Страница 1 от 1
Въпроси за Turbo на 4A-FE ???
Публикувано на: 14 Дек 2010 17:05
от COYOTA
Здравейте колеги

ще съм ви много багодарен ,ако някои от вас ми помоггне да вляза в час с неща с който не съм на ясно..
Значи това отдолу е колата на която ми омръзна да казвам мизерните коне biggrin.gif окачването и спирачките са сменени така ,че ще понесат още поне 100 коня..
На ясно съм и съм се занимавал с изпълнението на колектори ,маслени и турбо пътища ,но ми е тъмна индия как се прави горивната смес?
Което ми е главиня въпрос.. дали с горивен регулатор и разтоварващ клапан ще мога да си направя горивната смес? До такава степен че да мога да подкарам колата и да не се бава много с нея ,пък в последствие ще се доизпипвам нещата..
Ако всичко стане по план някой ще намаже KN филтър ,4-2-1 колектор и един волт метър ,които ще ми излязат от употреба

Re: Въпроси за Turbo на 4A-FE ???
Публикувано на: 15 Дек 2010 09:53
от Bass_Man
COYOTA написа:
Което ми е главиня въпрос.. дали с горивен регулатор и разтоварващ клапан ще мога да си направя горивната смес? До такава степен че да мога да подкарам колата и да не се бава много с нея ,пък в последствие ще се доизпипвам нещата..
Само с тези неща не става от атмоферка да минеш на турбо !
Ще ти трябва най-малкото някой паразит ( piggy back ) . Съвсем теоритично има някаква вероятност да направиш нещо подобно да се движи но вероятноста да изпотрошиш всичко е много по-голяма . А за още 100 коня въобще не се коментира . Задължително трябва да имаш някаква основна или допълнителна електроника , която да ти гласи смесите .
Принципно най-евтиния вариант при теб е да преминеш на смяна на двигателя с 3SGTE . След това експериментите с атмосферно 1,6 не се знае къде ще им излезе края . И със сигурност за по-сериозна мощност ще трябва разреждане на мотора . Може да се наложи и смяна на бутала и биели . Ще ти трябват и по-големи инжектори и доста други неща ......
Та обмисли смяната на двигателя на първо време .
Публикувано на: 15 Дек 2010 12:54
от miLen4o
+1 3S-GTE
Публикувано на: 16 Дек 2010 19:02
от Vokil
И с megasquirt става

...
Публикувано на: 16 Дек 2010 19:09
от COYOTA
Стигне ли се до смяна на мотора предпочитам да мина на 200SX ,смяната на мотора ми изглежда болезнен вариант от към време и пари.. А иначе мога да подготвям всичко постепенно и да не правя голямо изваждане от джоба и като всичко е в наличност да я кача една седмица на крика и отново да си я подкарам.. А за 100 коня имах впредвид ,че без проблем ще ги понесе шасито ,понеже са направени нужните промени а не ,че искам да извадя още толко от двигателя. Трябва ми само малко тяга при изпреварване и за баирите ,иначе си я феикам доволно biggrin.gif
? А това (piggy back) каква толя играе?
Публикувано на: 16 Дек 2010 21:06
от nikolov22
колега почни с един мегаскруит от колегата вокил тои на няколко селики сложи вече и става бързо и има опит след като го монтираш вече можеш да правиш корекция на всичко което преправяш
аз примерно имам някои подобрения по колата от които не виждах ефект докато не сложих мега и не зададохме други настроики и селиката осезаемо тръгна така че замисли се над това
...
Публикувано на: 16 Дек 2010 22:19
от COYOTA
Е сега му писах в скайп ,ама нещо го няма..
а дали ще мога сам да си го монтирам? и какво трябва да се изхвърли от старата електроника? и колко парички е?
Публикувано на: 16 Дек 2010 23:03
от Akima
Re: ...
Публикувано на: 17 Дек 2010 18:31
от nikolov22
COYOTA написа:Е сега му писах в скайп ,ама нещо го няма..
а дали ще мога сам да си го монтирам? и какво трябва да се изхвърли от старата електроника? и колко парички е?
ами моя го направи много интелигентно клонира буксите които влизат в оригиналното еку отам закачаш или мегата или оригиналния комп идеята е че ако нещо се скапе винаги можеш да закачиш оригиналния комп а относно електрониката първоначално си остава тази на колата даже мисля че има че има един за селика готов даже
Re: ...
Публикувано на: 17 Дек 2010 19:47
от COYOTA
nikolov22 написа:COYOTA написа:Е сега му писах в скайп ,ама нещо го няма..
а дали ще мога сам да си го монтирам? и какво трябва да се изхвърли от старата електроника? и колко парички е?
ами моя го направи много интелигентно клонира буксите които влизат в оригиналното еку отам закачаш или мегата или оригиналния комп идеята е че ако нещо се скапе винаги можеш да закачиш оригиналния комп а относно електрониката първоначално си остава тази на колата даже мисля че има че има един за селика готов даже
мхм ,имаш ли му телефон нещо? и колко ти зима на теб ,може и на лично да ми кажеш

Публикувано на: 19 Дек 2010 04:26
от Bass_Man
Принципно най-добрия вариант е да започнеш със самостоятелно ЕКУ ама не съм забелязал PnP Мега да се раздава .
Също така с този 200SX не знам точно какво си мислиш , че ще постигнеш но ако искаш да направиш нещо повече от сток ще трябва още мноооооого парички да хвърлиш . А за разлика от неговия двигател 3SGTE е просто много добър ! Единствения + е , че е на задно . Но пък ти доста лесно можеш да станеш 4х4 ! Това за събирането на нещата и смяната им за един ден просто можеш да го забравиш !!!
Re:
Публикувано на: 09 Сеп 2013 14:49
от djoten
Bass_Man написа:Принципно най-добрия вариант е да започнеш със самостоятелно ЕКУ ама не съм забелязал PnP Мега да се раздава .
Също така с този 200SX не знам точно какво си мислиш , че ще постигнеш но ако искаш да направиш нещо повече от сток ще трябва още мноооооого парички да хвърлиш . А за разлика от неговия двигател 3SGTE е просто много добър ! Единствения + е , че е на задно . Но пък ти доста лесно можеш да станеш 4х4 ! Това за събирането на нещата и смяната им за един ден просто можеш да го забравиш !!!
Здравейте, знам, че е много стара темата. Чета много материал относно вариантите за подмяна на двигателя (4a-fe) с друг и специално за 3sgte пише на всякъде, че е много по-трудно от 4a-fe > 4a-ge. После 4х4 от селика може ли да се напасне за корола?
Re: Въпроси за Turbo на 4A-FE ???
Публикувано на: 13 Сеп 2013 20:24
от Vokil
То си има короли с 4х4

освен това можеш да смениш само главата с такава от 4аге Николов22 май имаше една глава.
Re: Въпроси за Turbo на 4A-FE ???
Публикувано на: 14 Сеп 2013 00:09
от djoten
Като говоря за 4age имам в предвид blacktop. Проблема при мен е, че сгреших като прибързах с ремонта на сегашния вместо направо да купя ge-то и там да възстановявам. Но, ако си струва тази трансплантация само с глава защо да не опитам...ще потърся теми за това, а между впрочем Vokil исках да се видим да споделиш малко опит, но си трудно откриваем.
Re: Въпроси за Turbo на 4A-FE ???
Публикувано на: 29 Сеп 2013 12:24
от Vokil
Незнам на блектопа блока дали е съвсем съвместим с на 4афе понякога првят някоя малка промяна и нещо не пасва

пък за откриване съм много лесен скайпа ми е azvokil
