2GR-FE, Cylinder Head
2GR-FE, Cylinder Head
Мнение от ALTEZZA » 21 Апр 2006 08:08
s Lorddigital si govorihme dnes za glavite na novite 3.5L(2GR-FE) dvigateli i toi ostana malko ochuden che glavata e ot dve chasti, ta eto kartinka kakvo predstavliava za zainteresovanite:
- Прикачени файлове
-
- IMG_1234.JPG (185.33 KiB) Преглеждано 4791 пъти
->
ALTEZZA
Мнение от jamie » 21 Апр 2006 10:45
Подобна конструкция се ползва в старите ФИАТ/ЛАНЧА двувалки - от 3 части (т.нар. "кам бокс-ове"):
http://samodisel.lorddigital.com/razni/ ... age030.jpg
http://samodisel.lorddigital.com/razni/ ... age033.jpg
http://samodisel.lorddigital.com/razni/ ... age030.jpg
http://samodisel.lorddigital.com/razni/ ... age033.jpg
jamie
ugabuga
jamie
ugabuga
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 21 Апр 2006 17:53
Аз за сефте виждам такъв дезайн.
На мене ми мирише като още едно место да тече масло като остареи колата:)
На мене ми мирише като още едно место да тече масло като остареи колата:)

LordDigital
Мнение от punkara » 21 Апр 2006 19:19
jamie, zatova puk na fiat/lancia im se chupat ramenete (rocker arms) kato za svetovno!
toya dizain e podoben kato na 5M-GE, i se polzva zashtot ima ramena mezdu klapani i kubilicite na razpredelitelniyat val, ikoeto susho pozvolyava hidravlicho regulirane na klapanite.
nishto osobenno v tozi dizain, osven che moje bi kum 6,500rpm shte mu bude red line-a...

toya dizain e podoben kato na 5M-GE, i se polzva zashtot ima ramena mezdu klapani i kubilicite na razpredelitelniyat val, ikoeto susho pozvolyava hidravlicho regulirane na klapanite.

nishto osobenno v tozi dizain, osven che moje bi kum 6,500rpm shte mu bude red line-a...

punkara
Мнение от ALTEZZA » 21 Апр 2006 19:52
za predimstva ne znam oshte, no za nedostataci moga da kaja. na edin ot parvite Avalon-i det biaha izlezli mu beshe prokapalo maslo bash mejdu dvete chasti. po sluchaia, dvigatelia triabvashe da bade izvaden ot kolata za da moje da se otdeli gornata chast ot dolnata.
->
ALTEZZA
jamie
ugabuga
punkara
Мнение от punkara » 22 Апр 2006 04:10
pri avalona nali e s predno, motora e razpolozan horizontalno, ta zatova se e nalozilo da go mahate, ako beshe naprechno, mislya che nyama da ima takava nuzda... toya V mootor na kolko gradusa e, na 90 ili na 60?ALTEZZA написа:za predimstva ne znam oshte, no za nedostataci moga da kaja. na edin ot parvite Avalon-i det biaha izlezli mu beshe prokapalo maslo bash mejdu dvete chasti. po sluchaia, dvigatelia triabvashe da bade izvaden ot kolata za da moje da se otdeli gornata chast ot dolnata.

punkara
Мнение от ALTEZZA » 22 Апр 2006 08:19
ne sam siguren na kolko gradusa e motora, ako se setia shte proveria. inache si prav che ako beshe RWD niamashe da se naloji da se vadi dvigateliapunkara написа: pri avalona nali e s predno, motora e razpolozan horizontalno, ta zatova se e nalozilo da go mahate, ako beshe naprechno, mislya che nyama da ima takava nuzda... toya V mootor na kolko gradusa e, na 90 ili na 60?
->
ALTEZZA
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта