1-ва 2-ра
- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
1-ва 2-ра
Все си мисля, че 1-ва и 2-ра /на Авенсис 2.0 Д4Д 2008 ръчна 6-ск/ ми влизат доста трудно особено докато не е позагряла. Може аз да не съм се отърсил още от старото си возило, може и да е параноя, според ТМ всичко е ОК... Знам ли, при Вас колеги как е? На место влизат страхотно, в движение особено от2-ра към 1-ва примерно при поредната дупка или легнал полицай определено се усеща според мен.
по темата много е писано. Дърводелски са си. Това е истината.
Разрови из форума. Скоро беше пак обсъждано.
Разрови из форума. Скоро беше пак обсъждано.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
И при мен е така на двете тойоти, които карам. Но всичко преключва
когато колата(скоростната кутия) загрее. Не знам за какви други
марки говориш, но примерно на мойта кола беше сядал един пич
с голф и беше много доволен от скоростите, вярно беше насред лято
и колата беше загряла.
Иначе като говорим за загряване, може би по-точно е да се каже
загряване на самата скоростна кутия, което отнема повече време
от загряване на двигателя, поне според моите наблюдения.
когато колата(скоростната кутия) загрее. Не знам за какви други
марки говориш, но примерно на мойта кола беше сядал един пич
с голф и беше много доволен от скоростите, вярно беше насред лято
и колата беше загряла.
Иначе като говорим за загряване, може би по-точно е да се каже
загряване на самата скоростна кутия, което отнема повече време
от загряване на двигателя, поне според моите наблюдения.
Toyota Corolla E12
Toyota Carina E 1.6/16V
Toyota Carina E 1.6/16V
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Докато е студена колата пробвай да превключваш от 1-ва на 2-ра при по-ниски обороти на ДВГ (на 1-ва само отлепвай от място и веднага включи 2-ра). 100% гаранция, че ще забравиш за проблема, ако си смениш стила на ускоряване при студени скорости.
Студеното масло е по-гъсто и това пречи на синхронизаторите да си вършат добре работата. Поради това трябва да намериш оптималните обороти за превключване между 1-ва и 2-ра предавка, при които на синхронизаторите не им се налага да се въртят на много високи обороти.
Студеното масло е по-гъсто и това пречи на синхронизаторите да си вършат добре работата. Поради това трябва да намериш оптималните обороти за превключване между 1-ва и 2-ра предавка, при които на синхронизаторите не им се налага да се въртят на много високи обороти.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi zi top е абсолютно прав. Първа само за потегляне, но не по дълго като при бензинка, а само за отлепване и веднага втора. Превключването така е по лесно.
Нова астра, не от най новите, а от по предния модел.безпроблемно превслючване на сокростите. А от скоростите на новата Октавия направо съм очарован. Няма място за сравнение с Королата. Говорим обаче само за скоростите.
Нова астра, не от най новите, а от по предния модел.безпроблемно превслючване на сокростите. А от скоростите на новата Октавия направо съм очарован. Няма място за сравнение с Королата. Говорим обаче само за скоростите.
Toyta Corolla 2.0 D4D
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Така е ! За съжаление ! Бих добавил въобще превключването 1-2-1 е отваратително докато не загреят скоростите, маслото респективно. Превключването е като на Москвич 408 biggrin.gif , който нямаше синхронизация между 1 и 2-ра (за по-младите колеги) и първа се ползваше само за потегляне.IvoDobrev написа:При толкова еднозначни мнения едва ли има какво повече да се каже, това което ми прави впечатление е 100% описано от вас. В крайна сметка исках да знам, че не само при мен е така... е знам го, значи всичко свършва добре!
Поне при мен ползвам следното лечение до загряване на кутията: двоен амбриаж: съединител/включвам 1; съединител/изключвам 1; съединител/включвам 2 .... нагоре без двойно амбриране. От втора към първа ако се наложи пак с двойно амбриране. Изглежда малко сложно но всъщност става бързо и е много ефективно ! Така не се тормози и кутията .......
Поздрави !
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Малее, някой да не ви е взел хубавото масло от скороститеscorpion написа:Така е ! За съжаление ! Бих добавил въобще превключването 1-2-1 е отваратително докато не загреят скоростите, маслото респективно. Превключването е като на Москвич 408 biggrin.gif , който нямаше синхронизация между 1 и 2-ра (за по-младите колеги) и първа се ползваше само за потегляне.IvoDobrev написа:При толкова еднозначни мнения едва ли има какво повече да се каже, това което ми прави впечатление е 100% описано от вас. В крайна сметка исках да знам, че не само при мен е така... е знам го, значи всичко свършва добре!
Поне при мен ползвам следното лечение до загряване на кутията: двоен амбриаж: съединител/включвам 1; съединител/изключвам 1; съединител/включвам 2 .... нагоре без двойно амбриране. От втора към първа ако се наложи пак с двойно амбриране. Изглежда малко сложно но всъщност става бързо и е много ефективно ! Така не се тормози и кутията .......
Поздрави !

Вярно, не са най-добрите кутии, ама чак пък толкова....
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта