От известно време забелязвам, че по някога като потегля, и се опитам да превключа от първа на втора, първата скорост не изка да изключи. Консултирах се с мой познат, който ми даде идея че най-вероятно съединителя не изка да отделя в резултат на не добро налягане създадено от помпата. Скоро мисля да опитам сам да сменя гумичките на помпата на съединителя на карината.
Ще се радвам да споделите ако има някакви особенности и тънкости при смяната, а и избора на ремонтен комплект - марка, какво вкл. комплекта, цени, и всичко което се сетите по хидравликата на съединителя.
Помпа на съединител на Карина Е
Гумичките се сменят сравнително лесно.После при тестовете ако след обезвъздушаването педала отделя съвсем горе. Има реаленшанс да стане пак същото за кратко време.След три такива операций аз си сложих една сравнително мека пружина да връща вилката на скоростната кутия и проблема се реши кардинално 

Човек и добре да живее умира .......
Това което си ми написал на лично малко ме разколеба в диагнозата но има как да се провери.Като натиснеш педала на съединителя в първия момент отделя и после като го задържиш колата започва сама да зацепва и да иска да потегля така ли ?Ако е така значи гумичките са за смяна.При мен операцията с гумичките се повтори няколко пъти защото, като сложих новите започваше да отделя много отгоре. През отвора за самообезвъздушаване в цилиндъра на помпата се рендосваха гумичките , затова сложих пружина която връща и държи долната вилка по-назад че да има свободен ход педала и гумичката да прескача въпросния отвор преди да започне да се товари.Така не се остъргва 

Човек и добре да живее умира .......
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Bing [Bot] и 5 госта