Страница 1 от 3
Дали има проблем ?
Публикувано на: 06 Яну 2010 16:14
от Burning_Boy
Няма проблем biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 06 Яну 2010 16:18
от Petar
Mai htee maslarka . Proverivai si po-4esto nivoto na masloto i vij dali go habi
Публикувано на: 06 Яну 2010 16:20
от Burning_Boy
там е вапроса НЕПИПА маслото сипалсам 5W30 FULL SINTETIK
Публикувано на: 06 Яну 2010 16:26
от Petar
Ami togava ostava dae nehto po ispuskvatelnata sistema sonda ili katalizator nenam kak e to4no pri dizelite ili turbo .Taka na edin passat nethto imahe problem s turboto i puhehe mnogo
Публикувано на: 06 Яну 2010 16:26
от SFINKS
а антифриза
Публикувано на: 06 Яну 2010 16:30
от Burning_Boy
Не не е пипнала нито едно от двете.
Публикувано на: 07 Яну 2010 08:43
от desotodorov
Ами ти сам си си отговорил - започва да пуши след като си я цедил 5 минути с пълна газ - съответно двигателя загрява главата се деформира и започваш да гориш антифриз. За мен проблема е точно този към който са те насочили приятелите ти - колата е прегрявана, главата е деформирана, но гаранитурата явно държи до определен момент. Ще трябва да шлайфаш главата и смениш гарнитурата (мене ако пиПаш - уплътнения на клапаните може да смениш, шлайфането и центровката им също е хубаво да се направят - така и така ДВГ ще се отваря), и то скоро, като е желателно да не я докарваш до "пуши бяло", преди това

Публикувано на: 07 Яну 2010 08:49
от b_d
Колегите са прави:
Бял пушек = вода/антифриз
Сив пушек = масло
Черен пушек = гориво (богата смес)
Публикувано на: 07 Яну 2010 13:25
от proscrip
то по принцип с цветовете е така, но тази мирзима на барут и изгоряло не се вързва съвсем с миризмата на прегрята пара/антифриз.
Може и да е пукната главата - тъй че да не стане с шлайф само, трябва да се провери.
Публикувано на: 07 Яну 2010 16:12
от desotodorov

е да - може и пукната да е, и ако е така - работата става дебела, трябва или да се завари кадърно или нова/втора употреба...мммммх...абе дано не се е спукала, затова не го и писах "да не дърпам дявола за опашката"
Публикувано на: 07 Яну 2010 16:33
от b_d
Ако е пукната е по-добре да се смени отколкото да се заварява - такива глави се намират Като цяло обаче тойотите рядко пукат глави.
Публикувано на: 07 Яну 2010 17:01
от desotodorov
...ми дано да е така, щото примерно някой като 525TDS, Mazda 626 Comprex и повечето JTD-та, хм ми то при тях си е консуматив главата, малко нещо да прегрее и айдееее...и то при маздата се пука познайте защо, щото са и направили канали за охлаждане - оттам - изтънили стените... и те така те, ама оПщо взето - предкамерните турбодизели това им е слабостта - яко топлинно натоварени са главите, ма не интеркулер ами и от фризер да смучат - пак загряват много, пък и оборотите им не отстъпват на бензинките... и на предишния соПственик като му е залепвал крака на газта за по-дълго време...
Публикувано на: 07 Яну 2010 22:43
от martod
proscrip написа:то по принцип с цветовете е така, но тази мирзима на барут и изгоряло не се вързва съвсем с миризмата на прегрята пара/антифриз.
Може и да е пукната главата - тъй че да не стане с шлайф само, трябва да се провери.
На първо време си провери катализатора да не е запушен...От него така мирише на барут...
Виж си и ЕГР-клапана, дали не остава постоянно отворен при повече юркане и за това да ти пуши и да губи мощност на моменти..
Не бързай да сваляш глава, докато не си сигурен че надува..Иди в някой по голям сервиз, да ти направят газ анализ на охладителната система...Ако има газове в антифриза, тогава предприемай ремонти по главата.... Пробата струва 10-тина лв. ..
Публикувано на: 12 Яну 2010 14:19
от Burning_Boy
mersi mnogo kolegi shte imam na predvid kazonoto ot vasss 10X
Публикувано на: 14 Яну 2010 15:40
от Кузман Инджов
Да извинява колегат че му ползвам темата ,но искам да разбера малко повече за долната фраза:
bad_dog написа:Колегите са прави:
...............
Черен пушек = гориво (богата смес)
На какво се дължи(каква е причината) за по богатата горивна смес и в последствие предполагам повишения разход на гориво и от там черния дим?