
Газова уредба - Avensis
Газова уредба - Avensis
Здр. искам да задам един въпрос към разбиращите относно газова уредба на Тойота Авенсис (може да има подобни теми ,но нищо не открих). Колата е 2000г. но не е фейса ,1.8 110 коня... по принцип разхода е нормален за такава кола ,но се надявам другата година да съм студент и ще ми се налага да пътувам доста и обмислям вариянта за газова уредба. Въпроса ми е ,какво ще стане ако сложа обикновенна ,а не газов инжекцион... ще има ли проблеми ,да речем по двигателя след 1 години и т.н ,защото сега колата е в идеално състояние и двигателят не се чува така да се каже и в никакъв случай не искам да я прецаквам с газови уредби и т.н. Дори не ми се слага газ ,обаче незнам как ще е от финансова гледна точка. Ако някой има такава Тойота с газова уредба нека даде мнение и впечатления... 

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Колега мисля че може да стане с обикновена газова смао трябва да си вземеш кихалка която се слага на възд. филтър и плочката ти е желателно да е с клапа.Моя съвет е ако ще караш много да речем повече от 15-20 к.км на година да не се занимаваш с глупости и да си сложиш газов инжекцион от реномиран производител БРЦ примерно.При обикновената АГУ има опасност от "кихане" и може да ти събере в най лошия случай дебитомера на парчета, в най добрия случай да огъне клапата на плочката.Аз съм с обикновена само че на Карина и няма за сега проблем но си е риск.За прецакването на двигателя нищо няма да коментирам това ми е 4-та кола на газ, на газ съм минал общо към 180 к.км и нито една от всичките ми коли са се прецакали.За цената също бих казал че +-са е голям. 

Колегата много добре ти е отговорил! Аз също на Карина съм имал обиклновено газово БРЦ и имаше "пльокалка", но не ми е гърмяла.
Само бих добавил, от собствен и чужд опит за газовия инжекцион - по-важни са монтажа и настройката, отколкото марката. Повечето инжекциони между 1000 и 2000 лева работят на едини същ принцип.
На сегашната ми кола съм с "евтин" газов инжекцион и вече 35-40 000 км няма грижи.

Само бих добавил, от собствен и чужд опит за газовия инжекцион - по-важни са монтажа и настройката, отколкото марката. Повечето инжекциони между 1000 и 2000 лева работят на едини същ принцип.
На сегашната ми кола съм с "евтин" газов инжекцион и вече 35-40 000 км няма грижи.
Subaru Impreza 2,0
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Прочети тези линкове внимателно и сам си прави изводите.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=5621&highlight=
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=6114&highlight=
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=5621&highlight=
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=6114&highlight=
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 2 госта