Страница 1 от 2

дали ми е за смяна съединителя?

Публикувано на: 01 Юни 2010 11:55
от jerryes
Здравейте колеги! Имам въпрос за саъединителя. Корола 94г. 1.3 16кл. 86к.с. По принцип съединителя си работи добре-отделя нормално (поне така си мисля, щото човек си свиква на колата), не тресе, включва перфектно скоростите, обаче буксува. Ако ускорявам плавно няма проблем, дори на 1-2ра я изцеждам доста, проблема идва, когато превключа на следваща предавка в по-ниски обороти и ако настъпя малко по рязко и направо се форсира на скорост. На старата ми кола (пежо 309) съединителя си беше със жило и си го регулирах сам, но тази си е с хидравличен и не знам автоматично ли си се регулира...? Не мога да преценя дали ми е за смяна-не разбирам, или може да се барне нещо по помпата за да изкара още, защото както казах колата ако се кара по спокойно си върви перфектно и предполагам има още хляб в него.Дайте ми мнение, моля. Имам чисто нов Екседи в къщи, ама ще ме е яд после ако се окаже че не е бил за смяна .. :help:

Публикувано на: 01 Юни 2010 12:06
от diver
Съвсем скоро рискуваш смяната за 250лв да стане + 500 laugh.gif но пък сигурно отлагане на смяната с 1000км е по-ценно....

Публикувано на: 01 Юни 2010 12:08
от valen_tin
на мен лично повече ми звучи като за гуми, от колкото за съединител.

Публикувано на: 01 Юни 2010 12:13
от jerryes
valen_tin написа:на мен лично повече ми звучи като за гуми, от колкото за съединител.
гумите са ми с по 1см грайфер. diver, казваш че има опасност да повредя огледалния диск ли? бъди по конкретен моля, казах че не разбирам. Не се опитвам да спестя пари, ако трябва ще го сменя..

Публикувано на: 01 Юни 2010 12:22
от valen_tin
те и чисто новите превъртат :whistle:

Публикувано на: 01 Юни 2010 12:31
от jerryes
valen_tin написа:те и чисто новите превъртат :whistle:
biggrin.gif ехееее , сериозно не е от гумите, казах че когато превключвам на ниски обороти буксува или когато на 4 или 5та съм намалил постепенно оборотите до1500- 2000 примерно и се опитам да ускоря без да свалям предавка, натискам гаста, обор. скачат до 3000-3500 все едно си на свободна, колата продължава да се движи със същата скорост и веднага отпускам педала да зацепи и тогава ускорявам по плавно

Публикувано на: 01 Юни 2010 13:23
от martod
jerryes написа: diver, казваш че има опасност да повредя огледалния диск ли?
Казва че е трябвало да го смениш още миналата година tongue.gif когато е приплъзвал само на 5-та скорост.. smile.gif
Не се чуди, ами го сменяй веднага, ако не е вече късно и не си надрал притискателя и огледалния, че тогава само феродовия диск (дето си го държиш в гаража) няма да ти върши работа, като самостоятелна бойна единица... biggrin.gif

Публикувано на: 01 Юни 2010 15:52
от diver
jerryes написа: diver, казваш че има опасност да повредя огледалния диск ли?
А не бе, карай си го така, кво му е?! Хубавата новина за теб е, че най-вероятно комплекта няма да мине 500лв + 150 кинта труд, горе долу лекия мач. На по-съвременните таралясници (не само тойота), некой умен мозък е решил да тури един демфер дето цената му стартира от 1к.. Кеф да ти стане. Инак дали си надрал огледалния диск, едва ли някой може да каже преди самото сваляне. Лично аз не бих чакал със смяната, да не се окаже, че тва екседи и труда, ще са най-ефтиното в цялата забава....

Публикувано на: 06 Юни 2010 09:50
от jerryes
Вчера смених съединителя cool.gif ....и аз до сега съм си мислел че колата ми върви, направо нямам думи, все едно не е моята кола, мощноста и се увеличи поне със 50% едва я удържам като оса е biggrin.gif , като я взех от сервиза не ми се прибираше в къщи, обикалях из махалата докато ми поотмине мерака.
P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.

Публикувано на: 06 Юни 2010 12:31
от diver
jerryes написа:Вчера смених съединителя cool.gif ....и аз до сега съм си мислел че колата ми върви, направо нямам думи, все едно не е моята кола, мощноста и се увеличи поне със 50% едва я удържам като оса е biggrin.gif , като я взех от сервиза не ми се прибираше в къщи, обикалях из махалата докато ми поотмине мерака.
P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.
60лв смяна на ролка и ремък, ако не е примерно дизелов фиат laugh.gif laugh.gif laugh.gif , 150лв на съединител ако няма тарикатлък без сваляне на скоростите (примерно хлопел). Цените разбира се са ориентировъчни и може да варират.

Публикувано на: 06 Юни 2010 12:41
от nowyaris
jerryes написа:Вчера смених съединителя cool.gif ....и аз до сега съм си мислел че колата ми върви, направо нямам думи, все едно не е моята кола, мощноста и се увеличи поне със 50% едва я удържам като оса е biggrin.gif , като я взех от сервиза не ми се прибираше в къщи, обикалях из махалата докато ми поотмине мерака.
P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.
То май в цените няма разлика-само в доходите.

Публикувано на: 06 Юни 2010 12:43
от diver
nowyaris написа:То май в цените няма разлика-само в доходите.
Няма ако лирата са почнали да я дават по 2 за левче...ма последно беше обратното...

Публикувано на: 06 Юни 2010 15:24
от martod
diver написа:150лв на съединител ако няма тарикатлък без сваляне на скоростите (примерно хлопел).
Те па на тея хлопели съединителите излязоха железни и не мърдат по 500к км., да го ева.. laugh.gif
Язък че им е лесна смяната.. biggrin.gif

Публикувано на: 06 Юни 2010 18:54
от diver
martod написа:
diver написа:150лв на съединител ако няма тарикатлък без сваляне на скоростите (примерно хлопел).
Те па на тея хлопели съединителите излязоха железни и не мърдат по 500к км., да го ева.. laugh.gif
Язък че им е лесна смяната.. biggrin.gif
На хлиопел с турбо да ти кажа личния ми опит показва друго biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 07 Юни 2010 07:49
от martod
diver написа: На хлиопел с турбо да ти кажа личния ми опит показва друго biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
То това е изключение tongue.gif
Те повечето турбинирани коли хвърлят по лесно съединители,ама това е от лошите атмосферни условия (много вятър ги духа от турбото) laugh.gif biggrin.gif laugh.gif