Страница 1 от 2

1-ва 2-ра

Публикувано на: 16 Мар 2010 20:34
от IvoDobrev
Все си мисля, че 1-ва и 2-ра /на Авенсис 2.0 Д4Д 2008 ръчна 6-ск/ ми влизат доста трудно особено докато не е позагряла. Може аз да не съм се отърсил още от старото си возило, може и да е параноя, според ТМ всичко е ОК... Знам ли, при Вас колеги как е? На место влизат страхотно, в движение особено от2-ра към 1-ва примерно при поредната дупка или легнал полицай определено се усеща според мен.

Публикувано на: 16 Мар 2010 21:07
от nikolov22
струва ти се така са

Публикувано на: 17 Мар 2010 09:43
от didak
Опитай да караш поне 20-30 метра след запалване на 1-ва.
При мен поне вършеше работа.

Публикувано на: 17 Мар 2010 11:15
от rashkov
по темата много е писано. Дърводелски са си. Това е истината.
Разрови из форума. Скоро беше пак обсъждано.

Публикувано на: 17 Мар 2010 13:10
от IvoDobrev
Странно явно аз не съм попаднал на подобна тема. Ок ще поровя. Иначе благодаря на всички явно опасенията ми са неоснователни.

Публикувано на: 17 Мар 2010 17:16
от paco
и при мен е така карай спокойно biggrin.gif

Публикувано на: 17 Мар 2010 17:49
от Dizzle
и при Аурис-а е така,особено докато загрее

Публикувано на: 17 Мар 2010 20:08
от spinus
Трудно си влизат, особено от първа на втора. Дървени са си скоростите, особено ме е яд, че на по уж нереномирани модели на други марки скоростите влизат "мазно". От Тойота казват , че всичко е наред и било нормално.

Публикувано на: 17 Мар 2010 22:24
от primus
И при мен е така на двете тойоти, които карам. Но всичко преключва
когато колата(скоростната кутия) загрее. Не знам за какви други
марки говориш, но примерно на мойта кола беше сядал един пич
с голф и беше много доволен от скоростите, вярно беше насред лято
и колата беше загряла.
Иначе като говорим за загряване, може би по-точно е да се каже
загряване на самата скоростна кутия, което отнема повече време
от загряване на двигателя, поне според моите наблюдения.

Публикувано на: 17 Мар 2010 22:56
от zi_zi_top
Докато е студена колата пробвай да превключваш от 1-ва на 2-ра при по-ниски обороти на ДВГ (на 1-ва само отлепвай от място и веднага включи 2-ра). 100% гаранция, че ще забравиш за проблема, ако си смениш стила на ускоряване при студени скорости.
Студеното масло е по-гъсто и това пречи на синхронизаторите да си вършат добре работата. Поради това трябва да намериш оптималните обороти за превключване между 1-ва и 2-ра предавка, при които на синхронизаторите не им се налага да се въртят на много високи обороти.

Публикувано на: 17 Мар 2010 23:10
от spinus
zi zi top е абсолютно прав. Първа само за потегляне, но не по дълго като при бензинка, а само за отлепване и веднага втора. Превключването така е по лесно.
Нова астра, не от най новите, а от по предния модел.безпроблемно превслючване на сокростите. А от скоростите на новата Октавия направо съм очарован. Няма място за сравнение с Королата. Говорим обаче само за скоростите.

Публикувано на: 17 Мар 2010 23:53
от IvoDobrev
При толкова еднозначни мнения едва ли има какво повече да се каже, това което ми прави впечатление е 100% описано от вас. В крайна сметка исках да знам, че не само при мен е така... е знам го, значи всичко свършва добре!

Публикувано на: 18 Мар 2010 10:12
от scorpion
IvoDobrev написа:При толкова еднозначни мнения едва ли има какво повече да се каже, това което ми прави впечатление е 100% описано от вас. В крайна сметка исках да знам, че не само при мен е така... е знам го, значи всичко свършва добре!
Така е ! За съжаление ! Бих добавил въобще превключването 1-2-1 е отваратително докато не загреят скоростите, маслото респективно. Превключването е като на Москвич 408 biggrin.gif , който нямаше синхронизация между 1 и 2-ра (за по-младите колеги) и първа се ползваше само за потегляне.

Поне при мен ползвам следното лечение до загряване на кутията: двоен амбриаж: съединител/включвам 1; съединител/изключвам 1; съединител/включвам 2 .... нагоре без двойно амбриране. От втора към първа ако се наложи пак с двойно амбриране. Изглежда малко сложно но всъщност става бързо и е много ефективно ! Така не се тормози и кутията .......

Поздрави !

Публикувано на: 18 Мар 2010 10:38
от max-2
scorpion написа:
IvoDobrev написа:При толкова еднозначни мнения едва ли има какво повече да се каже, това което ми прави впечатление е 100% описано от вас. В крайна сметка исках да знам, че не само при мен е така... е знам го, значи всичко свършва добре!
Така е ! За съжаление ! Бих добавил въобще превключването 1-2-1 е отваратително докато не загреят скоростите, маслото респективно. Превключването е като на Москвич 408 biggrin.gif , който нямаше синхронизация между 1 и 2-ра (за по-младите колеги) и първа се ползваше само за потегляне.

Поне при мен ползвам следното лечение до загряване на кутията: двоен амбриаж: съединител/включвам 1; съединител/изключвам 1; съединител/включвам 2 .... нагоре без двойно амбриране. От втора към първа ако се наложи пак с двойно амбриране. Изглежда малко сложно но всъщност става бързо и е много ефективно ! Така не се тормози и кутията .......

Поздрави !
Малее, някой да не ви е взел хубавото масло от скоростите wacko.gif
Вярно, не са най-добрите кутии, ама чак пък толкова....

Публикувано на: 18 Мар 2010 10:57
от Creep
Странно, аз нямам подобни проблеми с моята Corolla... unsure.gif