Страница 1 от 1

2GR-FE, Cylinder Head

Публикувано на: 21 Апр 2006 08:08
от ALTEZZA
s Lorddigital si govorihme dnes za glavite na novite 3.5L(2GR-FE) dvigateli i toi ostana malko ochuden che glavata e ot dve chasti, ta eto kartinka kakvo predstavliava za zainteresovanite:

Публикувано на: 21 Апр 2006 10:45
от jamie
Подобна конструкция се ползва в старите ФИАТ/ЛАНЧА двувалки - от 3 части (т.нар. "кам бокс-ове"):

http://samodisel.lorddigital.com/razni/ ... age030.jpg
http://samodisel.lorddigital.com/razni/ ... age033.jpg

Публикувано на: 21 Апр 2006 15:38
от ugabuga
huh interesno. niakoi znae li predimstvata na tozi dizain?

Публикувано на: 21 Апр 2006 15:40
от jamie
Ами вече ги усетих на гърба си biggrin.gif
Елементарни ремонти. Освен това при повреда не се налага да сменям цяла глава. При ФИАТ-ката специално валовете са в маслена баня - не се износват при никакви положения (дори с лошо масло !!!).

Публикувано на: 21 Апр 2006 17:48
от ugabuga
zvuchi ideino

Публикувано на: 21 Апр 2006 17:53
от LordDigital
Аз за сефте виждам такъв дезайн.

На мене ми мирише като още едно место да тече масло като остареи колата:)

Публикувано на: 21 Апр 2006 19:19
от punkara
jamie, zatova puk na fiat/lancia im se chupat ramenete (rocker arms) kato za svetovno! :whistle:
toya dizain e podoben kato na 5M-GE, i se polzva zashtot ima ramena mezdu klapani i kubilicite na razpredelitelniyat val, ikoeto susho pozvolyava hidravlicho regulirane na klapanite. wink.gif

nishto osobenno v tozi dizain, osven che moje bi kum 6,500rpm shte mu bude red line-a... dry.gif

Публикувано на: 21 Апр 2006 19:52
от ALTEZZA
za predimstva ne znam oshte, no za nedostataci moga da kaja. na edin ot parvite Avalon-i det biaha izlezli mu beshe prokapalo maslo bash mejdu dvete chasti. po sluchaia, dvigatelia triabvashe da bade izvaden ot kolata za da moje da se otdeli gornata chast ot dolnata.

Публикувано на: 21 Апр 2006 21:56
от jamie
Пънки бе, тия Фиат мотори конкретно са с пулове - нямат кобилички !!!

Публикувано на: 21 Апр 2006 22:20
от ugabuga
jamie написа:Пънки бе, тия Фиат мотори конкретно са с пулове - нямат кобилички !!!
i zarcheta imat chat pat tongue.gif

Публикувано на: 22 Апр 2006 04:06
от punkara
ugabuga написа:i zarcheta imat chat pat tongue.gif
ugabuga, kat nauchish tablata, togava se obajdai, che sega ako mi padnesh she te pravaja marsianec tongue.gif

Публикувано на: 22 Апр 2006 04:10
от punkara
ALTEZZA написа:za predimstva ne znam oshte, no za nedostataci moga da kaja. na edin ot parvite Avalon-i det biaha izlezli mu beshe prokapalo maslo bash mejdu dvete chasti. po sluchaia, dvigatelia triabvashe da bade izvaden ot kolata za da moje da se otdeli gornata chast ot dolnata.
pri avalona nali e s predno, motora e razpolozan horizontalno, ta zatova se e nalozilo da go mahate, ako beshe naprechno, mislya che nyama da ima takava nuzda... toya V mootor na kolko gradusa e, na 90 ili na 60?
rolleyes.gif

Публикувано на: 22 Апр 2006 08:19
от ALTEZZA
punkara написа: pri avalona nali e s predno, motora e razpolozan horizontalno, ta zatova se e nalozilo da go mahate, ako beshe naprechno, mislya che nyama da ima takava nuzda... toya V mootor na kolko gradusa e, na 90 ili na 60?
rolleyes.gif
ne sam siguren na kolko gradusa e motora, ako se setia shte proveria. inache si prav che ako beshe RWD niamashe da se naloji da se vadi dvigatelia