На тест добре а по някога се паенти докато запали

mmuxlio@abv.bg
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2010 22:35

На тест добре а по някога се паенти докато запали

Мнение от mmuxlio@abv.bg » 07 Ное 2010 10:15

2.0 Д4-Д 90 кс. Случва се рядко на 3-4 дни не запалва от първи път и трябва да ое върти по-вече на стартер.
Последно промяна от mmuxlio@abv.bg на 12 Ное 2010 23:24, променено общо 6 пъти.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Ное 2010 11:46

Горивния филтър сменен ли е ?
В резервоара гледано ли е какво е положението ? Ако има подкачваща помпа може да се е затлачила цедката и с парафини .
От къде си ?

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 07 Ное 2010 17:27

Тойотите нямат подкачваща помпа в резервоара.
Щом пали студена , а като е работила неще,най-вероятно да е някоя дюза .Трябва да се запушват дюзите една по една със съчма от лагер с подходящия размер.Ако запали на 3 цилиндъра това значи ,че затапената дюза изтърва нафта.

mmuxlio@abv.bg
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2010 22:35

Мнение от mmuxlio@abv.bg » 07 Ное 2010 17:40

///
Последно промяна от mmuxlio@abv.bg на 12 Ное 2010 06:50, променено общо 3 пъти.

mmuxlio@abv.bg
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2010 22:35

Мнение от mmuxlio@abv.bg » 07 Ное 2010 17:45

(((
Последно промяна от mmuxlio@abv.bg на 12 Ное 2010 15:08, променено общо 1 път.

mmuxlio@abv.bg
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2010 22:35

Мнение от mmuxlio@abv.bg » 07 Ное 2010 17:50

///
Последно промяна от mmuxlio@abv.bg на 12 Ное 2010 06:51, променено общо 2 пъти.

Аватар
TATI
Мнения: 3031
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 07 Ное 2010 20:00

Без да твърдя, че знам отговора, но защо не вземеш да направиш профилактика на електрическите връзки, но на всички. Нищо чудно да имаш някоя окислена връзка или хлабава, която да се обажда от време на време. Кажи поне каква е колата - предполагам корола, но година?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

mmuxlio@abv.bg
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2010 22:35

Мнение от mmuxlio@abv.bg » 07 Ное 2010 21:18

korolla 2003
Последно промяна от mmuxlio@abv.bg на 12 Ное 2010 23:25, променено общо 3 пъти.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 07 Ное 2010 22:57

mmuxlio@abv.bg написа:Само 2-3 % от опитите не пали.Паля я поне по 10 пъти на ден така я ползвам минават дини не го прави...?
Ще дойдат дни, когато постоянно ще го прави .. sad.gif
Въпрос на време , да се затлачат хубаво SCV клапаните .. smile.gif
http://i398.photobucket.com/albums/pp70 ... RAV4/4.jpg
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Ное 2010 23:25

Аз до колкото разбрах е започнало да прави номерата преди да разглобят цялата система и след сипване на добавката . Дори и да няма помпа в резервоара все трябва да има някакъв филтър или цедка .
Да не би пък и горивния филтър да ти е кофти ? Иначе как така ще ти спира нафтата когато си искам ?!?!
Може и да е проблем в тези клапани за регулиране на високото ама пък да не пали от тях ? Може би по-скоро трябва да има по-голямо налягане в рейката .

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 08 Ное 2010 08:16

Не е филтър, защото върви нормално и не гасне в движение.
Ако беше въздух нямаше да пали и сутрин ,като е престояла.
Ако беше клапан и на бутане нямаше да пали,а и трябва да набие грешка.
А и тая дюза дето работела уж на 50 % явно изтърва към излишното и така пада налягането в рейла.
Виждал съм случаи при ,които се е влошила толкова ,че като загрее гасне и в движение,това беше на един хюндай.

mmuxlio@abv.bg
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2010 22:35

Мнение от mmuxlio@abv.bg » 08 Ное 2010 13:08

Благодаря на всички за мненията и съветите.
Последно промяна от mmuxlio@abv.bg на 12 Ное 2010 06:36, променено общо 1 път.

Аватар
Daria
Мнения: 85
Регистриран на: 16 Окт 2009 13:37
Местоположение: Sofia

Мнение от Daria » 09 Ное 2010 20:37

Здрасти колега, аз имах проблем дълго време (6 месеца) с моята равка отначало прекъсваше като я натисна рязко, а после спря да пали. Проблема беше в SCV клапаните на горивната помпа. На компютъра излезе ниско налягане на горивото от близо 130 (не знам мерната единица), беше паднало на 40.

Успех

mmuxlio@abv.bg
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2010 22:35

Мнение от mmuxlio@abv.bg » 10 Ное 2010 08:25

пОЛУЧА ЛИ ПРОСВЕТЛЕНИЕ ПО ПРОБЛЕМА ЩЕ ПИША. ДАНО ДА Е СКОРО :)))))

mmuxlio@abv.bg
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2010 22:35

Мнение от mmuxlio@abv.bg » 17 Ное 2010 20:37

Изтръпнах и налях 1/2 STP добавка в 25 литра нафта.....? Вече 600-700 км. и 7-8 дена няма проблем но съм песимист все още да се радвам :))))) Дано не бъде възприето като реклама на добавките но за мен ефекта е само едно незапалване от първия път за тези 25 литра нафта с STP добавка.Налях нови 50 литра и са на превършване и няма откази в запалването да се надявам че това бе краят на този проблем. 26.11.2010

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта