
дали ми е за смяна съединителя?
дали ми е за смяна съединителя?
Здравейте колеги! Имам въпрос за саъединителя. Корола 94г. 1.3 16кл. 86к.с. По принцип съединителя си работи добре-отделя нормално (поне така си мисля, щото човек си свиква на колата), не тресе, включва перфектно скоростите, обаче буксува. Ако ускорявам плавно няма проблем, дори на 1-2ра я изцеждам доста, проблема идва, когато превключа на следваща предавка в по-ниски обороти и ако настъпя малко по рязко и направо се форсира на скорост. На старата ми кола (пежо 309) съединителя си беше със жило и си го регулирах сам, но тази си е с хидравличен и не знам автоматично ли си се регулира...? Не мога да преценя дали ми е за смяна-не разбирам, или може да се барне нещо по помпата за да изкара още, защото както казах колата ако се кара по спокойно си върви перфектно и предполагам има още хляб в него.Дайте ми мнение, моля. Имам чисто нов Екседи в къщи, ама ще ме е яд после ако се окаже че не е бил за смяна .. 

biggrin.gif ехееее , сериозно не е от гумите, казах че когато превключвам на ниски обороти буксува или когато на 4 или 5та съм намалил постепенно оборотите до1500- 2000 примерно и се опитам да ускоря без да свалям предавка, натискам гаста, обор. скачат до 3000-3500 все едно си на свободна, колата продължава да се движи със същата скорост и веднага отпускам педала да зацепи и тогава ускорявам по плавноvalen_tin написа:те и чисто новите превъртат
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Казва че е трябвало да го смениш още миналата годинаjerryes написа: diver, казваш че има опасност да повредя огледалния диск ли?


Не се чуди, ами го сменяй веднага, ако не е вече късно и не си надрал притискателя и огледалния, че тогава само феродовия диск (дето си го държиш в гаража) няма да ти върши работа, като самостоятелна бойна единица... biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
А не бе, карай си го така, кво му е?! Хубавата новина за теб е, че най-вероятно комплекта няма да мине 500лв + 150 кинта труд, горе долу лекия мач. На по-съвременните таралясници (не само тойота), некой умен мозък е решил да тури един демфер дето цената му стартира от 1к.. Кеф да ти стане. Инак дали си надрал огледалния диск, едва ли някой може да каже преди самото сваляне. Лично аз не бих чакал със смяната, да не се окаже, че тва екседи и труда, ще са най-ефтиното в цялата забава....jerryes написа: diver, казваш че има опасност да повредя огледалния диск ли?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Вчера смених съединителя
....и аз до сега съм си мислел че колата ми върви, направо нямам думи, все едно не е моята кола, мощноста и се увеличи поне със 50% едва я удържам като оса е biggrin.gif , като я взех от сервиза не ми се прибираше в къщи, обикалях из махалата докато ми поотмине мерака.
P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.

P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.
60лв смяна на ролка и ремък, ако не е примерно дизелов фиат laugh.gif laugh.gif laugh.gif , 150лв на съединител ако няма тарикатлък без сваляне на скоростите (примерно хлопел). Цените разбира се са ориентировъчни и може да варират.jerryes написа:Вчера смених съединителя....и аз до сега съм си мислел че колата ми върви, направо нямам думи, все едно не е моята кола, мощноста и се увеличи поне със 50% едва я удържам като оса е biggrin.gif , като я взех от сервиза не ми се прибираше в къщи, обикалях из махалата докато ми поотмине мерака.
P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
То май в цените няма разлика-само в доходите.jerryes написа:Вчера смених съединителя....и аз до сега съм си мислел че колата ми върви, направо нямам думи, все едно не е моята кола, мощноста и се увеличи поне със 50% едва я удържам като оса е biggrin.gif , като я взех от сервиза не ми се прибираше в къщи, обикалях из махалата докато ми поотмине мерака.
P.P. Само да попитам-аз живея в Лондон и тук ми взеха за труда 150 паунда, а комплекта феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер -EXEDY го куппих за 64 паунда общо 220 някъде= в левове към 500лв. , колко би ми струвала тази процедура в България? Също питах за смяна на ремък и ролки ще ми искат 90 паунда- комплекта е 90 също демек около 440лв. Питам единствено защото ми е интересно дали има голяма разлика в цените м/у УК и България.
На хлиопел с турбо да ти кажа личния ми опит показва друго biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmartod написа:Те па на тея хлопели съединителите излязоха железни и не мърдат по 500к км., да го ева.. laugh.gifdiver написа:150лв на съединител ако няма тарикатлък без сваляне на скоростите (примерно хлопел).
Язък че им е лесна смяната.. biggrin.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
То това е изключениеdiver написа: На хлиопел с турбо да ти кажа личния ми опит показва друго biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Те повечето турбинирани коли хвърлят по лесно съединители,ама това е от лошите атмосферни условия (много вятър ги духа от турбото) laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта