Корола(2Е)

Mihajlovski
Мнения: 3
Регистриран на: 04 Ное 2010 09:14
Местоположение: Кипър

Корола(2Е)

Мнение от Mihajlovski » 04 Ное 2010 09:51

Здравейте на всички :salute:
Преди два дни се сдобих с Тойота корола 95' 1.3 2Е карбуратор!
Като цяло колата е в много добро състояние, единственото което ми направи впечатление е, че когато двигателя стигне работната си температура става по шумен! Шумът идва от горе(клапаните), въпроса ми е: този двигател (2Е) дали е с хидравлични повдигачи, защото ако е, най-вероятно проблема е в маслото(на студен двигател не се чува дали колата е запалена)
С какво масло го дават този двигател при горещ климат(Кипър) тук температурите са:зимата 10-15C' лятото над 40C'
п.п. В аутодата-при горещ климат 20W50!

Ще съм благодарен на всяко мнение относно този тип двигател!
Поздрави! :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 05 Ное 2010 20:48

Този двигател не е с хидравлични повдигачи. Може да не са ти регулирани клапаните коректно. Иначе той не се чува как работи на място топъл изобщо.
Поздравления за хубавата Корола,а аз от този двигател съм много доволен.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 05 Ное 2010 23:59

Да за реглаж си е моторчето . Относно маслото ако можеш да си го позволиш сложи си синтетика 5W-50 или 10W-60 защото най-вероятно 20W-50 няма да можеш да намериш синтетично . Ако не карай си с минералното и от време на време слагай по някоя добвка за почистване , че остават разни гадости из мотора .

Mihajlovski
Мнения: 3
Регистриран на: 04 Ное 2010 09:14
Местоположение: Кипър

Мнение от Mihajlovski » 08 Ное 2010 21:32

Благодаря ви за отговорите, сега остава да намеря и луфтомер 0,2мм и :whistle:

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 08 Ное 2010 22:02

...и да загрееш двигателя преди регулирането на клапаните.

Mihajlovski
Мнения: 3
Регистриран на: 04 Ное 2010 09:14
Местоположение: Кипър

Мнение от Mihajlovski » 09 Ное 2010 06:30

:thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: nicksun79 и 7 госта