Страница 1 от 1
Публикувано на: 08 Май 2010 14:10
от fr3nzy
Може ли да се сложи на Lexus IS200?
Публикувано на: 08 Май 2010 14:37
от петър
Ето ти един линк тук на една братушка,между др. в нета има страшно много инфо.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ussia.html
Публикувано на: 08 Май 2010 14:59
от rudolf
fr3nzy написа:Може ли да се сложи на Lexus IS200?
точно толко лесно,колкото и всеки друг двигател...демек ,нищо болт он.
Публикувано на: 09 Май 2010 13:32
от fr3nzy
Идеята ми беше да взема Toyota Altezza RS200 и да й сменя волана, но май е по-лесно на Lexus IS200 да сложим 3S-GTE ... какво ще кажете коя интервенция е по-приемлива
ПС: скоростите от какво трябва да са?
ПС2: Като потенциал и караемост кое е по-добро: турбиниран BEAMS или 3S-GTE?
Публикувано на: 09 Май 2010 13:49
от петър
Най лесно IS 300, и после турбо кит от USa:)))
Публикувано на: 09 Май 2010 17:40
от fr3nzy
петър написа:Най лесно IS 300, и после турбо кит от USa:)))
Идеята ми е колата да е по-балансирана, заради това изключвам 6 цилиндровите мотори ... все пак от турбо 3S могат да се изкарат много коне също, особено ако е оборотен като beams няма да е нужно твърде голямо налягане и ще отговаря по-бързо
ПС: Разводнихме темата, ако може модератора да я сплитне да си продължим размислите

МР2
Публикувано на: 09 Май 2010 19:38
от Staff_Ko
Мерси за препратката към Вашата тема ;)
Аз 3S-GTE-то го продадох и в момента подготвям новият си 1UZ-FE /4L V8/ за swap в MR-a ми ;)
Публикувано на: 10 Май 2010 11:32
от xtreme
А защо просто не си купиш алтезза и не си я караш. Какво му е на десния волан ? Хапе ли

Публикувано на: 11 Май 2010 00:48
от fr3nzy
Някак си не ми се нрави тази идея ...

Re: МР2
Публикувано на: 11 Май 2010 10:37
от rudolf
Staff_Ko написа:Мерси за препратката към Вашата тема ;)
Аз 3S-GTE-то го продадох и в момента подготвям новият си 1UZ-FE /4L V8/ за swap в MR-a ми ;)
извинявай,темата не е твоя,но я позачистих защото колегите почнаха да питаш оффтопик. успех с суапа.
по план кога се очаква да го видим,,звучи интересно
Публикувано на: 19 Май 2010 00:55
от fr3nzy
Вече размислих и стигнах до извода, че е най-добре да взема един Лексус ис200 с ляв волан и да му сложа 3сге BEAMS и в последствие да се турбинира. Затова в момента се интересувам какви разлики имат Алтезата и Лексуса освен двигателя? Окачването еднакво ли е, предполагам, че ще има разлика в предницата, защото 6 цилиндровия мотор е по-тежък (поне при бмвтата има разлика между 4 цилиндрови и 6)?
Скоростините кутии еднакви ли са? Знам за
диференциала, че е 3.91 при лексуса и 4.1 при алтезата, което е + при мен защото мисля да го турбинирам, но дали ще държи напъна на турбиниран 3сге? Друг + е интериора на лексуса, защото има някоя екстра повече като кожения салон
laugh.gif
Публикувано на: 19 Май 2010 10:56
от xtreme
Да турбинираш Биймс ?? ще ти излезе златен

Алтезата е по-лека заради мотора и по-малкото екстри. Купето на IS е по-добре обезшумено, т.е още килограми. Сам си прави изводите.
Публикувано на: 19 Май 2010 23:17
от fr3nzy
Златен, обаче мотора има много голям работен диапазон и съчетан със турбо е убийствен, дори на малко налягане. На 1 бар изкарва около 400 коня почти без турбо лаг

Със GT2871R ще изкара около 400-500 коня с работен диапазон от 3300 до 8000 оборота, съчетано със 6 степенната кутия става пълна лудница laugh.gif Разбира се ще иска бутала и биели и примерно, може да му се сложи колянов вал от 5сфе за да стане 2.2л. TODA racing предлагат такъв строкър комплект за турбиниране - вал, биели и бутала но струват кам 6-7 бона, така че по-добре от 5сфе вала да се ползва ...
ПС: Та дотук никой не ми отговори на въпросите по горе

Публикувано на: 15 Юни 2010 17:03
от Kikkity
ако ще си правиш играчка по добре вземи lexus.. със altezza rs200 ще ти пуши главата, особено ако тръгнеш да сменяш и двигател. както каза колегата - няма нищо bolt on. опитай да намериш is300.. Що се отнася до информация за lexus, аз за моя lex научих много неща от
www.my.is
P.S. интересно ми е да видя резултата от решението ти.. щото съм върл is300/altezza фен !

Публикувано на: 15 Юни 2010 17:13
от Kikkity
fr3nzy написа:Вече размислих и стигнах до извода, че е най-добре да взема един Лексус ис200 с ляв волан и да му сложа 3сге BEAMS и в последствие да се турбинира. Затова в момента се интересувам какви разлики имат Алтезата и Лексуса освен двигателя? Окачването еднакво ли е, предполагам, че ще има разлика в предницата, защото 6 цилиндровия мотор е по-тежък (поне при бмвтата има разлика между 4 цилиндрови и 6)?
Скоростините кутии еднакви ли са? Знам за
диференциала, че е 3.91 при лексуса и 4.1 при алтезата, което е + при мен защото мисля да го турбинирам, но дали ще държи напъна на турбиниран 3сге? Друг + е интериора на лексуса, защото има някоя екстра повече като кожения салон
laugh.gif
обезшумяването в купето и под него.. В окачването също има разлики особено в задната част. скоростните кутии са различни между 4 и 6 цилиндровите, разбира се. Ако е за играчката - имай предвид че на 6 цилиндровите има много добри conversions с части от 2JZ-GTE (supra sensei

) а също така и цели swaps. Не всички лексуси са с изцяло кожен салон. моя е бежовата комбинация на кожа и велур и е по яко щото лятото не ми се поти гърба на кожата (ама тея работи са вече до личен избор)
Ако ще правиш кола за кеф си събери един истински 300 лексус и с по малко усилия и средства (макар че евтино няма

) ще имаш killer. В америка си взех един.. лепнах му SRT кит и малко други джаджи по двигателя и сега си го дандуркам из Русе. И колкото и странно да звучи - Toyota Avensis 2.2 D4D 2006 е колата която карам ежедневно.. и на дълго.. и на широко... 5.0 л./100 все пак
