този вариант:
ако искаш да сложиш модула на дългите светлини. Двете релета се слагат във всеки фар и се доработва инсталацията за да може да се добави ДРЛ модула.
- boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
DRL модул на Авенсис 1
Колега, много благодаря, точно това ми трябваше. Сигурен съм, че ще е полезно на много хора от форума. Схемата ми е ясна, но все още си остава загадка за мен къде са предпазителите на дългите, които са на твоята схема. Събота и неделя ще се захващам с изпълнението на схемата.
Смятам че свалянето и разглобяването на фаровете в такъв случай е задължително. До колкото разбрах монтажа на релетата става В самия фар. Някой слагал ли е такъв модул на Авенсис 1 на късите примерно на 50 % дали ще се вижда? Нямам ксенон и затова си мисля че по рационално е да направя късите, но си мисля че няма да се вижда достатъчно (нали все пак това е целта на мероприятието)
P.S. На едно аверче му направих модула буквално за 15 мин (Голф 4)
и като светна ми се прииска да се самоубия. Сума ти дни вече се мотая с моя модул.
Смятам че свалянето и разглобяването на фаровете в такъв случай е задължително. До колкото разбрах монтажа на релетата става В самия фар. Някой слагал ли е такъв модул на Авенсис 1 на късите примерно на 50 % дали ще се вижда? Нямам ксенон и затова си мисля че по рационално е да направя късите, но си мисля че няма да се вижда достатъчно (нали все пак това е целта на мероприятието)
P.S. На едно аверче му направих модула буквално за 15 мин (Голф 4)
и като светна ми се прииска да се самоубия. Сума ти дни вече се мотая с моя модул.
Good drivers... just drive...
- boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
Правилно ли съм разбрал? Релетата трябва да са със 5 клеми. една двойка за управление на силовата част, една която постоянно е свързана с крушката и други две, който ще превкючва ту на едната ту на другата в зависимост дали има подадена маса към релето или не. Само ако може да ми кажете като ида в магазин за електроника какво точно да кажа на продавача - реле за 12 V с един нормално отворен и един нормално затворен контакт ли? и колко ампера да са тези релета?
Good drivers... just drive...
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Виж го тук: http://drl.viewbg.net/cardrl-gallery.htm как изглежда Авенсис като твоя с модул на къси светлини. Монтажа на къси е много лесен.
Имам и поне 10-тина Авенсис 2 с ДРЛ модули на късите светлини и само 3 с модул на дългите светлини, поради това ,че клиентите не са желали разбутване на инсталацията на автомобила.
Релето трябва да е автомобилно с девиаторни контакти, да има един нормално отворен контакт и един нормално затворен контакт. Трябва ти по едно реле за всеки фар. Няма нужда да разглобяваш фара.
Ето ти и един джокер:
Имам и поне 10-тина Авенсис 2 с ДРЛ модули на късите светлини и само 3 с модул на дългите светлини, поради това ,че клиентите не са желали разбутване на инсталацията на автомобила.
Релето трябва да е автомобилно с девиаторни контакти, да има един нормално отворен контакт и един нормално затворен контакт. Трябва ти по едно реле за всеки фар. Няма нужда да разглобяваш фара.
Ето ти и един джокер:
Но това е за Авенсис 2 , не знам дали при твоя са същите нещата. Това ми го е писал колега монтирал модул на дългите на Авенсис 2.Тъй като имах няколко пина за оригиналните места за бушони и релета ,стана като оригинално.
Сложих му едно реле и два бушона при оригиналните за фаровете в кутийката ,която се намира на радиатора.
- boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
При моята нещата съвсем не са така както е показано на схемата. При изклюено положение на късите, на дългите имам 2 минуса. При запалено положение на късите имам два плюса (на крушката на дългите), и съответно с лоста за дългите комутирам маса и +12в. Както и да е направих ДРЛа по мой си начин след 3 часово мерене на букси и клеми. Скоро ще сложа снимки да видите как се е получило.
Последно промяна от boqnkov_ на 06 Апр 2011 13:14, променено общо 1 път.
Good drivers... just drive...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта