Страница 1 от 2

Celica 7AFE глъхне и прекъсва

Публикувано на: 15 Юли 2010 12:01
от quiksilver
Здравейте колеги, след близо 2 години безпроблемна работа колата ми се бъгна. В момента оборотите играят - 600-300 на празен ход, а при ускорение е по-маломощна и като че ли се усеща прекъсване.

Колата има ГИ и на газ е много по-зле. Гасне и прекъсва много. Интересното е че (на газ) на празен ход държи нормални обороти, но само при докосване на педала на газта - гасне.

Проблема се появи преди около 1 месец, но със смяна на въздушния филтър всичко се оправи. Сега 1500 по-късно отново се прояви.

Колата е на 96 000 км (реални) и има катализатор. Възможно ли е нещо да се запушило, примерно. Дайте съвет!

Мерси предварително!

Публикувано на: 15 Юли 2010 14:19
от quiksilver
Да добавя, че потреблението на гориво е съвсем нормално - 10-11/100 в София и около 8/100 извънграда.

Публикувано на: 15 Юли 2010 22:54
от Bass_Man
Ти с мап или с дебитомер си ?
И щом го прави и на ГАЗ и на бензин значи или е от запалването или от датчик за положение или от датчик за мерене на въздуха . Защото ГИ взима инфо от бензиновите инжектори , значи или им се подава грешна информация или не пали когато трябва . Но пък ако не пали когато трябва или въобще не пали би трябвало да смърди на бензин/газ . Така , че търси първо проблема по МАП/МАФ/дебитомер и/или разни вакуми и маркучи .

Публикувано на: 16 Юли 2010 12:15
от quiksilver
Мерси!

Значи колата пали от раз. Интересното е че проблема се прояви на само на газ, преди месец някъде. На бензин почна да се ебава преди няколко дни... Чакам майстора да си каже думата и ще пиша...

Публикувано на: 16 Юли 2010 13:47
от quiksilver
Така, майстора се съмнява за стъпковото моторче. Някои знае ли дали е капсуловано и дали може да се почиства. И колко горе-долу струва...

Колата с Celica 1.8 16V 7AFE

Публикувано на: 16 Юли 2010 15:57
от KingSteve
Ти с мап или с дебитомер си ?
7A-FE е с MAP.

Колкото до стъпковото моторче .. моята я карам вече 2 год. и не ми се е налагало да го пипам. Но дори и да е капсуловано пак може да се намери начин да се разглоби и изчисти. На предишната си кола избивах нитовете разглобих изчистих вс. и гресирах червяка. При затварянето ако и при теб е с нитове можеш да ги заместиш с малки болтчета. Ако търсиш цена за оригинално пусни ЛС на ToyotaForever. Оригинал отдруго място не пазаря вече :thumbsup: Успех!

Публикувано на: 16 Юли 2010 16:53
от quiksilver
Изчистиха стъпковото моторче, горе-долу и сега е по-добре. Нещо все още не е наред, но за сега толкова. Според диагностиката само стъпковото моторче дава сигнали. Лошото е че е капсуловано и не може да се чисти много-много, а за ново искат мостра.

Сега работи на бензин и на газ, но пак играят леко оборотите. Даже като я взех пак изгасна, но след регулиране на дросела се стабилизира...

Мерси за инфото, ще го имам предвид :thumbsup:

Публикувано на: 16 Юли 2010 23:12
от nikolov22
quiksilver написа:Изчистиха стъпковото моторче, горе-долу и сега е по-добре. Нещо все още не е наред, но за сега толкова. Според диагностиката само стъпковото моторче дава сигнали. Лошото е че е капсуловано и не може да се чисти много-много, а за ново искат мостра.

Сега работи на бензин и на газ, но пак играят леко оборотите. Даже като я взех пак изгасна, но след регулиране на дросела се стабилизира...

Мерси за инфото, ще го имам предвид :thumbsup:
стъпковото моторче се почиства много добре разглабя се лесно само всичко трябва да се бележи точно и ако правилно разбрах сте барали дросела тои не трябва се пипа провери и тпс-а че ако наистина сте барали дросела се е засрала яко работата

Публикувано на: 17 Юли 2010 03:37
от Bass_Man
quiksilver написа:Така, майстора се съмнява за стъпковото моторче. Някои знае ли дали е капсуловано и дали може да се почиства. И колко горе-долу струва...

Колата с Celica 1.8 16V 7AFE
Пълни тъпотий ! По никакъв начин заради моторче не може да ти глъхне , прекъсва и гасне колата при подаване на газ . Или ти не обясняваш правилно или майсторите са ти олита .

Публикувано на: 17 Юли 2010 18:59
от kofarata
кабели, свещи?

Публикувано на: 20 Юли 2010 13:49
от quiksilver
Проблема е решен! Оказа се разхлабен кабел (карах около 100 километра с крива предна джанта и вероятно от вибрациите се е измукнал). Оправи го един майстор в Света Троица. който не само си върши работата, а го прави с желание. За съжаление останаха малко такива хора.

Иначе, преди това - хората, които ми поставиха газовия инжекцион (ЕвроГаз - Горна Баня) ми казаха, че е изгорял компютъра, а един друг майстор тръгна да сменя наред - стъпков мотор, дебитомер и т.н.

Майстори секви... да ти пламне главата просто.

Мерси колеги! :thumbsup:

Публикувано на: 20 Юли 2010 15:21
от Dizzle
quiksilver написа: Оправи го един майстор в Света Троица
къде точно се намира тоя майстор? хубаво е да се знае някой на който може да се разчита в квартала

Публикувано на: 20 Юли 2010 15:47
от quiksilver
На ул. Симеон след К. Величков. Има сграда на ЧЕЗ, след нея некъв нов офис център и клуб на СДС. Там зад блокчето има подземен гараж. Нямам батерия на телефона, за да пусна и контакти... (утре ще го направя). - инж. Дойновски - 0888450085

Celica 7AFE глъхне и прекъсва

Публикувано на: 21 Апр 2017 11:47
от Vick
Здравей колега,

от няколко месеца се боря с проблем досущ приличащ на твоят. И аз минах през кабели, свещи, стъпково моторче, бобина, датчичи в делкото, но проблема остава.
Може ли да споделиш кой кабел точно е бил разхлабен при теб?
Благодаря предварително

quiksilver написа: Проблема е решен! Оказа се разхлабен кабел (карах около 100 километра с крива предна джанта и вероятно от вибрациите се е измукнал). Оправи го един майстор в Света Троица. който не само си върши работата, а го прави с желание. За съжаление останаха малко такива хора.



Иначе, преди това - хората, които ми поставиха газовия инжекцион (ЕвроГаз - Горна Баня) ми казаха, че е изгорял компютъра, а един друг майстор тръгна да сменя наред - стъпков мотор, дебитомер и т.н.



Майстори секви... да ти пламне главата просто.



Мерси колеги! :thumbsup:

Celica 7AFE глъхне и прекъсва

Публикувано на: 21 Апр 2017 21:32
от quiksilver
Здрасти, оказа се кабелът на акумулатора - клемата :) Майсторът случайно откри проблема, след като се облегна на акумулатора.

Въпросната селика се продава на части, ако имаш нужда от нещо, пиши

Успех!