Авенсис Д4Д 2000 г. - ПРОБЛЕМ
Авенсис Д4Д 2000 г. - ПРОБЛЕМ
Здравейте,
темата е подобна на няколко други в този раздел, но съм забелязал, че по голямо внимание се обръща на самостоятелни теми.
И така, направо на проблема: при пускане на парното ( и / или климатроника) двигателя започва да работи неравномерно (нямам в предвид вдигането на обобротите когато е студен и навън също) и след няколко секунди (3-6) светва CHECK ENGINE и гасне. До сега съм открил няколко закономерности, когато го прави:
1. когато колата не е загряла;
2. само в градски условия (може би защото като тръгна на дълго вече е загряла);
3. на ниски обороти и предавка;
4. не се влияе от атмосф. условия - направи го и лятото (тогава един два пъти, докато сега е ежедневие, ако са спазени т. 1, 2 и 3).
Сега да дам инфо и къде съм ходил и какво съм правил:
1. Компютърна диагностика в сервиз във Велико Търново - разчетоха грешката като проблем в подаването на гориво, а коментара - няма категорична диагноза;
2. Компютърна диагностика в сервиз в Габрово - разчетоха грешката като EDU (това излезе на компа), а коментара - неразбраха какво означава грешката;
3. Четох във форума (ноември), за Д4Д която гаснела, и след профилактика на EGR- а за обратните газове нещата се оправят. Та в сервиза където си ходя принцип в Севлиево и през тази процедура минах;
4. Нещата загрубяха, започнах да сондирам мнения кой сервиз е достатъчно добър (компетентен) ... и така стигнах до ТИКСИМ Пазарджик - там колата стоя 8 дена, всички видове тествания (диагностики + шофиране).... грешката която е показала в началото е проблем в компютъра на колата ( а в същото време ми казаха от там че проблема не е от това??????????)- диагноза - всичко по колата работи перфекно, там за 8 дена взе че не изгасна нито веднъж.
Та това е моята мъка...., съжалявам ако съм Ви отекчил с толкова дълги писания, но исках да добиете мах. ясна картина.
благодаря предварително за мненията / предложенията (знам, че по интернет няма да ми "оправите колата", но все пак, повече мнения и съвети ще са ми от полза .....
темата е подобна на няколко други в този раздел, но съм забелязал, че по голямо внимание се обръща на самостоятелни теми.
И така, направо на проблема: при пускане на парното ( и / или климатроника) двигателя започва да работи неравномерно (нямам в предвид вдигането на обобротите когато е студен и навън също) и след няколко секунди (3-6) светва CHECK ENGINE и гасне. До сега съм открил няколко закономерности, когато го прави:
1. когато колата не е загряла;
2. само в градски условия (може би защото като тръгна на дълго вече е загряла);
3. на ниски обороти и предавка;
4. не се влияе от атмосф. условия - направи го и лятото (тогава един два пъти, докато сега е ежедневие, ако са спазени т. 1, 2 и 3).
Сега да дам инфо и къде съм ходил и какво съм правил:
1. Компютърна диагностика в сервиз във Велико Търново - разчетоха грешката като проблем в подаването на гориво, а коментара - няма категорична диагноза;
2. Компютърна диагностика в сервиз в Габрово - разчетоха грешката като EDU (това излезе на компа), а коментара - неразбраха какво означава грешката;
3. Четох във форума (ноември), за Д4Д която гаснела, и след профилактика на EGR- а за обратните газове нещата се оправят. Та в сервиза където си ходя принцип в Севлиево и през тази процедура минах;
4. Нещата загрубяха, започнах да сондирам мнения кой сервиз е достатъчно добър (компетентен) ... и така стигнах до ТИКСИМ Пазарджик - там колата стоя 8 дена, всички видове тествания (диагностики + шофиране).... грешката която е показала в началото е проблем в компютъра на колата ( а в същото време ми казаха от там че проблема не е от това??????????)- диагноза - всичко по колата работи перфекно, там за 8 дена взе че не изгасна нито веднъж.
Та това е моята мъка...., съжалявам ако съм Ви отекчил с толкова дълги писания, но исках да добиете мах. ясна картина.
благодаря предварително за мненията / предложенията (знам, че по интернет няма да ми "оправите колата", но все пак, повече мнения и съвети ще са ми от полза .....
Корола 1999 г. + Авенсис 2001 г. - карани/продадени
Пикник 1999 г. + Ярис 2005 г. + Айго 2008 г. - действащи
Форд Фокус 2016 г. за цвят
Пикник 1999 г. + Ярис 2005 г. + Айго 2008 г. - действащи
Форд Фокус 2016 г. за цвят
Щом проблема се появява когато се включи климатроника и оборотите падат, може би там трябва да се търси проблема. Двигатела се натоварва повече и според мен, ако електрическата система не е изправна това би причинило изгасването. Тази система преглеждана ли е - динамо, релета, акумулатор, системата на климатроника също?... Пък светването на check-a си е неизбежно.
един познат кара Волво с двигател на Мицубиши и по точно 1.8 GDI.по важното обаче е че при пускане на климатроника оборотите се дигат за да загрее по бързо двигателя(както и при моята).Та той ми каза че при него също гасне.Получавало се нещо като задавяне на двигателя(при градско каране).Добър сервиз за който обаче само съм чувал е в Нова Загора.Но първо провери преди да предприемеш нещо
Поздрави
Поздрави
Avensis D4D-2001год.
Акумолатора е нов.
Климатроника е обслужен последното лято.
Да попитам (с риск да се изложа, т. к. сам техн. неграмотен): възможно ли е проблема да е електрически, и по конкретно слаба връзка / клема / проводник / бушон / съпротивление и т. н., поне в тази насока ме насочват някой, и когато загрее вразката да става по - стабилна или каквото и да било такова ?
Климатроника е обслужен последното лято.
Да попитам (с риск да се изложа, т. к. сам техн. неграмотен): възможно ли е проблема да е електрически, и по конкретно слаба връзка / клема / проводник / бушон / съпротивление и т. н., поне в тази насока ме насочват някой, и когато загрее вразката да става по - стабилна или каквото и да било такова ?
Корола 1999 г. + Авенсис 2001 г. - карани/продадени
Пикник 1999 г. + Ярис 2005 г. + Айго 2008 г. - действащи
Форд Фокус 2016 г. за цвят
Пикник 1999 г. + Ярис 2005 г. + Айго 2008 г. - действащи
Форд Фокус 2016 г. за цвят
Бушон не, термин като слаба връзка и като загрее се стабилизира също не съществува в екектротехниката. Но, за да можем да ти помогнем , дай я на диагностика с тоуотска апаратура и виж каква грешка дава. Постни номера и тука и аз мога да ти кажа какво е след това по-умните от мен в този форум да го разгадаят.
колата пали от раз дори сега при - 20 . Върви добре ( както и преди), харчи малко.
Относно закачане на тойотски софтуер .... и през това минах (както съм описал по горе) в ТИКСИМ Пазарджик. Казаха ми, че грешката, която е била запаметена е проблем в компютъра на колата, но в същото време ми казаха че било много широко понятие и че такава грешка може да е причина от много неща. И след 8 дена диагностика ми казаха , че колата няма проблем (там така и не е угаснала) ....
дюзи не са замервани, мнението им беше, че при проблем в дюзите би гаснела постоянно (не само когато е студена) и двигатела не би работил равномерно .... незнам вече какво да правя .... БРАДЯСААААААХХХХХ
Относно закачане на тойотски софтуер .... и през това минах (както съм описал по горе) в ТИКСИМ Пазарджик. Казаха ми, че грешката, която е била запаметена е проблем в компютъра на колата, но в същото време ми казаха че било много широко понятие и че такава грешка може да е причина от много неща. И след 8 дена диагностика ми казаха , че колата няма проблем (там така и не е угаснала) ....
дюзи не са замервани, мнението им беше, че при проблем в дюзите би гаснела постоянно (не само когато е студена) и двигатела не би работил равномерно .... незнам вече какво да правя .... БРАДЯСААААААХХХХХ
Корола 1999 г. + Авенсис 2001 г. - карани/продадени
Пикник 1999 г. + Ярис 2005 г. + Айго 2008 г. - действащи
Форд Фокус 2016 г. за цвят
Пикник 1999 г. + Ярис 2005 г. + Айго 2008 г. - действащи
Форд Фокус 2016 г. за цвят
Значи дюзите дават отклонения, ако имаш 1 запушена по common rail екектрониката казва на другите 3 дюзи да впръскват повече или по малко гориво за да наваксат разликата от тази която е извън от строя.Не казвам че със сигурност е от тях но е вариант.
Също така всяка една грешка има определен номер. Като одидеш някаде на диагностика изискай номера на грешката и го кажи тук, аз лично ще ти намеря описание и дори ако е нужно електрическа схема или диаграма към нея.
Също така всяка една грешка има определен номер. Като одидеш някаде на диагностика изискай номера на грешката и го кажи тук, аз лично ще ти намеря описание и дори ако е нужно електрическа схема или диаграма към нея.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Колега, ако е възпожно, публикувай някой от най-често срещаните грешки.Petrov_gb написа:Значи дюзите дават отклонения, ако имаш 1 запушена по common rail екектрониката казва на другите 3 дюзи да впръскват повече или по малко гориво за да наваксат разликата от тази която е извън от строя.Не казвам че със сигурност е от тях но е вариант.
Също така всяка една грешка има определен номер. Като одидеш някаде на диагностика изискай номера на грешката и го кажи тук, аз лично ще ти намеря описание и дори ако е нужно електрическа схема или диаграма към нея.
Смятам, че дори и всичките да публикуваш - кото тема, колкото и да е много като информация модераторите ще направят темата важна и ще стои горе за лесна справка на всички.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Бих искал но няма как да стане, всеки един модел има по 5 разновидности поне на двигатлите през годините и за всеки 1 има книги по 700 страници. Аз просто имам познат който може да ми прочете от книгата и то в краен случай както при колегата ако сервизите не са му помогнали.Kiki написа:Колега, ако е възпожно, публикувай някой от най-често срещаните грешки.Petrov_gb написа:Значи дюзите дават отклонения, ако имаш 1 запушена по common rail екектрониката казва на другите 3 дюзи да впръскват повече или по малко гориво за да наваксат разликата от тази която е извън от строя.Не казвам че със сигурност е от тях но е вариант.
Също така всяка една грешка има определен номер. Като одидеш някаде на диагностика изискай номера на грешката и го кажи тук, аз лично ще ти намеря описание и дори ако е нужно електрическа схема или диаграма към нея.
Смятам, че дори и всичките да публикуваш - кото тема, колкото и да е много като информация модераторите ще направят темата важна и ще стои горе за лесна справка на всички.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта