2GR-FE, Cylinder Head

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

2GR-FE, Cylinder Head

Мнение от ALTEZZA » 21 Апр 2006 08:08

s Lorddigital si govorihme dnes za glavite na novite 3.5L(2GR-FE) dvigateli i toi ostana malko ochuden che glavata e ot dve chasti, ta eto kartinka kakvo predstavliava za zainteresovanite:
Прикачени файлове
IMG_1234.JPG
IMG_1234.JPG (185.33 KiB) Преглеждано 4659 пъти
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 21 Апр 2006 10:45

Подобна конструкция се ползва в старите ФИАТ/ЛАНЧА двувалки - от 3 части (т.нар. "кам бокс-ове"):

http://samodisel.lorddigital.com/razni/ ... age030.jpg
http://samodisel.lorddigital.com/razni/ ... age033.jpg

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 21 Апр 2006 15:38

huh interesno. niakoi znae li predimstvata na tozi dizain?
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 21 Апр 2006 15:40

Ами вече ги усетих на гърба си biggrin.gif
Елементарни ремонти. Освен това при повреда не се налага да сменям цяла глава. При ФИАТ-ката специално валовете са в маслена баня - не се износват при никакви положения (дори с лошо масло !!!).

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 21 Апр 2006 17:48

zvuchi ideino
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 21 Апр 2006 17:53

Аз за сефте виждам такъв дезайн.

На мене ми мирише като още едно место да тече масло като остареи колата:)
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 21 Апр 2006 19:19

jamie, zatova puk na fiat/lancia im se chupat ramenete (rocker arms) kato za svetovno! :whistle:
toya dizain e podoben kato na 5M-GE, i se polzva zashtot ima ramena mezdu klapani i kubilicite na razpredelitelniyat val, ikoeto susho pozvolyava hidravlicho regulirane na klapanite. wink.gif

nishto osobenno v tozi dizain, osven che moje bi kum 6,500rpm shte mu bude red line-a... dry.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 21 Апр 2006 19:52

za predimstva ne znam oshte, no za nedostataci moga da kaja. na edin ot parvite Avalon-i det biaha izlezli mu beshe prokapalo maslo bash mejdu dvete chasti. po sluchaia, dvigatelia triabvashe da bade izvaden ot kolata za da moje da se otdeli gornata chast ot dolnata.
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 21 Апр 2006 21:56

Пънки бе, тия Фиат мотори конкретно са с пулове - нямат кобилички !!!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 21 Апр 2006 22:20

jamie написа:Пънки бе, тия Фиат мотори конкретно са с пулове - нямат кобилички !!!
i zarcheta imat chat pat tongue.gif
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 22 Апр 2006 04:06

ugabuga написа:i zarcheta imat chat pat tongue.gif
ugabuga, kat nauchish tablata, togava se obajdai, che sega ako mi padnesh she te pravaja marsianec tongue.gif

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 22 Апр 2006 04:10

ALTEZZA написа:za predimstva ne znam oshte, no za nedostataci moga da kaja. na edin ot parvite Avalon-i det biaha izlezli mu beshe prokapalo maslo bash mejdu dvete chasti. po sluchaia, dvigatelia triabvashe da bade izvaden ot kolata za da moje da se otdeli gornata chast ot dolnata.
pri avalona nali e s predno, motora e razpolozan horizontalno, ta zatova se e nalozilo da go mahate, ako beshe naprechno, mislya che nyama da ima takava nuzda... toya V mootor na kolko gradusa e, na 90 ili na 60?
rolleyes.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 22 Апр 2006 08:19

punkara написа: pri avalona nali e s predno, motora e razpolozan horizontalno, ta zatova se e nalozilo da go mahate, ako beshe naprechno, mislya che nyama da ima takava nuzda... toya V mootor na kolko gradusa e, na 90 ili na 60?
rolleyes.gif
ne sam siguren na kolko gradusa e motora, ako se setia shte proveria. inache si prav che ako beshe RWD niamashe da se naloji da se vadi dvigatelia
->

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 8 госта