Страница 1 от 2

На тест добре а по някога се паенти докато запали

Публикувано на: 07 Ное 2010 10:15
от mmuxlio@abv.bg
2.0 Д4-Д 90 кс. Случва се рядко на 3-4 дни не запалва от първи път и трябва да ое върти по-вече на стартер.

Публикувано на: 07 Ное 2010 11:46
от Bass_Man
Горивния филтър сменен ли е ?
В резервоара гледано ли е какво е положението ? Ако има подкачваща помпа може да се е затлачила цедката и с парафини .
От къде си ?

Публикувано на: 07 Ное 2010 17:27
от diesel_power
Тойотите нямат подкачваща помпа в резервоара.
Щом пали студена , а като е работила неще,най-вероятно да е някоя дюза .Трябва да се запушват дюзите една по една със съчма от лагер с подходящия размер.Ако запали на 3 цилиндъра това значи ,че затапената дюза изтърва нафта.

Публикувано на: 07 Ное 2010 17:40
от mmuxlio@abv.bg
///

Публикувано на: 07 Ное 2010 17:45
от mmuxlio@abv.bg
(((

Публикувано на: 07 Ное 2010 17:50
от mmuxlio@abv.bg
///

Публикувано на: 07 Ное 2010 20:00
от TATI
Без да твърдя, че знам отговора, но защо не вземеш да направиш профилактика на електрическите връзки, но на всички. Нищо чудно да имаш някоя окислена връзка или хлабава, която да се обажда от време на време. Кажи поне каква е колата - предполагам корола, но година?

Публикувано на: 07 Ное 2010 21:18
от mmuxlio@abv.bg
korolla 2003

Публикувано на: 07 Ное 2010 22:57
от martod
mmuxlio@abv.bg написа:Само 2-3 % от опитите не пали.Паля я поне по 10 пъти на ден така я ползвам минават дини не го прави...?
Ще дойдат дни, когато постоянно ще го прави .. sad.gif
Въпрос на време , да се затлачат хубаво SCV клапаните .. smile.gif
http://i398.photobucket.com/albums/pp70 ... RAV4/4.jpg

Публикувано на: 07 Ное 2010 23:25
от Bass_Man
Аз до колкото разбрах е започнало да прави номерата преди да разглобят цялата система и след сипване на добавката . Дори и да няма помпа в резервоара все трябва да има някакъв филтър или цедка .
Да не би пък и горивния филтър да ти е кофти ? Иначе как така ще ти спира нафтата когато си искам ?!?!
Може и да е проблем в тези клапани за регулиране на високото ама пък да не пали от тях ? Може би по-скоро трябва да има по-голямо налягане в рейката .

Публикувано на: 08 Ное 2010 08:16
от diesel_power
Не е филтър, защото върви нормално и не гасне в движение.
Ако беше въздух нямаше да пали и сутрин ,като е престояла.
Ако беше клапан и на бутане нямаше да пали,а и трябва да набие грешка.
А и тая дюза дето работела уж на 50 % явно изтърва към излишното и така пада налягането в рейла.
Виждал съм случаи при ,които се е влошила толкова ,че като загрее гасне и в движение,това беше на един хюндай.

Публикувано на: 08 Ное 2010 13:08
от mmuxlio@abv.bg
Благодаря на всички за мненията и съветите.

Публикувано на: 09 Ное 2010 20:37
от Daria
Здрасти колега, аз имах проблем дълго време (6 месеца) с моята равка отначало прекъсваше като я натисна рязко, а после спря да пали. Проблема беше в SCV клапаните на горивната помпа. На компютъра излезе ниско налягане на горивото от близо 130 (не знам мерната единица), беше паднало на 40.

Успех

Публикувано на: 10 Ное 2010 08:25
от mmuxlio@abv.bg
пОЛУЧА ЛИ ПРОСВЕТЛЕНИЕ ПО ПРОБЛЕМА ЩЕ ПИША. ДАНО ДА Е СКОРО :)))))

Публикувано на: 17 Ное 2010 20:37
от mmuxlio@abv.bg
Изтръпнах и налях 1/2 STP добавка в 25 литра нафта.....? Вече 600-700 км. и 7-8 дена няма проблем но съм песимист все още да се радвам :))))) Дано не бъде възприето като реклама на добавките но за мен ефекта е само едно незапалване от първия път за тези 25 литра нафта с STP добавка.Налях нови 50 литра и са на превършване и няма откази в запалването да се надявам че това бе краят на този проблем. 26.11.2010