MOTUL 6100 10w40 или CASTROL ? 120 000km celica 1.8vvti
MOTUL 6100 10w40 или CASTROL ? 120 000km celica 1.8vvti
Зна4и колата я купих на 102 000км смених маслото с CASTROL 10w40 бе6е 6умна при високите обороти не се 4ува6е по4укване на клапаните ли повдига4ите нз как се нари4ат както и да е си4ко okay НАЙ ВАЖНОТО Е 4Е НЕ ГО БУТНА МНОГО 200 300гр.Следва6тата смяна я направих на 111 000км с MOTUL 6100 10w40 и така колата стана по без6умна при високите оба4е....в момента е малко над минимума 4ува се по4укване нз дали е от MOTULA хвалят го много а то кво стана.Дали по4уква от самите километри и са за смяна или от маслото,не 4ука кои знае колко но дразне6то само при дикнат капак:)Да слагам ли пак Castrol нз какво да правя ?
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: MOTUL 6100 10w40 или CASTROL ? 120 000km celica 1.8vvti
A защо слагаш 10W40? Доколкото си спомням в ръководството се препоръчва 5W30...kokuwow написа:... MOTUL 6100 10w40...
- Прикачени файлове
-
- Oil.jpg (19.99 KiB) Преглеждано 4379 пъти
Тоя Motul 6100 10W40 се води синерджи, и мисля че не е баш полусинтетика, а повече клони към пълна синтетика, имаше някакво процентно съотношение - абе тъничко си е. Освен това има и някакви почистващи свойства на нагара в двигателя. Добро е, ама е скъпичко!
Слагай Mobil, струва ми се че съм най-доволен от него.
Слагай Mobil, струва ми се че съм най-доволен от него.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
НИКОГА Castrol !!!!!
По-добре Мотул, като много правилно си се запътил към 10в40 - дори и пълна синтетика да е, дори по-добре, но не дебело, нито е тънко. За бензин на над 100хил.км си е тамън
П.п. С Кастрол, на един Сивик, хайвана не можеше да се изреже над 5000об - смени маслото - колата излетя.... да не говорим, че на същия този човек, с кастрола строши един двигател на Акорд... Вярно на МАХ е нацепи колата, ама Кастрол хубав в БГ - НЯМА!!!! Нищо, че Тойота караха на ралитата с Кастрол, такъв хубав, само внос от САЩ....
По-добре Мотул, като много правилно си се запътил към 10в40 - дори и пълна синтетика да е, дори по-добре, но не дебело, нито е тънко. За бензин на над 100хил.км си е тамън

П.п. С Кастрол, на един Сивик, хайвана не можеше да се изреже над 5000об - смени маслото - колата излетя.... да не говорим, че на същия този човек, с кастрола строши един двигател на Акорд... Вярно на МАХ е нацепи колата, ама Кастрол хубав в БГ - НЯМА!!!! Нищо, че Тойота караха на ралитата с Кастрол, такъв хубав, само внос от САЩ....

-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
не е уж а си погледни на тубата,баркода ти би трябвало да започва с 400,аз налях на хондата такова само че edge formula rs 0W40,веднага се усети разликата с оригиналното хондовско 5В40 което даже не е синтетика а е хидрокрекингово,двигателя работи по леко ,а за тойотата ползвам мотул 6100 синерджи 10В40 и съм доволен също
Мммммм
Младежи моята барака когато я купих преди много,много години на 137000км. до преди последната смяна на масло я карах само с Кастрол 10 w 40 Магнетик, а сега е на 477 000 км и реших да и сипя Мотул 5 w 30- та резултатът е - С Кастрола не доливах нищо,карах от смяна до смяна на всеки 10 000км. а сега с този прехвален Мотул изминах 6800 км. и се наложи да долея 2 литра !!!!!!! Мотора отдолу ливна като лейка и сега ще влизам в бокса да сменям гарнитури-което ще е за първи път !!!!!! Така , че стига робувахте на марки-карайте с изпитаното та да ви е мир на главата !!!! Само между другото-Тексако пройзвеждат маслата си в България !!!!!! И ако вземете масло ще видите ,че там пише М10Д само с добавките който са от тях !!!! И понеже отскоро съм в България -няма нищо общо нито маслата нито горивата който са в Европата !!! Така,че каквото и да сложите никой тук в Булгаристан не може да ви гарантира какво наливате в мАторите !!! Мойта баба яга,като я качих на майстор да я прегледа -Онемя-още е с оригиналните шарнири(оригиналните са занитени)след това се разпробиват и се заменят с новите който са с Болтове и Гайки. Оригинални амортиьори,бензинова помпа-бензинов филтър не съм сменял никога-а сега ми се наложи !!! С нашите пътища и горива е все едно какво наливаш,важното е да се прибереш ЖИВ И ЗДРАВ !!! 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта