someone написа:max-2 написа:Дай го да ти го оправят ако може. Този акумулатор не е виждал дестилирана водичка откак се е родил, а пък гледам, че има капачки. Сигурно ще събере 1,5литра и сигурно всички плочи са се показали над електролита.

Доливането се прави на топло за да се смеси водата с електролита и да не замръзне и след това се дозарежда със зарядно устройство.
Не би могъл да събере и 15 милилитра дестилирана вода, просто защото електролитът не е мръднал и милиметър надолу. Явно просто му е дошло времето. А колата я кара жена ми и не искам да си правя експерименти с оправяне и зареждане, защото искам да си спестя удоволствието да се чудя къде ще я остави и как да и прибирам колата след това.
Petrov_gb написа:45 Ah

Благодаря, точно такъв купих днес.
Колега, прав си за колата на жената-трябва да е сигурна. При мен се налага доливане всяка година и акумулатора ми е монбат на 10 години (всеки безпроблемен ден живот в него ми е подарък), но не бих го сменил преди да се предаде, а при теб гледам, че лепенката на капачките не е махната още, затова продължавам да се съмнявам, че клетките са сухи. От абсолютно открити клетки и с доливане на 1,5 литра дест. вода съм спасявал акумулатор на дизелова октавия, който се зареди сам с едно пътуване (лятото) от София до Пловдив и след това изкара 2 години без ядове.
Новото си е ново все пак, добър избор си направил, но малко поддръжка понякога не вреди, даже е от полза
