Страница 1 от 1
Проблем с дългите светлини на Авенсис (не гаснат)
Публикувано на: 18 Юли 2010 16:31
от REX_TAXI
Бих искал да попитам по-запознати колеги и дали някои е имал подобен проблем - след влючването на късите светлини светват и дългите независимо дали лоста за светлините е на положение дълги или къси - винаги светят и дълги и къси. Проблема се появи след смяна на повреден баласт на единия фар на дългите.Фарът светна но вече не искат да угаснат дългите.Проверих всички релета и предпазители и всички са наред, но не можах да установя кои предпазител е за късите и кои за дългите.Дали има някъде отделни релета за къси и дълги и къде са, че аз намерих само едно и след махане гасне всички светлини.Свалях и самия ключ, но според мен тои си е наред.
колата е Авенсис 2007 дизел
Публикувано на: 18 Юли 2010 17:15
от REX_TAXI
според мен трябва да име някъде отделни релета
Re: Проблем с дългите светлини на Авенсис (не гаснат)
Публикувано на: 18 Юли 2010 17:41
от Scott
REX_TAXI написа:... Проблема се появи след смяна на повреден баласт на единия фар на дългите.
А с пълна светлина ли светят? Aко имаш DRL провери неговия контролер (мисля че се намира зад джапката).
Публикувано на: 18 Юли 2010 19:13
от REX_TAXI
Не споменах в по-горния пост,че ксенона е монтиран след това -колата не е оригинално с ксенон.
Колега "Scott" ще проверя зад жабката за това DRL, но какво представлява и за какво служи там не е ли само филтара за климатика?

Публикувано на: 18 Юли 2010 20:12
от diesel_power
Обикновено са две релета,на едното пише "DIM" ,а на другото "HEAD".
Едното подава ток на другото ,което на свой ред превключва къси и дълги.
Публикувано на: 18 Юли 2010 23:34
от REX_TAXI
diesel_power написа:Обикновено са две релета,на едното пише "DIM" ,а на другото "HEAD".
Едното подава ток на другото ,което на свой ред превключва къси и дълги.
Съгласен съм колега но къде даги намеря тия пусти релете?Днес си изподрах ръцете да ги търся под таблото намерих други 5-релета но не са за светлините. Ако някои знае къде са точно ще му бъда много благодарен.
п.с. касата бира ние да я изпием а не да я подаряваме на някои "сервиз"

бирата е от мен разбира се

Публикувано на: 19 Юли 2010 12:05
от REX_TAXI
Проблема е решен благодарение на "Me4oKyX" и всичко сега е ОК

шапка му свалям веднага се досети къде може да е. ГОЛЯМО БЛАГОДАРСКО!!!
Публикувано на: 19 Юли 2010 16:41
от gena_bs
Колега,
Напиши причината и решението на проблема! Може и друг да се сблъска с него.
Публикувано на: 19 Юли 2010 20:45
от REX_TAXI
Проблема възникна след смяната на повреден баласт. Оказа се, че "новия" баласт има утечна (минуса е избил на корпуса) а управлението на светлините е малко особенно поне при Авенсиса късите са с постоянен (+)(плюс) и управлението е с (-) (минус) а на дългите обратно постоянен (-) и управление (+) та като съм монторал баласта на металната стойка на купето след влючване на светлините късите и дългите са си имали постоянно и (-) и (+) светят си постоянно независимо в какво положение е ключа къси или дълги. След поставяне на баласта в пластмасова кутия да е изолиран от корпуса проблема се реши и всичко е ОК.
и пак ще пиша
Проблема беше решен благодарение на "Me4oKyX" и всичко сега е ОК шапка му свалям веднага се досети къде може да е! ГОЛЯМО БЛАГОДАРСКО!!!

biggrin.gif
Публикувано на: 19 Юли 2010 20:56
от diesel_power
REX_TAXI написа: Авенсиса късите са с постоянен (+)(плюс) и управлението е с (-) (минус) а на дългите обратно постоянен (-) и управление (+) та като съм монторал баласта на металната стойка на купето след влючване на светлините късите и дългите са си имали постоянно и (-) и (+) светят си постоянно независимо в какво положение е ключа къси или дълги. След поставяне на баласта в пластмасова кутия да е изолиран от корпуса проблема се реши и всичко е ОК.
Мисля ,че си в грешка .Разгледах схемата ,на късите масата е постоянна ,а плюса се подава едновременно през общ бушон на къси и дълги от релето "H-LP "а масата за дълги идва от ключа за фаровете.
Това кафявото на снимката е релето.
Публикувано на: 19 Юли 2010 21:04
от REX_TAXI
(Мисля ,че си в грешка .Разгледах схемата ,на късите масата е постоянна ,а плюса се подава едновременно през общ бушон на къси и дълги от релето "H-LP "а масата за дълги идва от ключа за фаровете.
Това кафявото на снимката е релето.)
Колега да си призная на късите премерих, че (+) е постоянен но на дългите не съм та маи си прав - ако съм подвел някои да ме извини

Проблем с дългите светлини на Авенсис (не гаснат)
Публикувано на: 25 Яну 2019 20:00
от ангелчо
Здравейте реших да пиша в тази тема имам проблем с светлина на десния фар ,автомобила е корола версо ввт 02г,при използване на светкавицата така наречения светлинен клаксон дългата светлина от дясно свети ,но при превключване от лоста къси дълги на позиция дълги свети само фара от лявата страна,къде може да се крие този проблем