Страница 1 от 2
Проблем с хидравликата. Мнения и въпроси.
Публикувано на: 16 Апр 2010 09:35
от KbH40
Тази сутрин установих един проблем, но тъй като досега нямам много опит с хидравлики /не ми се е налагало/ и немога да го разбера от какво може да бъде породен, а от друга страна не искам да рискувам да оставя колата в сервиз и да ми измислят куп неща още за правене...
Проблема е следният...
Когато завивам бавнично и тръгна да навивам волана стига до някъде и става твърд все едно съм докрая навъртял, а всъщност съм направил половин оборот... Като подам малко газ и се оправя!
Другото което съм забелязал е че на моменти докато въртя волана все едно накъсва... Всмисъл такъв въртя и 2-3 см леко затегне съвсем малко, колкото да се усети после пак 2-3 см и пак така...
Пистовият ремък е сменен! Искам да попитам какъв е принципа на действие на хидравличната помпа, може ли да бъде проблема в някоя ролка или това е сигнал за по-голяма нередност?
П.П. Колата е от подписа ми...
Публикувано на: 16 Апр 2010 09:42
от max-2
Проверено ли е нивото на хидравличната течност?
Публикувано на: 16 Апр 2010 09:42
от Petar
Kato vyrtih volana vdigat liti se leko oborotite na dvigatelia
Публикувано на: 16 Апр 2010 11:54
от KbH40
Нивото на течността е супер, а оборотите не мърдат...
Публикувано на: 16 Апр 2010 14:22
от Me4oKyX
Нивото може да е супер, ама самата хидравлична течност може да е стара и да не си върши работата като хората .... И спирачна и хирдавлична течност имат живот 100 000км или 5 години, което си минал и в двата случая.... И антифриза си има живот, моторното масло и то, скоростното масло също тоже.... Изобщо, като вземеш кола втора ръка, тези флуиди се преглеждат мноого обстойно, за да не ти забият някви измислени ремонти

Публикувано на: 16 Апр 2010 20:59
от nokosam
Трябва да имаш две карета на кормилния прът,едното е вътре в купето а другото е отвън смажи ги и мисля ,че ще си решиш проблема.Наблегни на външното.Същия проблем съм го имал с Карина.
Публикувано на: 16 Апр 2010 21:09
от Kiki
Добре е да провериш и ремъка на хидравличната помпа, защото, ако се е разтегнал, превърта и тогава засича така.
Публикувано на: 16 Апр 2010 22:10
от paco
наскоро имах един пасат със същия проблем 100 пъти му разглобявах помпата и не разбрах от какво е ,накрая взех една 2-а употреба смених я и се оправи така че 100% е помпата само дето незнам какво може да е на помпата
Публикувано на: 17 Апр 2010 01:41
от Bass_Man
Me4oKyX написа: И спирачна и хирдавлична течност имат живот 100 000км или 5 години, което си минал и в двата случая....
Намали ги малко тези животи !
Публикувано на: 17 Апр 2010 01:57
от Me4oKyX
Bass_Man написа:Me4oKyX написа: И спирачна и хирдавлична течност имат живот 100 000км или 5 години, което си минал и в двата случая....
Намали ги малко тези животи !
Че колко са!?? Четох толкоз някъде, ама го карам малко по спомен laugh.gif
Публикувано на: 17 Апр 2010 07:22
от мехаННика
Ако това затягане се получава на 1/2 оборот на волана значи е каре на кормилния вал,по вероятно долното.
Публикувано на: 17 Апр 2010 09:02
от martod
Me4oKyX написа:Bass_Man написа:Me4oKyX написа: И спирачна и хирдавлична течност имат живот 100 000км или 5 години, което си минал и в двата случая....
Намали ги малко тези животи !
Че колко са!?? Четох толкоз някъде, ама го карам малко по спомен laugh.gif
За твоя изненада, на 15к или 1г. проверка, на 2 г. смяна...
Публикувано на: 17 Апр 2010 09:13
от slowtraveler
За животите - на мен в книжката пише - смяна на сп.течност на 30х.км.
На авенсиса пишеше май смяна на 2г...
Хидравлика на маздата нямам, така-че за нейното масло нищо не пише...
Публикувано на: 22 Апр 2010 12:55
от gunner
И аз го имам тоя проблем с мойта Карина. При маневри, като въртя надясно, усещам понякога някакво втвърдяване на волана и като го понапъна малко, се освобождава с леко прищракване, което усещам в самия волан. И тоя проблем е доста отдавна, ама вече ще взимам мерки, защото зачестиха случаите и ме е страх да не прецакам нещо скъпо. Между другото, преди две години ми свалиха някакво каре на рейката, което носих да рециклирам и след това около седмица проблема не се прояви, обаче после пак почна и така до ден днешен. Това каре е доста скъпо, около 400+ лева, ама ще трябва да се купува, няма как. Ремъка и течността са доказано ОК, така че проблема трябва да е то.
Публикувано на: 23 Апр 2010 07:53
от martod
gunner написа:Между другото, преди две години ми свалиха някакво каре на рейката, което носих да рециклирам и след това около седмица проблема не се прояви, обаче после пак почна и така до ден днешен. Това каре е доста скъпо, около 400+ лева, ама ще трябва да се купува, няма как. Ремъка и течността са доказано ОК, така че проблема трябва да е то.
Къде ги гледаш тези цени за каренцата на волана бе колега ?
Аз миналата седмица сменях двете каренца на едно Мицубиши и му ги намерих по 30 лв. бройката..Мисля че и твоите трябва да са там някъде в ценово отношение...