Страница 1 от 1
Пребоядисване след градушка?
Публикувано на: 11 Сеп 2010 12:02
от ncuxonam
Здравейте съфорумци,
Преди около месец ме изплющя зверска градушка в Родопите и сега ще вкарвам Козела (щото е мааалко по голям от Яре) в доверен сервиз на Застрахователя.. Не ме питайте защо, просто към момента това е оптималния вариант.. Хубавото поне е, че освен на Застрахователя, сервиза е "доверен" и на нашата фирма, в смисъл там си оправяме служебните коли.. По принцип момчетата от сервиза бяха малко притеснени, защото предния и задния капак, както и тавана са доста очукани и ще имат голям зор с "изпъването", но казаха че имат необходимата техника да се справят.. обясняваха ми че вдлъбнатините се издърпват с вакум и после се китва тънко..
Та молбата ми за помощ е следната: Какво ще ме посъветвате - За какво да настоявам като я оставям? За какво да гледам като я взимам? Какви проблеми да очаквам? Някой имал ли е такива приключения и евентуални проблеми след това?
Публикувано на: 11 Сеп 2010 14:27
от zi_zi_top
Най-често има проблеми с тавана след подобна интервенция - напукване на кита и ореоли около корекциите след известно време. Повечето бояджии съветват таван да се ремонтира само преди продажба. Иначе си зависи от майсторлъка на момчетата.
Публикувано на: 11 Сеп 2010 16:28
от slowtraveler
Имал съм точно такива приключения....
Включващи здраво очукана кола, счупено предно стъкло, пластмаси, огледала и т.н.
Изисках от застрахователя смяна на огънатите пластмаси (не само счупените).
Оправиха автомобила в доверен сервиз. Колата бе моя след това още около 3г (ако си спомням правилно). Никакви проблеми с качеството на боядисване, нито напукване.
Дори се чудих дали не са изправяли ламарината по тавана (имаше сериозни огъвания). Но от друга страна на някои места кита/боята бе дебел над 2мм (до толкова хващаше уреда)...
Колата се държеше само навън под палещото слънце или студ.
Единственото, което е добре да погледнеш е дали са хванати добре/стегнати чарколаците, които са били откачани.
При мен не бе сглобен правилно подкалника, и при един дъжд започна да опира в гумата, та се наложи да го сглобя правилно и да купя 2-3 щипки, които явно са ги били изгубили при монтажа....
Тъй-като при мен всичко бе демонтирано, то бе много трудно да направя пълен оглед при приемане на автомобила.
Публикувано на: 12 Сеп 2010 21:44
от muf
каквото може-сменяй.
капаците настоявай застрахователя да ги смени.
дори 2-ра употреба, пак е по.добре от половин кило кит по капака, който постоянно се трака.
Публикувано на: 13 Сеп 2010 08:40
от ncuxonam
Втора употреба малко трудно.. Със тоя Ярис Седан ;) Я има 3-4 в БГ я не.. И момчетата от сервиза това ги притесняваше най-много - да не би след някое по-силно трясване да фръкне кита и да се "оцъклят" отново ;)
Оказа се, че не всичко са ми описали на огледа.. сега от сервиза ще я карат пак да опишат още два калника и евентуално за капаците ако не смяна, то поне да завишат стойностите, че навсякъде са писали "леко и средно повредена"..
Re: Пребоядисване след градушка?
Публикувано на: 13 Сеп 2010 09:16
от martod
ncuxonam написа:Здравейте съфорумци,
По принцип момчетата от сервиза бяха малко притеснени, защото предния и задния капак, както и тавана са доста очукани и ще имат голям зор с "изпъването", но казаха че имат необходимата техника да се справят.. обясняваха ми че вдлъбнатините се издърпват с вакум и после се китва тънко..
Та молбата ми за помощ е следната: Какво ще ме посъветвате - За какво да настоявам като я оставям?
Настоявай най вече, да издърпат всяка една вдлъбнатина, а не като си тръгнеш, да претупат работата само с кит.. biggrin.gif
Другото важно нещо, за което да настояваш е , да използват влакнест кит, че повечето сервизи от бързане работят само с обикновен, защото влакнестият се търка много по трудно..
Ей за тези неща настоявай, а то другото отгоре (боята) просто се вижда...

Публикувано на: 16 Сеп 2010 21:47
от jim_beam
що не си вземеш кинтите от застраховката и не си я караш така? а като ти писне преди да я разкараш я направи.

Публикувано на: 17 Сеп 2010 10:29
от SFINKS
ncuxonam написа:Втора употреба малко трудно.. Със тоя Ярис Седан ;) Я има 3-4 в БГ я не.. И момчетата от сервиза това ги притесняваше най-много - да не би след някое по-силно трясване да фръкне кита и да се "оцъклят" отново ;)
Оказа се, че не всичко са ми описали на огледа.. сега от сервиза ще я карат пак да опишат още два калника и евентуално за капаците ако не смяна, то поне да завишат стойностите, че навсякъде са писали "леко и средно повредена"..
Искай от застрахователя възлагателно писмо за сервиз на Тойота , все поак ти е нова колата
имат си части за всякакви модели

Публикувано на: 19 Сеп 2010 10:56
от nikolov22
като бояджия да ти кажа яка градушка по капака се лекува само с нов
капак там са прекалено големи амплитудите да издържи какъвто и кит да бъде само ново и ако всичко се спази по технология не би трябвало да има проблем в близките 2-3 години с другите детаили просто в последно време застрахователите не плащат нито хубави материали нито труда и от там в момента са големите проблеми с качеството от цена24лв сега е 12 или 8 на част а нови детаили почти не дават
Публикувано на: 19 Сеп 2010 11:12
от slowtraveler
Николов, искаш да кажеш, че при мен е било изключение???
Нито сменях капак/метални детайли, нито пък застрахователя се е дърпал да смени детайлите, които наистина се нуждаеха от смяна...
Нито пък до момента автомобила има проблеми с конкретния ремонт (новия собственик продължава да държи колата навън на улицата, както бе при мен).
Публикувано на: 11 Окт 2010 11:13
от ncuxonam
Взех Козела.. Момчетата добре са си свършили работата.. не трака и не тропа нищо по паважа в Пловдив, а към боядисването засега нямам забележки.. ще видим напролет или по скоро догодина на есен като я поопече Райчо ;)