Страница 1 от 2

Кабели и свещи за Celica 3SGE 1990 - Помощ

Публикувано на: 05 Мар 2010 14:49
от chocho9999
Здравейте,

имам нужда от помощ !!!

наложи ми се да сменям свещи, по-късно и кабели.
Майсторът (мой познат) ми сложи свещи Bosh Platinum мисля, че бяха.
Сега ми смени и кабелите, но тези за 3SGE били по-дълги и ми сложи такива за мотор 1.6 (4АFE), а мойта е 2.0, а пък от този комплект не паснал основния кабел и де факто в момента съм със стария :banghead:

Може ли някой да ми каже от къде да си купя И КАКВИ е най-добре, защото съм готов да ги сменя отново, но да знам, че всичко е ОК ?
Говоря за свещи и кабели.

Благодаря на всички откликнали :)

Публикувано на: 05 Мар 2010 17:27
от miLen4o
За свещи ти препоръчвам NGK има ги в euro07.Там съшо има и кабели ,но нека някои които се е зблъскал с тоя проблем да каже.

Публикувано на: 05 Мар 2010 22:51
от Vokil
Странна работа аз от 90-сетте не съм виждал 4A-Fe или 3S-GE с 5 кабела всичките са си с по-4 бобината си е в делкото навряна. Инъче кабелите не вярвам да ти правят проблем ако наистина са от 4A-FE :) Все пак сподели каква е колата.

Публикувано на: 05 Мар 2010 23:29
от Uncle Dido
Vokil написа:Странна работа аз от 90-сетте не съм виждал 4A-Fe или 3S-GE с 5 кабела всичките са си с по-4 бобината си е в делкото навряна.
Изображение

Публикувано на: 09 Мар 2010 16:06
от chocho9999
Ми колата е Celica 1990, 2.0 Gti, 16v - 156 к.с. ( 3SGE )
В момента е със сменени 4 кабела на свещите и си върви добре.
Но главния кабел не е сменен, защото не пасва, а иначе си беше в комплект с другите 4.
Сега ще се опитат да ми го намерят, за да го сменят :thumbsup:
Надявам се, че при тази ситуация няма да имам проблеми :whistle:

Re: Кабели и свещи за Celica 3SGE 1990 - Помощ

Публикувано на: 09 Мар 2010 16:36
от martod
chocho9999 написа: Майсторът (мой познат) ми сложи свещи Bosh Platinum мисля, че бяха.
Абе пич, аз и Мерцедеса си карам с NGK ти на Японска кола си сложил БОШ и искаш да работят както трябва... laugh.gif
Кабели има в Евро-07 Сейва- Японски , взимай от тях за да нямаш ядове, а също и свещите си вземи от там едно NGK си ги сложи на колата (на мен ми падна с цял литър разхода от тях) а твоят БОШ го пробутай на някой с евро-бангия..

Re: Кабели и свещи за Celica 3SGE 1990 - Помощ

Публикувано на: 10 Мар 2010 11:08
от chocho9999
martod написа:
chocho9999 написа: Майсторът (мой познат) ми сложи свещи Bosh Platinum мисля, че бяха.
Абе пич, аз и Мерцедеса си карам с NGK ти на Японска кола си сложил БОШ и искаш да работят както трябва... laugh.gif
Кабели има в Евро-07 Сейва- Японски , взимай от тях за да нямаш ядове, а също и свещите си вземи от там едно NGK си ги сложи на колата (на мен ми падна с цял литър разхода от тях) а твоят БОШ го пробутай на някой с евро-бангия..
Ей за т'ва е кофти да имаш познати laugh.gif
А имаш ли представа по колко горе-долу вървят свещите и кабелите ?

Публикувано на: 10 Мар 2010 11:57
от sepia3
Свещите ми излезнаха около 70 лева, NGK Platinum, колегата от форума todortvm ми ги докара, мн е пекан, питай го дали има в наличност, 12 долара е на свещ. Аз останах много доволен , колата ми беше с оригинални свещи не бяха сваляни бяха Dneso Иридиум но тези са по добри, работата на мотора е мн по добра.Земи си NGK и ще си доволен :thumbsup:

Re: Кабели и свещи за Celica 3SGE 1990 - Помощ

Публикувано на: 10 Мар 2010 22:42
от martod
chocho9999 написа: Ей за т'ва е кофти да имаш познати laugh.gif
А имаш ли представа по колко горе-долу вървят свещите и кабелите ?
Платинума и иридия са по скъпи, но за сметка на това им гарантират 100к пробег..
Обикновените са по 6-8 лв.
Кабели вчера взимах за един Галант 81.60 лв. 5 бр.За твоята не знам, но не би трябвало да имат разлики в цените...

Публикувано на: 11 Мар 2010 00:21
от Vokil
[quote="Fido Dido"][quote="Vokil"] Явно зрителната ми памет се е влошила :) Извинявам се за дето подвеждам хората.

Публикувано на: 11 Мар 2010 10:50
от chocho9999
В момента колата върви добре. Мислите ли, че би имало проблем ако карам двулитров двигател със кабели за 1.6 и като за начало да сменя само свещите, пък кабелите по-нататък ?

И последно, откъде ми ПРЕПОРЪЧВАТЕ да си ги купя, защото
ми казага, че на NGK имало много ментета ?

Сенк Ю :)

Публикувано на: 11 Мар 2010 18:58
от Uncle Dido
Vokil написа: Явно зрителната ми памет се е влошила :) Извинявам се за дето подвеждам хората.
Не съм сигурен, но мисля, че на 4А-ФЕ който рядко се среща - 115 к.с. бобината май беше на делкото....

Публикувано на: 11 Мар 2010 23:13
от Vokil
chocho9999 написа:В момента колата върви добре. Мислите ли, че би имало проблем ако карам двулитров двигател със кабели за 1.6 и като за начало да сменя само свещите, пък кабелите по-нататък ?

И последно, откъде ми ПРЕПОРЪЧВАТЕ да си ги купя, защото
ми казага, че на NGK имало много ментета ?

Сенк Ю :)
Не се притеснявай на искрата не и пука колко кубика ти е двигателя :) Аз карам с денсо от "косер" и съм доволен :)

Фидо Дидо :) На селиките 1,6 след 90-та независимо 98 105 или 115 са с 4 кабела но на каринките и королите явно е друго положението :)

Публикувано на: 12 Мар 2010 02:42
от LEXUS
Vokil написа:
chocho9999 написа:В момента колата върви добре. Мислите ли, че би имало проблем ако карам двулитров двигател със кабели за 1.6 и като за начало да сменя само свещите, пък кабелите по-нататък ?

И последно, откъде ми ПРЕПОРЪЧВАТЕ да си ги купя, защото
ми казага, че на NGK имало много ментета ?

Сенк Ю :)
Не се притеснявай на искрата не и пука колко кубика ти е двигателя :) Аз карам с денсо от "косер" и съм доволен :)

Фидо Дидо :) На селиките 1,6 след 90-та независимо 98 105 или 115 са с 4 кабела но на каринките и королите явно е друго положението :)
Хич не е друго, мойта Корола от 87-ма е с 4 кабела...

Публикувано на: 12 Мар 2010 02:46
от LEXUS
chocho9999 написа:В момента колата върви добре. Мислите ли, че би имало проблем ако карам двулитров двигател със кабели за 1.6 и като за начало да сменя само свещите, пък кабелите по-нататък ?

И последно, откъде ми ПРЕПОРЪЧВАТЕ да си ги купя, защото
ми казага, че на NGK имало много ментета ?

Сенк Ю :)
Да, и аз така мисля. Купи си от ТМ-Ауто оригинални свещи за твоя модел, за да си сигурен,че нещата са наред. Аз на твое място бих си сложил оригинални кабели за 2.0,какъвто ти е двигателят.Но аз обичам всичко да е оригинално и както е дадено от производителя.