Страница 1 от 3

Auris D4D проблем с доускорение

Публикувано на: 11 Ное 2010 19:02
от mitkoa
Малко помощ моля, че вече съм притеснен сериозно.
Проблема е следния:
на 4-а и 5-а предавка при доускорение, особено ако започна от 2000 оборота да доускорявам, а не съм изцедил предишната предавка, когато стигна на 3000 оборота, започва нещо като превъртане, т.е оборотите се качват бързо до 3600 някъде без да ускорява, след това пак слизат до 3000 бързо и започва да ускорява.Като, че да се случва повече при изкачване...на равен път и спускане май не се случва.Слагах добавки....смених горивен филтър, проблема си остава.
Значи това е от лятото - зареждал съм на различни бензиностанции, слагал съм и добавка на горивото.Първоначално се случваше на 5-а скорост само, сега вече се случва и на 4-а, и на 5-а предавка.Закачаха я в Тойота Гърция още лятото на компютър, казаха че няма никакви грешки и било от горивото.Е да ама.....проблема продължава.
Някакви насоки някой???Мислех ЕГР клапан да чистя...ама за него ми искат 160 лв, не искам да наливам пари на принципа проба-грешка.....

Публикувано на: 11 Ное 2010 19:09
от Uncle Dido
Не ми стана съвсем ясно, но от това, което разбрах - едва ли е ЕГР клапан.

По- скоро проблема е изцяло механичен - изглежда като недостатъчно сцепление на съединителя на моменти.

Re: Auris D4D проблем с доускорение

Публикувано на: 11 Ное 2010 19:11
от zi_zi_top
mitkoa написа:...когато стигна на 3000 оборота, започва нещо като превъртане, т.е оборотите се качват бързо до 3600 някъде без да ускорява, след това пак слизат до 3000 бързо и започва да ускорява.Като, че да се случва повече при изкачване...на равен път и спускане май не се случва.....

Някакви насоки някой???Мислех ЕГР клапан да чистя...ама за него ми искат 160 лв, не искам да наливам пари на принципа проба-грешка.....
По това обяснение по скоро си мисля за буксуване на съединителя (омаслен или износен), а не за ЕГР клапан.

Публикувано на: 11 Ное 2010 20:26
от mitkoa
направих едно клипче
http://cid-f50b778c5ba921c2.photos.live ... %d0%bc.wmv

Публикувано на: 11 Ное 2010 20:29
от mitkoa
Иначе става само на 4-а и 5-а.На другите предавки си е ок.
Като в началото беше само на 5-а, сега вече е и на 4-а и 5-а.И не се получава винаги.Имал съм минати и 200-300 км...с изпреварвания без да се случи...а съм имал и за 100 км да се случи няколко пъти.

Публикувано на: 11 Ное 2010 20:34
от zi_zi_top
Вече съм сигурен 99,99%, че е съединител.
Понеже Ауриса е доста нов и пробега сигурно е малък, вероятността за омасляване е по-голяма.

Публикувано на: 11 Ное 2010 20:44
от TATI
Нов, нов, колко да е нов на 3 години.
Иначе най-лесно можеш да провериш съединителя по следния начин:
Спираш пред някой бордюр, дърпаш ръчната докрай, палиш и включваш на трета. Вдигаш оборотите до около 2000 и започваш да отпускаш педала на съединителя като се опитваш да задържаш оборотите около 2000. Ако изгасне добре. Ако не изгасне зле.

Публикувано на: 11 Ное 2010 20:47
от mitkoa
то и при износен, и при омаслен и в двата случая се налага смяна нали така?

Публикувано на: 11 Ное 2010 20:49
от mitkoa
TATI,
Пробвал съм го без тротоар.И пак гасне.Това в началото де....когато проблема беше само с 5-а.

Публикувано на: 11 Ное 2010 20:49
от Uncle Dido
Ако е феродов или притискателен диск, ще го прави постоянно.

По-скоро си мисля, че цилиндъра или помпата на моменти задържат...

Публикувано на: 11 Ное 2010 20:53
от TATI
За да е омаслен, трабва да имаш загуба на двигателно или трансмисионно масло, както и теч от дренажната система на кутията. Освен това ще има и миризма на изгоряло масло.
И в двата случая, неприятното е че трябва да се сваля кутията, ако проблема е от съединител. При омаслен, може да се размине и без смяна, но всичко това са само догатки на този етап.

Публикувано на: 11 Ное 2010 21:09
от sacho7803
на колко хиляди км.е машинката?щом не го прави всеки път проблема не е от износването според мен а точно от пръски масло от семеринга на коляновия вал най вероятно.преди време бях станал луд с едно такова голфе biggrin.gif буксуваше точно когато си поиска.като свалихме кутията и--ооооо целия кожух в ситни пръски масло.явно че семеринга е изпускал отвреме навреме и затова и буксуваше отвреме на време.забърсахме всичко и сменихме само семеринката тъй като фер.диск беше с размери на нов и проблема приключи.другия възможен проблем е помпите както каза фидо дидо.аааа и да уточня че въобще на никакво масло не мирише когато буксува от омасляване-----странното е че не мирише дори и на феродо wink.gif

Публикувано на: 11 Ное 2010 21:37
от mitkoa
На 40 000 е, основно градско се кара.

Публикувано на: 11 Ное 2010 22:14
от sacho7803
mitkoa написа:На 40 000 е, основно градско се кара.
понеже имам камара познати таксиджии ще кажа че трудно се сдухва съединител под 120 000км градско и лаишко каране.пък който квото ще да ми разправя но ако на 40 000 хвърлиш оригинален съединител или семеринг---ще призная тойота за абсолютен боклук и до година две ша разтикам мойта щото не ми се кара кенеф чиито части са с цени безбожни а се троши повече от ........30 годишна жигула biggrin.gif а едно пежо примерно всяка година да му сменям предница ша ми излезе доста по евтино unsure.gif

Публикувано на: 11 Ное 2010 22:30
от mitkoa
Ами и аз ще съм разочарован, ако се окаже причина различна от лошо гориво....
Ама то Тойота не става.....Мазда не става... - сестра ми за 50 000 км смени на CX-7 криви дискове и лагер на полуоската.какво да караме....
както и да е.Ще я карам да я прегледат пак в сервиз и ще пиша после.

Благодаря на всички отзовали се.