Тропане Carina E

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Тропане Carina E

Мнение от the_rider » 20 Мар 2010 14:32

Здравейте, от известно време имама тропане в предницата на карината. днес прегледах всичко, но никъде няма луфтове по ходовата част. Съмнявам се в някакво потропване вътре в рейката. Ако някой е отварял да каже има ли там някакви шарнири или опорна втулка или нещо такова, което може да се е разбило и евентуални начини за отстраняване. Освен това напоследък ми се случва волана да е по-тежък каточели сервото не работи с пълна мощност. След половин час каране се оправя,но след това пак се случва. Няма видим теч от рейката, но течността беше на минимум (досега не съм доливал никога) и и долях 50-100 гр.
Разчитам на компетентни мнения.

Toyota forever
Мнения: 211
Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
Местоположение: Варна
Получена  благодарност: 3 пъти

Мнение от Toyota forever » 20 Мар 2010 17:27

Че се ремонтира рейка ремонтира се но ти трябва квалифициран специалист особенно за хидравлична. Има втулка в дясната страна която може да се е поизносила. За липсата на течност при положение няма видим теч и маншоните са здрави, може ако ти е удобно да ги разкачиш от рейката само да ги друпнеш и да провериш дали не са пълни с масло. За тежестта на волана когато доля течност оправи ли се? Ако не и няма разлика от преди провери ремъка в какво състояние е. Може да преплъзва повече и затова когато загрее да става по лесно за управление.
МАСЛА ТОЙОТА НА СКЛАД: TOYOTA ATF T4, TOYOTA ATF WS, TOYOTA HIBRID 0/20, TOYOTA W75 LV за 6 степенни ръчни кутии.

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Re: Тропане Carina E

Мнение от mafiota » 20 Мар 2010 19:14

the_rider написа:Здравейте, от известно време имама тропане в предницата на карината. днес прегледах всичко, но никъде няма луфтове по ходовата част. Съмнявам се в някакво потропване вътре в рейката. Ако някой е отварял да каже има ли там някакви шарнири или опорна втулка или нещо такова, което може да се е разбило и евентуални начини за отстраняване. Освен това напоследък ми се случва волана да е по-тежък каточели сервото не работи с пълна мощност. След половин час каране се оправя,но след това пак се случва. Няма видим теч от рейката, но течността беше на минимум (досега не съм доливал никога) и и долях 50-100 гр.
Разчитам на компетентни мнения.
колега,
възможно е и да е от карето на кормилният прът. При карината много кофти е изложено на външни условия - не е защитено дори с маншон.Ако знаеш руски ето ти повечко материал за относно рейката:

http://www.carina-e.ru/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 21 Мар 2010 07:25

Благодаря и на двамата. От една страна може и да е каренцето наистина (ще го проверя), защото ми се е случвало 4-5 пъти да прехрущи нещо с леко запъване като въртя на място, но ми се е случвало и присвирване, с някаква вибрация, което повече като на помпа-ремък ми мяза. Иначе като долях олекна волана но не веднага и като я загася и след време пак запаля пак не е съвсем лек. Като карам ту е по-лек ту нее sad.gif егати загадката.........а чукането го усещам като държа хебела, който излиза от рейката към колелото и го разклатя силно или някой отвътре развърти здраво. Когато колата не е вдигната чукането го няма, но на неравности е яко....

Alekota
Мнения: 60
Регистриран на: 20 Сеп 2009 16:45

Мнение от Alekota » 21 Мар 2010 10:20

провери си биелетките ,но ги откачи от едната страна иначе е почти невъзможно да ги хванеш дали имат луфт .

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 21 Мар 2010 12:32

Ездачо,срещу една цяла бира мога да ти прегледам колата пък натам действай сам ако искаш. А пък ако наистина си райдър има и какво да си поговорим извън колите.

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 21 Мар 2010 23:28

Alekota написа:провери си биелетките ,но ги откачи от едната страна иначе е почти невъзможно да ги хванеш дали имат луфт .
това беше първото, точно така и направих, но не са те

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 21 Мар 2010 23:34

мехаННика написа:Ездачо,срещу една цяла бира мога да ти прегледам колата пък натам действай сам ако искаш. А пък ако наистина си райдър има и какво да си поговорим извън колите.
днеска разкачих маншоните на рейката, теч няма но има луфт на зъбния гребен във водещата втулка от ляво, вече съм 95% сигурен, че е от там тропането, но още едно мнение винаги е от полза...къде пиеш бира обикновенно wink.gif .... а ездач да, .....бях... ама то нали знаеш, това ти остава за винаги, бивши няма

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 22 Мар 2010 07:32

Отляво няма водеща втулка, единствено може да натегнеш регулиращата гайка,но това е доста сложно и предполагам нямаш условия .Съмнението ми е за тампони на стабилизиращата щанга,някаква гумичка за 18лв а тропа все едно ще падне нещо от колата.Пращам ти тел.номер на лични ако решиш.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 22 Мар 2010 09:24

МехаННико пратих ти едно л.с. да не сРамя, тука на човека темата...и аз имам потропване след зимата отпреТ, и не мога да установя отде е...мога да черпя и аз една цяла бира cool.gif

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 25 Мар 2010 12:16

Alekota написа:провери си биелетките ,но ги откачи от едната страна иначе е почти невъзможно да ги хванеш дали имат луфт .
Имах разтракана предна дясна биалетка. Отчетливо се усещаше луфта ако силно я разклатиш с ръка дори когато е захваната и в двата края. :thumbsup:


desotodorov, при мен потропването от разбитата биалетка най-лесно се долавяше при преминаване през неравности.
Дори когато разклатиш колата на място пак се чуваше.
При теб кога се усеща най-вече?

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 25 Мар 2010 14:59

мехаННика написа:Отляво няма водеща втулка, единствено може да натегнеш регулиращата гайка,но това е доста сложно и предполагам нямаш условия .Съмнението ми е за тампони на стабилизиращата щанга,някаква гумичка за 18лв а тропа все едно ще падне нещо от колата.Пращам ти тел.номер на лични ако решиш.
на мен ми се струва, че се вижда като се свали маншона, ако си сигурен на 100% че отляво няма значи съм само за натягане на гайката, макар, че технически не ми се вижда логично да няма...не е гумичка на стаб щанга, това беше от първите неща, които гледах. Между другото затягането на волана се оправи, явно е трябвало малко време да се обезвъздуши системата сега само дето потропва, то това май е от повече от година

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 25 Мар 2010 18:53

По принцип пиша само за неща които съм правил сам и то успешно.Не се заблуждавай за гайката обаче,не може просто да натегнеш и хоп-готово.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 29 Мар 2010 14:21

хаха...при мен има развитие biggrin.gif - съвсем случайно при това ...Колега Симо - моята потропва при преминаване на едно от колелелата през неравност и при ниска скорост се чува най добре....вчера като си сменях маслото ... сам си го сменям от известно време...хм...не че ми се цапа много, ама след ходене в сервиз все по някоя щета имам по возилото...та...понеже ми писна - и сега - сам...та както се бях омърлял в канала на гаража...си рекох я да направя тоя тест на биалетките в разкачено състояние...не са разбити - нямат никакви луфтове в ябълките...но като разклатих щангата се чу и усети хлабина в тампоните...та сега...ще си ги сменя...не че е опасно, ама дразни.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта