Дали има проблем ?

Burning_Boy
Мнения: 67
Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00

Дали има проблем ?

Мнение от Burning_Boy » 06 Яну 2010 16:14

Няма проблем biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif :censored:
Последно промяна от Burning_Boy на 27 Юли 2012 21:05, променено общо 2 пъти.

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 06 Яну 2010 16:18

Mai htee maslarka . Proverivai si po-4esto nivoto na masloto i vij dali go habi

Burning_Boy
Мнения: 67
Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00

Мнение от Burning_Boy » 06 Яну 2010 16:20

там е вапроса НЕПИПА маслото сипалсам 5W30 FULL SINTETIK

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 06 Яну 2010 16:26

Ami togava ostava dae nehto po ispuskvatelnata sistema sonda ili katalizator nenam kak e to4no pri dizelite ili turbo .Taka na edin passat nethto imahe problem s turboto i puhehe mnogo

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 06 Яну 2010 16:26

а антифриза
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Burning_Boy
Мнения: 67
Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00

Мнение от Burning_Boy » 06 Яну 2010 16:30

Не не е пипнала нито едно от двете.
Последно промяна от Burning_Boy на 27 Юли 2012 21:06, променено общо 1 път.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 07 Яну 2010 08:43

Ами ти сам си си отговорил - започва да пуши след като си я цедил 5 минути с пълна газ - съответно двигателя загрява главата се деформира и започваш да гориш антифриз. За мен проблема е точно този към който са те насочили приятелите ти - колата е прегрявана, главата е деформирана, но гаранитурата явно държи до определен момент. Ще трябва да шлайфаш главата и смениш гарнитурата (мене ако пиПаш - уплътнения на клапаните може да смениш, шлайфането и центровката им също е хубаво да се направят - така и така ДВГ ще се отваря), и то скоро, като е желателно да не я докарваш до "пуши бяло", преди това cool.gif

b_d

Мнение от b_d » 07 Яну 2010 08:49

Колегите са прави:

Бял пушек = вода/антифриз
Сив пушек = масло
Черен пушек = гориво (богата смес)

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 07 Яну 2010 13:25

то по принцип с цветовете е така, но тази мирзима на барут и изгоряло не се вързва съвсем с миризмата на прегрята пара/антифриз.

Може и да е пукната главата - тъй че да не стане с шлайф само, трябва да се провери.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 07 Яну 2010 16:12

unsure.gif е да - може и пукната да е, и ако е така - работата става дебела, трябва или да се завари кадърно или нова/втора употреба...мммммх...абе дано не се е спукала, затова не го и писах "да не дърпам дявола за опашката"

b_d

Мнение от b_d » 07 Яну 2010 16:33

Ако е пукната е по-добре да се смени отколкото да се заварява - такива глави се намират Като цяло обаче тойотите рядко пукат глави.

desotodorov

Мнение от desotodorov » 07 Яну 2010 17:01

...ми дано да е така, щото примерно някой като 525TDS, Mazda 626 Comprex и повечето JTD-та, хм ми то при тях си е консуматив главата, малко нещо да прегрее и айдееее...и то при маздата се пука познайте защо, щото са и направили канали за охлаждане - оттам - изтънили стените... и те така те, ама оПщо взето - предкамерните турбодизели това им е слабостта - яко топлинно натоварени са главите, ма не интеркулер ами и от фризер да смучат - пак загряват много, пък и оборотите им не отстъпват на бензинките... и на предишния соПственик като му е залепвал крака на газта за по-дълго време...

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 07 Яну 2010 22:43

proscrip написа:то по принцип с цветовете е така, но тази мирзима на барут и изгоряло не се вързва съвсем с миризмата на прегрята пара/антифриз.

Може и да е пукната главата - тъй че да не стане с шлайф само, трябва да се провери.
На първо време си провери катализатора да не е запушен...От него така мирише на барут...
Виж си и ЕГР-клапана, дали не остава постоянно отворен при повече юркане и за това да ти пуши и да губи мощност на моменти..
Не бързай да сваляш глава, докато не си сигурен че надува..Иди в някой по голям сервиз, да ти направят газ анализ на охладителната система...Ако има газове в антифриза, тогава предприемай ремонти по главата.... Пробата струва 10-тина лв. ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Burning_Boy
Мнения: 67
Регистриран на: 06 Яну 2010 16:00

Мнение от Burning_Boy » 12 Яну 2010 14:19

mersi mnogo kolegi shte imam na predvid kazonoto ot vasss 10X

Кузман Инджов
Мнения: 27
Регистриран на: 11 Май 2009 14:56

Мнение от Кузман Инджов » 14 Яну 2010 15:40

Да извинява колегат че му ползвам темата ,но искам да разбера малко повече за долната фраза:
bad_dog написа:Колегите са прави:

...............
Черен пушек = гориво (богата смес)
На какво се дължи(каква е причината) за по богатата горивна смес и в последствие предполагам повишения разход на гориво и от там черния дим?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 6 госта