Има ли доволни?
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Има ли доволни?
Да, има ли доволни и щастливи, че са си купили ТОЙОТА?
Защото в последно време се насажда мнение, че въпреки рекордните и най-големи продажби на компанията колата не си заслужава, което е много странно!?
На мен лично ми е много интересно, кои серийни автомобили са по-добри.
Но не ми се иска да чета мнения от рода - едни са по-добри тук, други там.
Тойота пи са най.добри, или не и кои са по-добри и защо!
Защото в последно време се насажда мнение, че въпреки рекордните и най-големи продажби на компанията колата не си заслужава, което е много странно!?
На мен лично ми е много интересно, кои серийни автомобили са по-добри.
Но не ми се иска да чета мнения от рода - едни са по-добри тук, други там.
Тойота пи са най.добри, или не и кои са по-добри и защо!
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Аз изпитвам истинско удоволствие докато управлявам Королата. Не съм имал технически проблеми до сега. Мога да кажа, че притежавам автомобил с отлични експлоатационни качества за семеен човек с 2 деца, който всеки ден кара от единия до другия край на София за да отиде на работа.
Повече от това - ЗДРАВЕ!
Повече от това - ЗДРАВЕ!

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
За мен също е удоволствие да карам и поддържам моята тойота. По возия и икономичност, а и по вървене(само когато съм сам) превъзхожда повечето коли в класа си, дори и доста по-нови от нея. Външния вид го докарва много добре със оригинални спойлери и крило, а е и японска сглобка. Недостатък-92 година е и дойде при мен на 14 годинки, та се наложи да и сменям амортисьори, термостат и една втулка на кормилния прът. Обичам да карам безупречни коли, затова. Иначе само термостата беше наложителен. Мисля си, че ако я бях взел на 8-9 годинки нямаше да има нужда от нищо освен консумативи досега.Това е. За по-нататък искам тундра, камри, или в най-лошия случай авенсис 2 фейслифт.
Авенсис 3 не ми харесва толкова.

Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 09 Ное 2009 19:39
От 2007 год имам Хонда Акорд 1.8i 115+ коня за 3 год каране съм минал 40к км нищо не съм пипал , не ми се и чупело в началото я карах като крадено балканче и се състезавах с всички на светофарите в резолтат на което съм нахранил почти всички полицаиски семейства в София biggrin.gif
От ноември 2008 до ноември 2009 имах Golf 4 1.9 TDI 110 коня за тази 1 год. минах 40к км за който смених следните неща
На 2 хил км съединител, претискателен диск, маховик и скоростна кутия и много нерви, удоволствието ми струва 1100 лв с многооооо голями връзки и отстъпки иначе трябваше да платя около 2300 лв с труд.
На 10к отдясно лагер на главината и шарнирен болт
На 15к отляво същото упражнение
На 30к всички танпони по предницата
На 35к два танпона по задницата не помня какви бяха
На 40 к малко преди продажбата клапан на турбината и преден ляв армотосьор
Заключение:НЕ ИСКАМ да чувам за Голф и без пари да ми го дават.
Преди да ме подхванат феновете на Голф,че съм взел някаква развалина ще споделя, че колата беше на истински 109 хил км с сервизна история и закупен чисто нов и каран от жена -българка на 50-тина лета с възможности и гледан като писано яйце.
От 2 месеца имам Тойота Авенсис 2004 D4D седан навъртях 6 хил км вече и още не мога да и се нарадвам просто не съжалявам за нито 1лв които съм дал за нея.
От сега нататък само японски коли и никакви европейски колибарници
От ноември 2008 до ноември 2009 имах Golf 4 1.9 TDI 110 коня за тази 1 год. минах 40к км за който смених следните неща
На 2 хил км съединител, претискателен диск, маховик и скоростна кутия и много нерви, удоволствието ми струва 1100 лв с многооооо голями връзки и отстъпки иначе трябваше да платя около 2300 лв с труд.
На 10к отдясно лагер на главината и шарнирен болт
На 15к отляво същото упражнение
На 30к всички танпони по предницата
На 35к два танпона по задницата не помня какви бяха
На 40 к малко преди продажбата клапан на турбината и преден ляв армотосьор
Заключение:НЕ ИСКАМ да чувам за Голф и без пари да ми го дават.
Преди да ме подхванат феновете на Голф,че съм взел някаква развалина ще споделя, че колата беше на истински 109 хил км с сервизна история и закупен чисто нов и каран от жена -българка на 50-тина лета с възможности и гледан като писано яйце.
От 2 месеца имам Тойота Авенсис 2004 D4D седан навъртях 6 хил км вече и още не мога да и се нарадвам просто не съжалявам за нито 1лв които съм дал за нея.
От сега нататък само японски коли и никакви европейски колибарници

Аз вече не мечтая за Тойота - защото вече карам такава ! За 50 хил. км. принудително смених (можеше и да не се сменят , ма и аз попаднах на пишман майстори в сервиза на Тойота в Русе ) феродов диск на съединител и външни накрайници на кормилната рейка . Пак по невнимание на един друг гаражен майстор си купи динамо(което сега ми стой в мазата за красота ) Наложителна бе смяната на тампоните на предните носачи. Всички това се случи на едим Авенсис версо 2003г на 170 000 км. На 200 000 смених и ангренажа с всички ролки. Сега е на 205 000 км и вс е ОК.Колата има страхотна возия,много е икономична,след чйпосване стана и сравнително пъргава за дизеларка.Бих я сменил с ланд круйзер защот някой път ми трябва 4 по 4 щото ходя за риба и карам из разни чукарлаци.
Какво да кажа за финал , обичм моята Тойота . Има само един съществен недостатък не знам на кой майстор да я закарам ако за в бъдеще се наложи !!!!!!
Какво да кажа за финал , обичм моята Тойота . Има само един съществен недостатък не знам на кой майстор да я закарам ако за в бъдеще се наложи !!!!!!
Всички коли се чупят, почти всички коли се поправят...
Какво мисля аз:
Тойота е доста здрава на фона на останалите марки.
Това, което на мен ми харесва най-много е, че е мислено за позиционирането на всяко винтче или гайка. Затова много от ремонтите човек може да си ги направи сам с кутийка инструменти за 120лв. Специалните инструменти са сравнително малко.
Дори само тези два агрумента за мен са достатъчнни, за да съм убеден, че Тойота си струва.
П.П. Семейната ми кола е Тойота (Toyota 4Runner MK3 V6 3.4L Limited) - кара я предимно жена ми от около година и засега нищо не се е повредило.
Какво мисля аз:
Тойота е доста здрава на фона на останалите марки.
Това, което на мен ми харесва най-много е, че е мислено за позиционирането на всяко винтче или гайка. Затова много от ремонтите човек може да си ги направи сам с кутийка инструменти за 120лв. Специалните инструменти са сравнително малко.
Дори само тези два агрумента за мен са достатъчнни, за да съм убеден, че Тойота си струва.
П.П. Семейната ми кола е Тойота (Toyota 4Runner MK3 V6 3.4L Limited) - кара я предимно жена ми от около година и засега нищо не се е повредило.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мислиш ли, че на другите марки съвременни автомобили, частите са по-евтини?АВЕНСИСА написа:Според мен всяка марка си има свойте минуси и плюсове.Като изключим по скъпите значително резервни части и някой заводски дефекти при някой модели,Тойота е един добър автомобил
Сравни цените на резервните части примерно на Авенсиса с равностойни по клас:
Ауди А6, Мерцедес Е класа, Пасат, БМВ 5.та серия, Мазда 6, Хонда Акорд и останалите.
Аз си мисля, че разликата в цената на резервните части е нищожна.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Шефа ми има Авенсис 1.8 бензин(служебна му е)вече 160к няма никакви проблеми,но той я плюе постоянно.А иначе личната му е БМВ 525 ,2002 и постоянно разправя как бил много доволен от нея ,а само за това лято хвърли по нея около 5000 за ремонти.И пак след това си държи на неговата и си хвали БМВ(а частите на БМВ са каде каде по-скъпи от на Авенсиса)и все пак, като се има в предвид че са различни класове,но лично сподер мен за ЦЕНА-КАЧЕСТВО,Тойотата си е номер 1!Kiki написа:Мислиш ли, че на другите марки съвременни автомобили, частите са по-евтини?АВЕНСИСА написа:Според мен всяка марка си има свойте минуси и плюсове.Като изключим по скъпите значително резервни части и някой заводски дефекти при някой модели,Тойота е един добър автомобил
Сравни цените на резервните части примерно на Авенсиса с равностойни по клас:
Ауди А6, Мерцедес Е класа, Пасат, БМВ 5.та серия, Мазда 6, Хонда Акорд и останалите.
Аз си мисля, че разликата в цената на резервните части е нищожна.
A car without TURBO is like a man without BALLS!
...ми то - затова има много марки автомобили - щото и хора много и всеки луд с номера си...човека е "пристрастен" към БМВ...веднъж четох в техния форум...някой там са пристрастени към миризмата на купетата - бил уникална
и неповторима...
А сега по темата - предишната ми кола беше Пежо 405 1.9ТД взех я 9-годишна и и правих страшно много неща...т.е. - колата беше на много километри, но пък и материалите бяха много кофти, какво ли не става - маркучи се пукаха, воден радиатор - прогнил и за боклука, окачване заден мост, ел инсталацията беше като минала през втората световна....след като я позакрепих с качествени части - се оправи и вече трета година не дава дефекти.
Карината я взех 12-13 годишна - имаше криви спирачни дискове, разбит един от предните лагери, и един кормилен накрайник...освен това някакво лагерче вие в скоростната кутия...все дефекти породени от "женско" каране преди това. Детски болести - породени от некачествени материали и коВти инженерни решения - тая кола просто няма. Всичко е много добре сметнато и работи перфектно - от охладителната система, до подгрева на стъкла и огледала (същите - на Пежото бяха "на 50%" - реотаните на задното стъкло бяха останали половината - представете си зимата какво беше
).
Частите (не вземам "оригинални" а от Евро 07) са на нормални цени. и засега колата е добре - метановите бутилки отзад тежат около 80кг. Навъртях с нея вече 20-ина хиляди, като половината от тях на биогориво. Ако изкарам поне още година без да пипам по задното окачване - ще потвърдя - Карината е "жеуезен" автомобил ... пък за скоростите - мисля да и взема втора употреба - цяла скоростна кутия... и така. Та - дали съм доволен, ами доволен съм - от моята специално.
В по-голям мащаб и говрейки за колите от по-новото време. Всички производители се ндпреварват да пускат едва ли не всяка година нов модел или модификация - няма как да не се понижи качеството спрямо врмето, когато нов модел излизаше на 10-ина години...ОБАЧЕ...според мен - спора тук е излишен - има си хора на който работата им е да водят статистика и да ни я предавата на нас - ненужно спорещите...та статистиката в последните 15 години показва че в първите 6 места по надеждност и безотказноста са все копелетата от "Хонда", Тойота", "Мицубиши", "Нисан" любимите ни европейки - БМВ, Мерцедес, Волво и т.н. отдавна са забвравили какво е да се простудят на върха на класацията

А сега по темата - предишната ми кола беше Пежо 405 1.9ТД взех я 9-годишна и и правих страшно много неща...т.е. - колата беше на много километри, но пък и материалите бяха много кофти, какво ли не става - маркучи се пукаха, воден радиатор - прогнил и за боклука, окачване заден мост, ел инсталацията беше като минала през втората световна....след като я позакрепих с качествени части - се оправи и вече трета година не дава дефекти.
Карината я взех 12-13 годишна - имаше криви спирачни дискове, разбит един от предните лагери, и един кормилен накрайник...освен това някакво лагерче вие в скоростната кутия...все дефекти породени от "женско" каране преди това. Детски болести - породени от некачествени материали и коВти инженерни решения - тая кола просто няма. Всичко е много добре сметнато и работи перфектно - от охладителната система, до подгрева на стъкла и огледала (същите - на Пежото бяха "на 50%" - реотаните на задното стъкло бяха останали половината - представете си зимата какво беше

Частите (не вземам "оригинални" а от Евро 07) са на нормални цени. и засега колата е добре - метановите бутилки отзад тежат около 80кг. Навъртях с нея вече 20-ина хиляди, като половината от тях на биогориво. Ако изкарам поне още година без да пипам по задното окачване - ще потвърдя - Карината е "жеуезен" автомобил ... пък за скоростите - мисля да и взема втора употреба - цяла скоростна кутия... и така. Та - дали съм доволен, ами доволен съм - от моята специално.
В по-голям мащаб и говрейки за колите от по-новото време. Всички производители се ндпреварват да пускат едва ли не всяка година нов модел или модификация - няма как да не се понижи качеството спрямо врмето, когато нов модел излизаше на 10-ина години...ОБАЧЕ...според мен - спора тук е излишен - има си хора на който работата им е да водят статистика и да ни я предавата на нас - ненужно спорещите...та статистиката в последните 15 години показва че в първите 6 места по надеждност и безотказноста са все копелетата от "Хонда", Тойота", "Мицубиши", "Нисан" любимите ни европейки - БМВ, Мерцедес, Волво и т.н. отдавна са забвравили какво е да се простудят на върха на класацията

- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
От 99-та до сега съм карал 3 авенсис-а, ярис и лексус. Последният авенсис и лексус-а си ги карам все още. Авенсис-а е на 5г, а лексус-а на 3. Влизанията в сервиза са моного редки. Изключение може би са дисковете на венсис 1, сменяха ми ги по-често от маслото biggrin.gif Но това си има и добра страна, първите три години не бях платил нито веднъж накладки biggrin.gif И като наближи 3тата година ми смениха спирачните апарати и дефекта започна да се проявява много по-рядко, така че бях късметлия за следгаранционният период. Друг страниче ефект от проблема е че заради честото присъствие в сервиза всички приемчици ме познаваха и нямах проблем да се прередя за час biggrin.gif
Много съм доволен от тойота, обаче на всички коли съм забелязъл един основен недостатък: Разхода им въобще не е малък biggrin.gif
Много съм доволен от тойота, обаче на всички коли съм забелязъл един основен недостатък: Разхода им въобще не е малък biggrin.gif
Кики,като се замисля си прав за цените на резервните части.Може би съм се заблудил за това,че за немските автомобили се намират много алтернативни части на никакви пари и по моргите е пълно също,докато за Тойота не е така.Найстина здравината при Тойота е факт,аз за 30000хил не съм пипнал нищо по Авенсиса изключвам накладки и смяна на масло.Единственият ми проблем е горенето на масло,но за този модел на двигателя било нещо много срещано

Avensis 1.6vvt-i
- lewstherin
- Мнения: 24
- Регистриран на: 03 Юли 2009 19:44
Авенсиса го имам само от 6 месеца, та не мога да кажа някакви конкретни впечатления. Имам обаче бележките от всички годишни обслужвания в Тойота, сменяни са само консумативи, нищо друго не е барнато от 2001-ва насам, когато е купувана. Което ще се падне на мен разбира се, с нашите прекрасни пътища. Впечетление ми направи как за толкова време каране в Германия, като ми я докараха нищо не тропаше в купето. Вече взеха някой неща да се обаждат, особено като карам по павета. Ако някой види в Пловдив Авенсис 1 да се влачи с 20 по паважите, не ме псувайте biggrin.gif
Посетете българския форум на Колелото на времето - http://truesource.50.forumer.com/index.php
аз лично съм много доволен от моята кола-корола-2002.за40000км-абсолютно нищо не съм барнал само масло и филтри и смея да твърдя че за моето каране се оказа много здрав автомобил.кумецът ми има пасат-тди не че е лош автомобил но за 2г.се видя в чудо сигурно даде 2500лв.за ремонти то не беше окачване не беше скоростна кутия запушени дюзи абе ужас така че оставам другото без коментар.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта