1-ва 2-ра

Аватар
IvoDobrev
Мнения: 136
Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
Местоположение: Костинброд
Благодарил/а: 1 път

1-ва 2-ра

Мнение от IvoDobrev » 16 Мар 2010 20:34

Все си мисля, че 1-ва и 2-ра /на Авенсис 2.0 Д4Д 2008 ръчна 6-ск/ ми влизат доста трудно особено докато не е позагряла. Може аз да не съм се отърсил още от старото си возило, може и да е параноя, според ТМ всичко е ОК... Знам ли, при Вас колеги как е? На место влизат страхотно, в движение особено от2-ра към 1-ва примерно при поредната дупка или легнал полицай определено се усеща според мен.

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 16 Мар 2010 21:07

струва ти се така са
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 17 Мар 2010 09:43

Опитай да караш поне 20-30 метра след запалване на 1-ва.
При мен поне вършеше работа.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 17 Мар 2010 11:15

по темата много е писано. Дърводелски са си. Това е истината.
Разрови из форума. Скоро беше пак обсъждано.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

Аватар
IvoDobrev
Мнения: 136
Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
Местоположение: Костинброд
Благодарил/а: 1 път

Мнение от IvoDobrev » 17 Мар 2010 13:10

Странно явно аз не съм попаднал на подобна тема. Ок ще поровя. Иначе благодаря на всички явно опасенията ми са неоснователни.

paco
Мнения: 48
Регистриран на: 08 Ное 2009 12:40

Мнение от paco » 17 Мар 2010 17:16

и при мен е така карай спокойно biggrin.gif

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 17 Мар 2010 17:49

и при Аурис-а е така,особено докато загрее
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

spinus
Мнения: 67
Регистриран на: 29 Юли 2007 12:44

Мнение от spinus » 17 Мар 2010 20:08

Трудно си влизат, особено от първа на втора. Дървени са си скоростите, особено ме е яд, че на по уж нереномирани модели на други марки скоростите влизат "мазно". От Тойота казват , че всичко е наред и било нормално.
Toyta Corolla 2.0 D4D

primus
Мнения: 34
Регистриран на: 26 Май 2008 16:16

Мнение от primus » 17 Мар 2010 22:24

И при мен е така на двете тойоти, които карам. Но всичко преключва
когато колата(скоростната кутия) загрее. Не знам за какви други
марки говориш, но примерно на мойта кола беше сядал един пич
с голф и беше много доволен от скоростите, вярно беше насред лято
и колата беше загряла.
Иначе като говорим за загряване, може би по-точно е да се каже
загряване на самата скоростна кутия, което отнема повече време
от загряване на двигателя, поне според моите наблюдения.
Toyota Corolla E12
Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 17 Мар 2010 22:56

Докато е студена колата пробвай да превключваш от 1-ва на 2-ра при по-ниски обороти на ДВГ (на 1-ва само отлепвай от място и веднага включи 2-ра). 100% гаранция, че ще забравиш за проблема, ако си смениш стила на ускоряване при студени скорости.
Студеното масло е по-гъсто и това пречи на синхронизаторите да си вършат добре работата. Поради това трябва да намериш оптималните обороти за превключване между 1-ва и 2-ра предавка, при които на синхронизаторите не им се налага да се въртят на много високи обороти.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

spinus
Мнения: 67
Регистриран на: 29 Юли 2007 12:44

Мнение от spinus » 17 Мар 2010 23:10

zi zi top е абсолютно прав. Първа само за потегляне, но не по дълго като при бензинка, а само за отлепване и веднага втора. Превключването така е по лесно.
Нова астра, не от най новите, а от по предния модел.безпроблемно превслючване на сокростите. А от скоростите на новата Октавия направо съм очарован. Няма място за сравнение с Королата. Говорим обаче само за скоростите.
Toyta Corolla 2.0 D4D

Аватар
IvoDobrev
Мнения: 136
Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
Местоположение: Костинброд
Благодарил/а: 1 път

Мнение от IvoDobrev » 17 Мар 2010 23:53

При толкова еднозначни мнения едва ли има какво повече да се каже, това което ми прави впечатление е 100% описано от вас. В крайна сметка исках да знам, че не само при мен е така... е знам го, значи всичко свършва добре!

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 18 Мар 2010 10:12

IvoDobrev написа:При толкова еднозначни мнения едва ли има какво повече да се каже, това което ми прави впечатление е 100% описано от вас. В крайна сметка исках да знам, че не само при мен е така... е знам го, значи всичко свършва добре!
Така е ! За съжаление ! Бих добавил въобще превключването 1-2-1 е отваратително докато не загреят скоростите, маслото респективно. Превключването е като на Москвич 408 biggrin.gif , който нямаше синхронизация между 1 и 2-ра (за по-младите колеги) и първа се ползваше само за потегляне.

Поне при мен ползвам следното лечение до загряване на кутията: двоен амбриаж: съединител/включвам 1; съединител/изключвам 1; съединител/включвам 2 .... нагоре без двойно амбриране. От втора към първа ако се наложи пак с двойно амбриране. Изглежда малко сложно но всъщност става бързо и е много ефективно ! Така не се тормози и кутията .......

Поздрави !

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 18 Мар 2010 10:38

scorpion написа:
IvoDobrev написа:При толкова еднозначни мнения едва ли има какво повече да се каже, това което ми прави впечатление е 100% описано от вас. В крайна сметка исках да знам, че не само при мен е така... е знам го, значи всичко свършва добре!
Така е ! За съжаление ! Бих добавил въобще превключването 1-2-1 е отваратително докато не загреят скоростите, маслото респективно. Превключването е като на Москвич 408 biggrin.gif , който нямаше синхронизация между 1 и 2-ра (за по-младите колеги) и първа се ползваше само за потегляне.

Поне при мен ползвам следното лечение до загряване на кутията: двоен амбриаж: съединител/включвам 1; съединител/изключвам 1; съединител/включвам 2 .... нагоре без двойно амбриране. От втора към първа ако се наложи пак с двойно амбриране. Изглежда малко сложно но всъщност става бързо и е много ефективно ! Така не се тормози и кутията .......

Поздрави !
Малее, някой да не ви е взел хубавото масло от скоростите wacko.gif
Вярно, не са най-добрите кутии, ама чак пък толкова....
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
Creep
Мнения: 120
Регистриран на: 17 Апр 2009 16:48
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от Creep » 18 Мар 2010 10:57

Странно, аз нямам подобни проблеми с моята Corolla... unsure.gif
Изображение
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта