Страница 1 от 2
Съвет за шарнирни болтове и вътрешна кормилна щанга Авенсис
Публикувано на: 24 Фев 2010 19:22
от alex_varna
Трябва да сменям шарнирни болтове и вътрешна кормилна 6танга на Авенсис 2.0 ТД 1998 г. Днес проверих и за цени и марки. Разликите в цените са много интересни, а марките не ми говорят нищо

Така , че ако някой може да помогне коя марка е за предпочитане и дали цената е сносна ще бъда много благодарен:
марките са следните : Цитер (корейски), Lensorder (немски), Туинс (японски), GNB, 555 и CTR . Цените на шарнирите са Цитер 38 лв., Lensorder 50 лв., Туинс 33 лв., 555- 45 лв., GNB- 31 лв.
Вътрешна кормилна щанга Цитер 40 лв., Lensorder 37 лв., Туинс 36 лв., CTR 20 лв.
Да им

дупките в нашия хубав град Варна....

Публикувано на: 24 Фев 2010 19:26
от LEXUS
На колко километра ти е колата, Алекс?
Публикувано на: 24 Фев 2010 21:18
от alex_varna
211 000 км
Re: Съвет за шарнирни болтове и вътрешна кормилна щанга Авен
Публикувано на: 24 Фев 2010 21:23
от Toyota forever
alex_varna написа:Трябва да сменям шарнирни болтове и вътрешна кормилна 6танга на Авенсис 2.0 ТД 1998 г. Днес проверих и за цени и марки. Разликите в цените са много интересни, а марките не ми говорят нищо

Така , че ако някой може да помогне коя марка е за предпочитане и дали цената е сносна ще бъда много благодарен:
марките са следните : Цитер (корейски), Lensorder (немски), Туинс (японски), GNB, 555 и CTR . Цените на шарнирите са Цитер 38 лв., Lensorder 50 лв., Туинс 33 лв., 555- 45 лв., GNB- 31 лв.
Вътрешна кормилна щанга Цитер 40 лв., Lensorder 37 лв., Туинс 36 лв., CTR 20 лв.
Да им

дупките в нашия хубав град Варна....

Ако CTR е оригинален заложи на него, но бих избегнал 555 и GNB.
Публикувано на: 24 Фев 2010 21:27
от alex_varna
Да но няма как да разбера дали е оригинален

Публикувано на: 24 Фев 2010 23:00
от miLen4o
Определено,ако можеш да си позволиш "555",много добри одзиви чувам за тях.
Публикувано на: 25 Фев 2010 09:33
от desotodorov
е ... то който и да питаш - всеки различно ще ти каже, аз на моята и вътрешни и външни кормилни накрайници смених...тъпото беше, че вътрешните ги емсних - заради външните...мама им стара "оригиналните" бяха с резба М14, а навсякъде това което се продава е М15...та и гайки правих и беше гадно...така - та поради това - се оказах с външни накрайници "555" а вътрешните...и те щяха да са такива, ама майстора ми беше купил някакви белгийски (с првезумпцията че са М14) - не помня фирмата, изглеждаха малко дървени, ама то всичко тук опира до материал и технология - не до външен виТ...засега 20 000 някъде - няма проблеми, макар че всичките са ръждясали като за световно...не знам защо така - 555 изглеждаха оксидирани...ама явно не са били, не че корозията им пречи нещо.
В крайна сметка - каквото и да вземеш, по нашите "пътища", не издържа много...
Хаха...още едно нещо мога да споделя - има една фирма - турска "Asmetal", ако щете вярвайте, но нещата им са качествени, поне за цената на която са, на предната ми таратайка, смених шарнирите и оня дето ми ги смени, ми даде 100 000 км, гаранция - "Ако се разтропат вика - ше ти ги сменя безплатно"...е не стигнах до 100 000 - ама около 50к минах - не мръднаха, новия собственик - не я кара много, та най вероятно, в скоро време няма да се обадят.
Публикувано на: 26 Фев 2010 02:10
от LEXUS
alex_varna написа:211 000 км
Не е малко. Заложи на японски, в краен случай корейски.
Препоръчвам ти да завъртиш един телефон в Тойота Варна и да провериш цената на оригиналния шарнир.- Мисля,че ще е около 150 лева. и ще ти изкара още поне 200000-250000км.
Публикувано на: 01 Мар 2010 18:53
от alex_varna
Взех CTR дано изборът ми да е сполучлив

Публикувано на: 01 Мар 2010 20:24
от Toyota forever
Не мисля че ще имаш проблеми с тях според мен са доста сполучливи части.
Публикувано на: 01 Мар 2010 20:34
от Uncle Dido
От тези ли са?

Публикувано на: 01 Мар 2010 21:54
от slowtraveler
Дидо, това не са ли шарнирите на стабилизиращата щанга....

Публикувано на: 01 Мар 2010 23:40
от Uncle Dido
Слоу, питах за марката.....

Публикувано на: 02 Мар 2010 09:08
от desotodorov
Абе, то май ще трябва да се включа отново, започна да потропва, по-точно да препуква онзи ден карината отпред, получава се при ниска скорост на движение и преминаване на едно от колелата през дупка/издатина, като минавам през спящ полицай - т.е. двете колела едновременно - не се чува. Това симптоми на биалетка ли са според вас, или може и друго да е?
На предишната ми кола нещо подобно се получваше и се оказа че е от втулките не носача. Но това беше по-различно - там освен при преминаване през неравности с ниска скорост се чуваше и при по-рязко потегляне/спиране.
Публикувано на: 02 Мар 2010 20:27
от alex_varna
Fido Dido написа:От тези ли са?
Опаковката е подобна , но тези вътрешни кормилни щанги , които сменях бяха прави щанги , а не като това на картинката .