Страница 1 от 2
Оборотите на свободен ход на Авенсиси 2000 TDI
Публикувано на: 28 Окт 2010 10:21
от Кузман Инджов
Здравейте колеги,
Някой знаели как и от къде се увеличават оборотите на свободен ход?Когато колата е студена и работи на убогатител всичко е наред ,обаче после когато е на място и е загрялa работи на около 650-700 об/min.В следствие на това се усеща една доста неприятна вибрация в купето.
Публикувано на: 28 Окт 2010 10:35
от Владислав
Колега,според мен това са нормални обороти на празен ход за този двигател ,когато е загрял.За съжаление при някои модели наистина си има вибрация на празен ход,и тя е неизбежна...Провери първо тампоните на мотора.А директен отговор на въпроса ти не мога да дам-ако има регулация е възможно и да е софтуерна...
Публикувано на: 28 Окт 2010 10:50
от Кузман Инджов
Преди два дни смених таmпон на двигателя.Обаче незнам дяли наистина трябва са толкова оборотите на празен ход.Вибрацията изчезва при 800-900 об/min.И аз чух за софтоерно вдигане на оборотите ама незнам дали въобще е възможно и ако е възможно къде може да се направи.
Публикувано на: 28 Окт 2010 13:24
от hyankov
Кузман Инджов, с твое разрешение, може ли и аз да включа един въпрос към темата, защото отдавна ме гложди?
Моята кола - Авенсис 2000г D-4D държи постоянни 900 оборота. Студена, загряла - няма значение - винаги е на 900 оборота и не мръдва от там. Аз си мислих че нормалните са към 700.
А сега де, какви са нормалните обороти за дизелов Авенсис?
Публикувано на: 28 Окт 2010 13:28
от KingSteve
Ако това е твоя мотор 1CD-FTV, изглежда оборотите наистина са ти нормални. Ако намериш начин да ги вдигнеш ще си вдигнеш и разхода.
Публикувано на: 28 Окт 2010 13:38
от Кузман Инджов
KingSteve написа:Ако това е твоя мотор 1CD-FTV, изглежда оборотите наистина са ти нормални. Ако намериш начин да ги вдигнеш ще си вдигнеш и разхода.
Това не е моя мотор.Този е на модела след моята.
Незнам дали са точно колкото съм описал но като гледам рзграфението под 1000 на оборотомера със сигурност са под 700 да не кажа даже че клонят повече към 600 об./min
Публикувано на: 28 Окт 2010 13:43
от TATI
За твоя мотор са в границите 725 - 825. Не можеш да ги вдигнеш. По скоро си прегледай горивния филтър да не ти е задръстен. Може и някоя дюза да ти е позапушена. Моя съвет е да НЕ ходиш по майстори, тъй като ще станат зле нещата.
Публикувано на: 28 Окт 2010 14:27
от digitalpr
KingSteve, би ли могъл да дадеш информация за Idle Speed na двигателя от моя Авеннсис 1.8vvt-i 2005? 1ZZ-FE ли се води?
Публикувано на: 28 Окт 2010 14:44
от Petar
Общо взето почти на всики бензинов двигател нормално трябва да подържа от 750-850 оборота
Публикувано на: 28 Окт 2010 14:49
от KingSteve
1ZZ-FE е и оборотите са 600-700 rpm not adjustable.
Общо взето почти на всики бензинов двигател нормално трябва да подържа от 750-850 оборота
На моята 7А-FE също са 600-700 rpm not adjustable.
Публикувано на: 28 Окт 2010 15:02
от Petar
700об. са пак нормално но 600об.вече са ниски
Публикувано на: 28 Окт 2010 15:04
от hyankov
Ok, моите защо може да са на 900

Публикувано на: 28 Окт 2010 15:10
от Petar
Колега нали знаш че при Авенсиса следващата чертичка на оборотомера под 1000 оборота е 800об. а не 900 оборота .Пиша това зазщтото много хора го бъркат и мислят че са 900 об.
Публикувано на: 28 Окт 2010 15:42
от Raya
Petar написа:Колега нали знаш че при Авенсиса следващата чертичка на оборотомера под 1000 оборота е 800об. а не 900 оборота .Пиша това зазщтото много хора го бъркат и мислят че са 900 об.
Благодаря, и аз си мислих, че са 900

Публикувано на: 28 Окт 2010 15:54
от Кузман Инджов
TATI написа:За твоя мотор са в границите 725 - 825. Не можеш да ги вдигнеш. По скоро си прегледай горивния филтър да не ти е задръстен. Може и някоя дюза да ти е позапушена. Моя съвет е да НЕ ходиш по майстори, тъй като ще станат зле нещата.
Горивния филтър ще го сменям скоро заедно със въздушен маслен и масло.Ама по въпроса със дюзите незнам как ще се справя?
Има ли вероятност да е от повишена горивна камера в следствие на монтиране на по дебела гарнитура на главата?