Продават някаква вехта Impreza
след нова година всички си продават кенефите:
http://bbs.scoobynet.com/projects-40/73 ... ost9131160
http://bbs.scoobynet.com/projects-40/73 ... ost9131160
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Нема ли некои Аукцион за разни такива ,да се пробвамеbad_dog написа:след нова година всички си продават кенефите:
http://bbs.scoobynet.com/projects-40/73 ... ost9131160


Аукцион има - пара нема...LordDigital написа:Нема ли некои Аукцион за разни такива ,да се пробвамеbad_dog написа:след нова година всички си продават кенефите:
http://bbs.scoobynet.com/projects-40/73 ... ost9131160
ааааааа нема ,все така викашbad_dog написа:Аукцион има - пара нема...LordDigital написа:Нема ли некои Аукцион за разни такива ,да се пробвамеbad_dog написа:след нова година всички си продават кенефите:
http://bbs.scoobynet.com/projects-40/73 ... ost9131160




Re: Продават някаква вехта Импреза
Нещо тоя май ще бяга от Субару боксерите:bad_dog написа:http://team-zen.co.uk/blog/
ако на накого му трябва бегачка - хихихи
Zen написа:Sometimes I curse myself for getting involved with a marque of car whose engine seems so fundamentally flawed when you consider it for the basis of an ultra high performance (racing) engine. The Subaru EJ20 engine for instance is over square by quite a margin but puts us in a position where the bore size is already beyond the max bore recommended for best detonation resistance (of 89mm) and then to add insult to injury we have a average rod length stroke ratio of around 1.75. All of this gets rapidly worse when we want to make the engine larger and indeed the EJ25 has a 99.5mm bore,and 79mm stroke with 130.5 long connecting rod. This gives a rod/stroke ratio of closer to 1.66, which when you compare this to the BMW turbo F1 engine we can begin to see that we’re struggling with a big bore prone to detonation, big heavy pistons, bore distortion and blow by. For us to match the BMW rod/stroke ratio we would need a 202mm long rod, which due to the flat nature of engine makes it 145mm wider, that would need to be some serious deck plate!
Re: Продават някаква вехта Импреза
[quote="MX5"][/quote]
От друга страна си имат и плюсове. Като цяло Субару доста добре се представят в UK като гледам разни класации.
От друга страна си имат и плюсове. Като цяло Субару доста добре се представят в UK като гледам разни класации.
Re: Продават някаква вехта Импреза
Това ясно - спор няма. Но тоя явно е тръгнал някакви мощности в стил турбо F1 да преследваbad_dog написа:От друга страна си имат и плюсове. Като цяло Субару доста добре се представят в UK като гледам разни класации.

Re: Продават някаква вехта Импреза
Което според мен е леко глупаво, защото RCM с коне постижими за Импреза се справят повече от блестящо. В някои класове дори Spec C с 400 коня и TMIC наказваше миналата година(мисля, че беше на Andy Forrest).MX5 написа:Това ясно - спор няма. Но тоя явно е тръгнал някакви мощности в стил турбо F1 да преследваbad_dog написа:От друга страна си имат и плюсове. Като цяло Субару доста добре се представят в UK като гледам разни класации.
аз да се включа с малко "спам по темата" бейгачки 
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
може да си земете и ддс пише laugh.gif laugh.gif
тази за дрифт съ я строили...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
може да си земете и ддс пише laugh.gif laugh.gif
тази за дрифт съ я строили...
>just do it...sideways<
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта