Страница 1 от 1
споделете мнение за корола 2002 г 1,6 бензин и 2 d4d
Публикувано на: 14 Дек 2009 23:53
от tce73sl
Колеги зравейте , карам Мазда , но мисля скоро да я сменям и съм харесал корола 2002 г. или 1.6 бензинили 2л d4d . Колата доста ми допада и доста се порових , но не намерих много информация за най-честите повреди или нещо от сорта . Разбрах че някои от моделите се правят в Турция и честно казано това ме притесни . Моля колегите , които имат такива автомобили ако имат желание да споделят какви проблеми са имали и дали модела наистина си струва . Ако можете да ме посъветвате и на какво да обърна внимание при покупка ще съм ви много признателен.
Поздрави и лек ден

Публикувано на: 14 Дек 2009 23:54
от newmiro
моята е от турция и е вече на 7 години, нищо й няма:)
прегледай темите за корола Е11, използвай търсачката. успех!

Публикувано на: 15 Дек 2009 00:16
от newmiro
Публикувано на: 15 Дек 2009 01:53
от zi_zi_top
2002-ра година е Е12.
Като цяло Королите са един от най-безпроблемните модели, доколкото може да има такива. Проблемите не са сериозни и ако колата е експлоатирана грамотно не можеш да очакваш нищо лошо.
2000-2002 г. VVTI ДВГ имат проблем със сегменти и трябва да се поинтересуваш дали е бил отстраняван такъв проблем и как. Дизелът 1CD-FTV е доста добре познат и е един от най-добрите Тойотски ДВГ.
Огледай добре автомобила и смело напред! Успех!

Публикувано на: 15 Дек 2009 13:25
от shtephan
От тази година има и от двете,дизела имаше проблем с турбото трябвало да поработва 2-3 минути и тогава да се гаси,но е много икономичен ако говорим за 1.4 с читава нафта.И двете са шумновати дизела е на 140К и на смяна през 15К иска 0,5-1 литър,но при зверско каране(служебна).Бензиновата си отиде рано 90К(пълна щета) и нямам реален поглед дали е по-дурако устойчива.В общи линии само смяна на турбото и консумативи.
Публикувано на: 15 Дек 2009 14:29
от ivobox
На E12 кормилната рейка е слабо местенце. Знам го от личен опит, същото е потвърдено и от тойотаджийски механици

Публикувано на: 15 Дек 2009 23:54
от zi_zi_top
Не бъркай рейка с кормилна колонка. Слабото им място са шлиците на кормилния вал между двете карета. НО единствения резултат е потропване в кормилото, което се ликвидира с 1 пръст и грес. При Е15 са му сложили маншонче с грес и не се разтропва. Друг е въпроса, че доста често монтьори хващат някой за канарче и му сменяват или "рециклират" рейката без тя да има проблем.

Публикувано на: 16 Дек 2009 13:18
от ivobox
къде се беше покрил като имах тема за това, че королата ми тропа като каруца biggrin.gif biggrin.gif
зи зи, при тебе как са скоростите, превключват ли се сесно, че при мене имаше подобни проблеми
Публикувано на: 17 Дек 2009 00:14
от zi_zi_top
ivo, съжалявам, но по тази тема съм писал сравнително отдавна и имаше доста други юзъри, които са имали подобни проблеми още в гаранция. Всъщност това е проблем само за потребители, които не биха се нагъзили да погледнат какво става под таблото и къде е източника на тракането. А начина на отстраняването е "ноу хау" на тойтотаджийските монтьори и е много ефективен (20 000 км след отстраняването му не се е появявал отново, ще видим докога!!!). Поставянето на диагнозата е изкуството да изслушаш пациента - qui bene interogat, bene diagnoscit!!!
Публикувано на: 17 Дек 2009 15:26
от ivobox
Публикувано на: 17 Дек 2009 15:44
от slowtraveler
От тоя проблем с шлиците май доста автомобили страдат....
Преди 6-7г така се мъчих с диагностиката на едно опелче, дето ми потропваше и почукваше...
След добър оглед отдолу - никакъв луфт. Каре на волана - никакъв луфт.
Смених лагери на кормилния вал - ефект никакъв...
Накрая се усетих, че може проблема да е в самия кормилен вал и номера стана с наблъскване с грес (по-гъстичка и високотемпературна, че да не капе по краката

)