съединител Авенсис1
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
2 действия могат да бъдат извършени в този случай:
1. Обезвъздушаване
2. Регулиране на свободния ход
Иначе не се притеснявай! Щом отделя ниско, не е свършило феродото, може би.
1. Обезвъздушаване
2. Регулиране на свободния ход
Иначе не се притеснявай! Щом отделя ниско, не е свършило феродото, може би.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Има шпилка и контра гайка на педала.paco написа:biggrin.gif е как става де biggrin.gif
проблема при мен че трябва да натисна педала максимално до долу за да задейства а искам да отделя по нагоре та може ли да стане това
Чрез реглаж на тази шпилка можеш да го дигнеш, но за съжаление се вдига и самия педал и трябва да придобиеш навика да си вдигаш и крака повече за да натиснеш съединителя.
Чувал съм обаче, че тази процедура не е препоръчителна, но не ми е ясно защо.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Защото може да се прецака горната помпа от прекомерното натискане.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Ако се натегне много шпилката на педала ,буталото няма да се връща докрай ,което означава че, ако гумичката изтърва в един момент педала ще остане долу. Защото като не се връща буталото докрай няма как да влезе нова течност под него тъй като отвора за пълнене ще си остава зад гумичката която не се връща до него.Не го написах много подредено но като се прочете два три пъти мисля че ще стане ясно. 

Човек и добре да живее умира .......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 7 госта