Страница 1 от 2

ПРОБЛЕМ !

Публикувано на: 23 Мар 2010 21:32
от fancy55
Здравейте ,колеги ! Отново питам и моля за помощ ! :help: От близо година никой по сервизите на софия не може да се ангажира със сериозно и аргументирано решение на моят проблем. Колата е avensis 2001 комби.проблема е много дразнещо и постоянно тресене във вертикала. аз го усещам като че е отзад,но не мога да кажа 100%. колата се държи като автомобил със спотно окачване,който усеща всяка мини неравност по пътя. имах съмнения за задни амортисьори,но повечето специалисти казват че са добре.... Скоро бях и в сервиза на тойота в софия и седях там от 10 до 17 ч. 3 пъти изкарват колата за тест драйв след различни манипулации и проблема си остана за следващия път..... моля ,ако някой мисли че може да помогне да се обади да се повозим заедно и да мислим как да се реши проблема ,че ме влудява.

Публикувано на: 24 Мар 2010 19:33
от мехаННика
Не е лошо да дадеш малко повече инфо -дизел/бензин,вибрациите на място/в движение итн.Ако в сервиза не са сменяли нищо нормално е проблема да остане,но вероятно нещо са казали.Нещо е проверено друго е останало за следващ път.Все пак това е форум на фенове,не на гадатели.

Публикувано на: 24 Мар 2010 19:50
от The_Teacher
Имала ли е удар колата ти ? Ако е имало, е възможно да не са й управили геометрията и от там да идва това тресен за което говориш.

за проблема....

Публикувано на: 24 Мар 2010 20:42
от fancy55
Тойотата е авенсис 2001, d4d комби. Колата е имала лек челен удар но е оправена прилично..... Автомобила работи перфектно и не тресе на място. Имам я от близо година и ми прави впечатление ,че реагира на всяка неравност ( дори и невидима през деня,щото на фарове се вижда ,че няма един см. равна настилка в софия). прави ми впечатление ,че като седна по рязко в колата има остатъчна реакция (колата се успокоява след 1-2 секунди) както и когато затворя багажната врата има леко разлюляване. незнам дали е нормално и дали може да е от активното окачване. Имам съмнение за амортисьори но в сервизите казват-не! В тм-ауто оня ден се видя,че заден десен е леко омаслен и въпреки това казаха ,че е в нормите..... много рядко се чува и горния десен тампон на задния амортисьор,ама само при голями дупки на пътя. :censored: Искам да попитам също,дали е нормално като карам по павета волана да трепка наляво и надясно в малки амплитуди ? мерси на всички ,които се включват в дискусията !

Публикувано на: 24 Мар 2010 21:22
от Uncle Dido
Направо започвай да си търсиш нови амортисьори.... sad.gif
fancy55 написа: В тм-ауто оня ден се видя,че заден десен е леко омаслен и въпреки това казаха ,че е в нормите.....
wacko.gif

Публикувано на: 24 Мар 2010 23:22
от мехаННика
Когато измервателните уреди и огледа не откриват нищо и дефекта не е въображаем следва метода на опитите и грешките.Само че е малко скъп/трудоемък

Проблем

Публикувано на: 24 Мар 2010 23:23
от fancy55
Благодаря , Фидо-Дидо ,но проблема е да не си хвърля парите напразно,че не ги дават по 2бр. за лев..... Затова коментирам с вас та белким се навери даказателство,че мисля вече споделих дори в тм. ауто ме държаха цял ден и твърдят ,че не съм за амортисьори. И ако знаете моля кажете откъде да намеря свястни ,че за тоя модел има само монро(полски-боклуци) и каяба (в ауто плюс) . Няма нито Закс ни Боге ни други свястни.

Публикувано на: 25 Мар 2010 08:52
от max-2
Възможно е да са амортисьори, защото машината (тресачката) казва че са добре докато не свършат тотално, тогава и сам ще разбереш че са свършили, но може да ти късат нервите с години.

Публикувано на: 25 Мар 2010 19:10
от мехаННика
Възможно ли е да са сменени пружините с по твърди за по голяма товароносимост.Сложи 3 торби цимент=150кг и виж дали има разлика.

Проблем

Публикувано на: 25 Мар 2010 20:56
от fancy55
3 торби цимент не са повече от 4 човека + 2 тамагочита ... -, на път за морето колата беше с непроменено поведение. Точно във връзка с евентуална смяна на амортисьори ходих при момчетата в сервиза да ми кажат дали е пипано нещо,щот съм чувал че има хора които купували грешните ам-ри и ги били приспособявали (заварки и т.н.) ,та исках да съм сигурен дали е пипано -НЕ нищо не е пипано. В тая посока се сещам ,че от няколко месеца ми се чува нещо като присвирване ( като от пистов ремък ,но много по нежно и не като от триене. Звука се появяваше основно когато е студена,но от скоро май се позасили ,а времето е топло вече ?? ohmy.gif ?? Някой колеги ме плашат с хидравлична помпа -АЙДЕ НЕМА НУЖДА,МОЛЯ ВИ СЕ ! НЕКА някой да се изкаже и по тоя въпрос,че нещо взех да се озадачавам за марката TOYOTA. Мерси !

Публикувано на: 26 Мар 2010 00:38
от мехаННика
Какъв то ти ника такъв ти и проблема-въображаем.Успех

Публикувано на: 26 Мар 2010 02:23
от Me4oKyX
KYB са много добра марка, така че нещо не разбирам кат искаш да сменяш амортисьори, какво им се чудиш толкоз.... Взимай, сменяй и си готов happy.gif

Re: Проблем

Публикувано на: 26 Мар 2010 03:00
от LEXUS
fancy55 написа:...че нещо взех да се озадачавам за марката TOYOTA. Мерси !
Какво те озадачава марката Тойота?

Публикувано на: 26 Мар 2010 09:18
от diver
Сложи задните гуми отпред, предните отзад.... Ако си минал шок тестер изкючено да не се види има ли тръгнал амотресьор. Това дето някой нагоре казва, че се хваща когато тотално е умрел са глупости. Ако в тойота шока им е дървен, мини през ЗАКС например. ШОК тестера там последно като ходих беше безплатен.

Публикувано на: 26 Мар 2010 20:51
от nikolov22
на тези авенсиси много често им заминават танпоните на стаб щангата и вадят един странен шум също и биалетката и горния танпон на бомбето горе махни капачката отгоре на амортисиора сложи си пръста там и разклатете да видиш дали няма луфт на лагера
а стаб щангата при вдигнато положение не трябва да се мести на на ръка
биалетката също
а и огледаи да не би да са ти боядисвали джантите и в гумите да има вода това се усеща при по висока скорост става дисбаланс и тресе много кофти на машина за баланс на гуми не се усеща щото няма скорост
или да има нещо което се търкаля в гумата при скорост спира се търкаля и