Тропане Carina E
Тропане Carina E
Здравейте, от известно време имама тропане в предницата на карината. днес прегледах всичко, но никъде няма луфтове по ходовата част. Съмнявам се в някакво потропване вътре в рейката. Ако някой е отварял да каже има ли там някакви шарнири или опорна втулка или нещо такова, което може да се е разбило и евентуални начини за отстраняване. Освен това напоследък ми се случва волана да е по-тежък каточели сервото не работи с пълна мощност. След половин час каране се оправя,но след това пак се случва. Няма видим теч от рейката, но течността беше на минимум (досега не съм доливал никога) и и долях 50-100 гр.
Разчитам на компетентни мнения.
Разчитам на компетентни мнения.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 3 пъти
Че се ремонтира рейка ремонтира се но ти трябва квалифициран специалист особенно за хидравлична. Има втулка в дясната страна която може да се е поизносила. За липсата на течност при положение няма видим теч и маншоните са здрави, може ако ти е удобно да ги разкачиш от рейката само да ги друпнеш и да провериш дали не са пълни с масло. За тежестта на волана когато доля течност оправи ли се? Ако не и няма разлика от преди провери ремъка в какво състояние е. Може да преплъзва повече и затова когато загрее да става по лесно за управление.
МАСЛА ТОЙОТА НА СКЛАД: TOYOTA ATF T4, TOYOTA ATF WS, TOYOTA HIBRID 0/20, TOYOTA W75 LV за 6 степенни ръчни кутии.
Re: Тропане Carina E
колега,the_rider написа:Здравейте, от известно време имама тропане в предницата на карината. днес прегледах всичко, но никъде няма луфтове по ходовата част. Съмнявам се в някакво потропване вътре в рейката. Ако някой е отварял да каже има ли там някакви шарнири или опорна втулка или нещо такова, което може да се е разбило и евентуални начини за отстраняване. Освен това напоследък ми се случва волана да е по-тежък каточели сервото не работи с пълна мощност. След половин час каране се оправя,но след това пак се случва. Няма видим теч от рейката, но течността беше на минимум (досега не съм доливал никога) и и долях 50-100 гр.
Разчитам на компетентни мнения.
възможно е и да е от карето на кормилният прът. При карината много кофти е изложено на външни условия - не е защитено дори с маншон.Ако знаеш руски ето ти повечко материал за относно рейката:
http://www.carina-e.ru/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Благодаря и на двамата. От една страна може и да е каренцето наистина (ще го проверя), защото ми се е случвало 4-5 пъти да прехрущи нещо с леко запъване като въртя на място, но ми се е случвало и присвирване, с някаква вибрация, което повече като на помпа-ремък ми мяза. Иначе като долях олекна волана но не веднага и като я загася и след време пак запаля пак не е съвсем лек. Като карам ту е по-лек ту нее
егати загадката.........а чукането го усещам като държа хебела, който излиза от рейката към колелото и го разклатя силно или някой отвътре развърти здраво. Когато колата не е вдигната чукането го няма, но на неравности е яко....

днеска разкачих маншоните на рейката, теч няма но има луфт на зъбния гребен във водещата втулка от ляво, вече съм 95% сигурен, че е от там тропането, но още едно мнение винаги е от полза...къде пиеш бира обикновенномехаННика написа:Ездачо,срещу една цяла бира мога да ти прегледам колата пък натам действай сам ако искаш. А пък ако наистина си райдър има и какво да си поговорим извън колите.

Имах разтракана предна дясна биалетка. Отчетливо се усещаше луфта ако силно я разклатиш с ръка дори когато е захваната и в двата края.Alekota написа:провери си биелетките ,но ги откачи от едната страна иначе е почти невъзможно да ги хванеш дали имат луфт .

desotodorov, при мен потропването от разбитата биалетка най-лесно се долавяше при преминаване през неравности.
Дори когато разклатиш колата на място пак се чуваше.
При теб кога се усеща най-вече?
на мен ми се струва, че се вижда като се свали маншона, ако си сигурен на 100% че отляво няма значи съм само за натягане на гайката, макар, че технически не ми се вижда логично да няма...не е гумичка на стаб щанга, това беше от първите неща, които гледах. Между другото затягането на волана се оправи, явно е трябвало малко време да се обезвъздуши системата сега само дето потропва, то това май е от повече от годинамехаННика написа:Отляво няма водеща втулка, единствено може да натегнеш регулиращата гайка,но това е доста сложно и предполагам нямаш условия .Съмнението ми е за тампони на стабилизиращата щанга,някаква гумичка за 18лв а тропа все едно ще падне нещо от колата.Пращам ти тел.номер на лични ако решиш.
хаха...при мен има развитие biggrin.gif - съвсем случайно при това ...Колега Симо - моята потропва при преминаване на едно от колелелата през неравност и при ниска скорост се чува най добре....вчера като си сменях маслото ... сам си го сменям от известно време...хм...не че ми се цапа много, ама след ходене в сервиз все по някоя щета имам по возилото...та...понеже ми писна - и сега - сам...та както се бях омърлял в канала на гаража...си рекох я да направя тоя тест на биалетките в разкачено състояние...не са разбити - нямат никакви луфтове в ябълките...но като разклатих щангата се чу и усети хлабина в тампоните...та сега...ще си ги сменя...не че е опасно, ама дразни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта