Проблем с хидравликата. Мнения и въпроси.

Аватар
KbH40
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Апр 2010 22:59
Местоположение: гр. София, ж.к. Младост-3

Проблем с хидравликата. Мнения и въпроси.

Мнение от KbH40 » 16 Апр 2010 09:35

Тази сутрин установих един проблем, но тъй като досега нямам много опит с хидравлики /не ми се е налагало/ и немога да го разбера от какво може да бъде породен, а от друга страна не искам да рискувам да оставя колата в сервиз и да ми измислят куп неща още за правене...


Проблема е следният...
Когато завивам бавнично и тръгна да навивам волана стига до някъде и става твърд все едно съм докрая навъртял, а всъщност съм направил половин оборот... Като подам малко газ и се оправя!

Другото което съм забелязал е че на моменти докато въртя волана все едно накъсва... Всмисъл такъв въртя и 2-3 см леко затегне съвсем малко, колкото да се усети после пак 2-3 см и пак така...

Пистовият ремък е сменен! Искам да попитам какъв е принципа на действие на хидравличната помпа, може ли да бъде проблема в някоя ролка или това е сигнал за по-голяма нередност?

П.П. Колата е от подписа ми...

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 16 Апр 2010 09:42

Проверено ли е нивото на хидравличната течност?
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 16 Апр 2010 09:42

Kato vyrtih volana vdigat liti se leko oborotite na dvigatelia

Аватар
KbH40
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Апр 2010 22:59
Местоположение: гр. София, ж.к. Младост-3

Мнение от KbH40 » 16 Апр 2010 11:54

Нивото на течността е супер, а оборотите не мърдат...

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 16 Апр 2010 14:22

Нивото може да е супер, ама самата хидравлична течност може да е стара и да не си върши работата като хората .... И спирачна и хирдавлична течност имат живот 100 000км или 5 години, което си минал и в двата случая.... И антифриза си има живот, моторното масло и то, скоростното масло също тоже.... Изобщо, като вземеш кола втора ръка, тези флуиди се преглеждат мноого обстойно, за да не ти забият някви измислени ремонти wink.gif

nokosam
Мнения: 6
Регистриран на: 06 Фев 2010 20:51
Местоположение: Glojene

Мнение от nokosam » 16 Апр 2010 20:59

Трябва да имаш две карета на кормилния прът,едното е вътре в купето а другото е отвън смажи ги и мисля ,че ще си решиш проблема.Наблегни на външното.Същия проблем съм го имал с Карина.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 16 Апр 2010 21:09

Добре е да провериш и ремъка на хидравличната помпа, защото, ако се е разтегнал, превърта и тогава засича така.
Последно промяна от Kiki на 16 Апр 2010 22:39, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

paco
Мнения: 48
Регистриран на: 08 Ное 2009 12:40

Мнение от paco » 16 Апр 2010 22:10

наскоро имах един пасат със същия проблем 100 пъти му разглобявах помпата и не разбрах от какво е ,накрая взех една 2-а употреба смених я и се оправи така че 100% е помпата само дето незнам какво може да е на помпата

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 17 Апр 2010 01:41

Me4oKyX написа: И спирачна и хирдавлична течност имат живот 100 000км или 5 години, което си минал и в двата случая....
Намали ги малко тези животи !

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 17 Апр 2010 01:57

Bass_Man написа:
Me4oKyX написа: И спирачна и хирдавлична течност имат живот 100 000км или 5 години, което си минал и в двата случая....
Намали ги малко тези животи !
Че колко са!?? Четох толкоз някъде, ама го карам малко по спомен laugh.gif

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 17 Апр 2010 07:22

Ако това затягане се получава на 1/2 оборот на волана значи е каре на кормилния вал,по вероятно долното.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 17 Апр 2010 09:02

Me4oKyX написа:
Bass_Man написа:
Me4oKyX написа: И спирачна и хирдавлична течност имат живот 100 000км или 5 години, което си минал и в двата случая....
Намали ги малко тези животи !
Че колко са!?? Четох толкоз някъде, ама го карам малко по спомен laugh.gif
За твоя изненада, на 15к или 1г. проверка, на 2 г. смяна...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6185
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 337 пъти
Получена  благодарност: 367 пъти

Мнение от slowtraveler » 17 Апр 2010 09:13

За животите - на мен в книжката пише - смяна на сп.течност на 30х.км.
На авенсиса пишеше май смяна на 2г...
Хидравлика на маздата нямам, така-че за нейното масло нищо не пише...
Последно промяна от slowtraveler на 22 Апр 2010 13:05, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

gunner
Мнения: 121
Регистриран на: 21 Май 2007 17:31
Местоположение: Sf
Обратна връзка:

Мнение от gunner » 22 Апр 2010 12:55

И аз го имам тоя проблем с мойта Карина. При маневри, като въртя надясно, усещам понякога някакво втвърдяване на волана и като го понапъна малко, се освобождава с леко прищракване, което усещам в самия волан. И тоя проблем е доста отдавна, ама вече ще взимам мерки, защото зачестиха случаите и ме е страх да не прецакам нещо скъпо. Между другото, преди две години ми свалиха някакво каре на рейката, което носих да рециклирам и след това около седмица проблема не се прояви, обаче после пак почна и така до ден днешен. Това каре е доста скъпо, около 400+ лева, ама ще трябва да се купува, няма как. Ремъка и течността са доказано ОК, така че проблема трябва да е то.
CARINA E 7A-FE

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 23 Апр 2010 07:53

gunner написа:Между другото, преди две години ми свалиха някакво каре на рейката, което носих да рециклирам и след това около седмица проблема не се прояви, обаче после пак почна и така до ден днешен. Това каре е доста скъпо, около 400+ лева, ама ще трябва да се купува, няма как. Ремъка и течността са доказано ОК, така че проблема трябва да е то.
Къде ги гледаш тези цени за каренцата на волана бе колега ? wacko.gif
Аз миналата седмица сменях двете каренца на едно Мицубиши и му ги намерих по 30 лв. бройката..Мисля че и твоите трябва да са там някъде в ценово отношение...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта