
Дали има проблем ?
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00
Дали има проблем ?
Няма проблем biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif 

Последно промяна от Burning_Boy на 27 Юли 2012 21:05, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00
Не не е пипнала нито едно от двете.
Последно промяна от Burning_Boy на 27 Юли 2012 21:06, променено общо 1 път.
Ами ти сам си си отговорил - започва да пуши след като си я цедил 5 минути с пълна газ - съответно двигателя загрява главата се деформира и започваш да гориш антифриз. За мен проблема е точно този към който са те насочили приятелите ти - колата е прегрявана, главата е деформирана, но гаранитурата явно държи до определен момент. Ще трябва да шлайфаш главата и смениш гарнитурата (мене ако пиПаш - уплътнения на клапаните може да смениш, шлайфането и центровката им също е хубаво да се направят - така и така ДВГ ще се отваря), и то скоро, като е желателно да не я докарваш до "пуши бяло", преди това 

...ми дано да е така, щото примерно някой като 525TDS, Mazda 626 Comprex и повечето JTD-та, хм ми то при тях си е консуматив главата, малко нещо да прегрее и айдееее...и то при маздата се пука познайте защо, щото са и направили канали за охлаждане - оттам - изтънили стените... и те така те, ама оПщо взето - предкамерните турбодизели това им е слабостта - яко топлинно натоварени са главите, ма не интеркулер ами и от фризер да смучат - пак загряват много, пък и оборотите им не отстъпват на бензинките... и на предишния соПственик като му е залепвал крака на газта за по-дълго време...
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
На първо време си провери катализатора да не е запушен...От него така мирише на барут...proscrip написа:то по принцип с цветовете е така, но тази мирзима на барут и изгоряло не се вързва съвсем с миризмата на прегрята пара/антифриз.
Може и да е пукната главата - тъй че да не стане с шлайф само, трябва да се провери.
Виж си и ЕГР-клапана, дали не остава постоянно отворен при повече юркане и за това да ти пуши и да губи мощност на моменти..
Не бързай да сваляш глава, докато не си сигурен че надува..Иди в някой по голям сервиз, да ти направят газ анализ на охладителната система...Ако има газове в антифриза, тогава предприемай ремонти по главата.... Пробата струва 10-тина лв. ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11 Май 2009 14:56
Да извинява колегат че му ползвам темата ,но искам да разбера малко повече за долната фраза:
На какво се дължи(каква е причината) за по богатата горивна смес и в последствие предполагам повишения разход на гориво и от там черния дим?bad_dog написа:Колегите са прави:
...............
Черен пушек = гориво (богата смес)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 6 госта