Страница 1 от 1
AE86 - за свещите
Публикувано на: 08 Мар 2006 12:32
от El Camino
Manuala казва за 4АГЕ се препоръчват:
ND PQ16R
NGK BCPR5EP11
Какви бихте препоръчали?
NGKто май не ги правят вече, щото тия били модел 84та година. Има алтернативи от Champion и Denso.
Champion са се доказали като боклуци, остават Denso.
Лично предпочитам NGK, но не знам точно кои от актуалната програма отговарят на гореспоменатите.
Публикувано на: 08 Мар 2006 13:04
от El Camino
А това долу би трябвало да е обозначителната схемата на NGK:
Тази е на Дензо:

Публикувано на: 08 Мар 2006 13:25
от El Camino
От сайта на NGK пък следните данни излизат:
Super Class (stock):
NGK GP platinum 7086
BCPR5EGP 0.044 $2.68
Premium Class:
NGK IX iridium 3306
BCPR5EIX-11 0.044 $6.95
Regular Class:
NGK Traditional spark plug 6696
BCPR5ES-11 0.044
NGK V-power spark plug 2441 BCPR5EY-11 0.044
http://ngk.com/results_app.asp?AAIA=1274880
Публикувано на: 08 Мар 2006 14:33
от jamie
*deleted*
Публикувано на: 08 Мар 2006 15:40
от b_d
jamie написа:Шампион не са боклуци. Имат си и ментета - както и НГК.
Последните, които купих се предполага, че бяха оригинални и за три часа работа умряха две от тях.
Публикувано на: 08 Мар 2006 16:06
от El Camino
Ако опитаме да обобщим до тук, излиза че голяма част от нас (аз включително до момента) сме със Дензо, които и се намират по - лесно.
Предимството им е, според сайта им, че са разработвани за труднодосъпни места и е наблегнато на дълготрайността.
Според американските сайтове обаче, на същата цена се намират и
NGK IX iridium 3306 BCPR5EIX-11, които трябва да са върха на сладоледа при NGK, пък NGK някак се наложиха напоследък като безспорен лидер в качеството.
Въпроса е в БГ има ли ги и на какви цени ще са. Ще пиша за по нататъшното развитие.
Публикувано на: 08 Мар 2006 16:07
от jamie
*deleted*
Публикувано на: 08 Мар 2006 16:29
от cj
Хвърли едно око на тези: NGK BKR5EY След обиколка на не знам си колко магазина за свещи из Варна, в крайна сметка по каталог излязоха именно тези. Търсих ги докато умувах над проблема "3АГЕ". Е, не беше от тях, но в крайна сметка се оказах с 1 брой NGK - оставих си я за резерв и за тест евентуално ако се наложи. Май струваше 7 лв или още по-малко. Не съм ги карал и нямам впечатление от реална употреба. С тънката гайка са и влизат спокойно с малка лула.
ПС: сори за лошото качество на снимкиите
Публикувано на: 09 Мар 2006 03:27
от punkara
vzemi si PQ16R i ne se zanimavai s drugite! ot vsichkite godini s toyota sum se ubedil che tezi na ND sa nai-zdravi! i to ne tezi deto gi prodavat v BG, ami v Toyota, originalnite!

Публикувано на: 09 Мар 2006 13:19
от El Camino
Благодаря на мненията и отзивчивостта на всички. Мисля, че стигнахме до добро решение на проблема

Публикувано на: 08 Апр 2006 13:23
от El Camino
Значи тая тема си замина по живо по - здраво, но за съжаление остана да заблуждава собствениците на АЕ86.
Мануала, който гледаме и от който черпим инфо е хАмерикански и може да става дума за 4агето със катализатор. В мануала, който имам (на немски) "Сервизна книга: Настройки на системата за контрол на изходящите газове" от 1985 година:
ND:
С кат: PQ16R
Без кат: Q20R-U11
NGK:
С кат: BCPR 5EP11
Без кат: BCPR 6EY11
Споменава се изрично, че става дума само за АЕ86. Немците също настояват, че във оригиналните книжки към колите им се препоръчвали и споменавали тези с топлинно число 6 за двигателите без катализатор и тези с топлинно число 5 за тези със.
За да бъде всичко пълно докрай, ще пусна и това, което пише във превода на познатата ни сервизна книга за 4AGE на немски (издадена 1987ма година):
Европа:
ND QJ16AR-U
NGK BCR E527Y
Изобщо:
ND Q16R-U
NGK BCPR5EY
Публикувано на: 08 Апр 2006 15:14
от punkara
El Camino написа:
ND:
С кат: PQ16R
Без кат: Q20R-U11
tova otgore e VYARNO!
