celica gt4 st205
celica gt4 st205
Здравейте,
има ли във форума притежател на този автомобил?
Интересува ме вървеж,пътно поведение,удоволствие от шофирането,поддръжка и всякакви впечатления.
Колебая се между селиката и субару врх.
Благодаря предварително.
има ли във форума притежател на този автомобил?
Интересува ме вървеж,пътно поведение,удоволствие от шофирането,поддръжка и всякакви впечатления.
Колебая се между селиката и субару врх.
Благодаря предварително.
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ми сори ама 3SGTE е много по-здрав двигател от , който и да е боксер на Субару . Кутията на WRX е абсолютно кашкавалена , тази на STi издържа малко повече . Да не говорим за тотално кекавия 2.5 .smb написа:буахахахха пак се изказаBass_Man написа:ГТ4-ката има по-голям потенциал и е по-здрава но пък са и по-скъпи частите и по-трудно се намират .
Да не говорим , че STi се появява 10-тина години след Селиката и е много по-скъп .
И да частите на WRX са по-евтини от на Селиката и по-лесно се намират тук .
Ама ако искаш обясни на простия сектант колко е заблуден .

1. 3SGTE наистина има по-здрав блок от EJ20/EJ25, но турбината примерно е МНОГО по-кекава. Т.е. като цяло агрегатите са сходни като здравина.Bass_Man написа:Ми сори ама 3SGTE е много по-здрав двигател от , който и да е боксер на Субару . Кутията на WRX е абсолютно кашкавалена , тази на STi издържа малко повече . Да не говорим за тотално кекавия 2.5 .smb написа:буахахахха пак се изказаBass_Man написа:ГТ4-ката има по-голям потенциал и е по-здрава но пък са и по-скъпи частите и по-трудно се намират .
Да не говорим , че STi се появява 10-тина години след Селиката и е много по-скъп .
И да частите на WRX са по-евтини от на Селиката и по-лесно се намират тук .
Ама ако искаш обясни на простия сектант колко е заблуден .Макар , че ме съмнява да си загубиш времето за такива безмислени неща .
2. Кутията на WRX не бих казал, че е кашкавалена след като носи на 350-400 коня (колкото и тази на Селика). От друга страна 6-степенната СТи кутия е уникално здрава и изобщо няма база за сравнение. Такава кутия обаче струва колкото цяла Селика

3. Частите на Субару са по-евтини. И тук, и там!
4. Поведението на Импрезата на пътя е по-добро - колата е по-силна, спира и завива по-добре.
5. Интериора на Селиката е една идея по-добър, но позицията на водача е много сбъркана. (Ако на някой му се чете - да разгледа какво са променили от Тойота при излизането на Corolla WRC)
6. Селиката е по-красива, но вече не прави такова впечатление като преди години.
7. Окачването на Селика е по-здраво, но от друга страна точно на турбо Селика, този тип части не са много евтини, защото на много малко коли е слагано Super Strut окачването.
Според мен кандидат купувачът да се повози и на двете и да вземе тази която му е на сърце.
Аз колега преди две години се заглеждах по Легаси турбо и селика ГТ4 и двете ме кефеха много, но комби Легасито като визия много повече ми допадна. Не попаднах на читава Селика - въпреки, че търсих и тук и в Германия, не ми се занимаваше с обръщане от дясно на ляво. Карах чисто сток селика и Легаси първа генерация - държа да отбележа, че гледах коли еднакви години - началото на 90-е, за проба и някак Легасито ми допадна повече като кола. Може би да е било заради мястото на шофьора в Селиката, но се спрях на Легаси. Така че покарай някой от двете по възможност колкото се може по близо до заводската версия и после си прави изводи какво и как ще правиш. Примерно май само на мен спорткомбитата ми харесват повече от седани и купета.
Без да съм ексрперт, аз предпочитам Субару-то брутален автомобил с много хулиганско поведение на пътя, другите коли около теб ще се чувстват малко безпомощни!
http://neobux-ptc.hit.bg/ - Прочети и прецени дали искаш да печелиш пари!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Колега много зависи как ще якараш тази кола . Поведението може да го усетиш ако стигнеш до предела на автомобила . Което в БГ трудно може да стане , а и ти трябва да си добре подготвен . В реалния живот надали ще хванеш някакво голямо преимущество все пак и двете коли са си спортни версии и нещата малко или много са направени .
За това най-добре карай и двете и тогава решавай .
За това най-добре карай и двете и тогава решавай .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта