Страница 1 от 3

въпрос за скорости и съединител

Публикувано на: 02 Дек 2009 18:34
от lord_pz
Колеги,нещо не ми влизат скоростите както преди.Малко затруднено става в движение и на място на изгасена пак е така.Един монтъор седна и каза,че най-вероятно съединителя не отделя до край(имайки предвид,че той си отделя доста ниско).Каза че нещо трябвало да се натегне и май няма нужда от нов съединител.Обаче по стечение на обстоятелствата няма да може .Та ако знаете за какво става въпрос и смятат, че мога да го направя и аз -дайте по по-подробно обяснение :thumbsup:
ПП:И още нещо ,което забелязах -на свободна пали по-лесно,отколкото при натиснат съединител celica 1991 1.6 16 4a-fe 105hp

Публикувано на: 02 Дек 2009 20:06
от ceko26
Имаш ли луфтове на скоростния лост?

Публикувано на: 02 Дек 2009 20:08
от lord_pz
Нямам,не хъркат и не вият.

Публикувано на: 02 Дек 2009 21:11
от sacho7803
съединитела ти не отделя като хората.предполагам е хидравличен и някоя помпа се ебава.а ако е с жило то самонагаждащия механизъм не е в ред.и стига с тия глупави майстори че аман вече.при износен съединител колата БУКСУВАААА-т.е.съединитела буксува--това и първолаците го знаят а "умните майстори"не го знаят biggrin.gif не съм запознат с модела на колата ти---ноооо---това е причината--а и незнам дали си с една или две помпи/ако е хидр./но.....там е проблема ти :thumbsup:

Публикувано на: 02 Дек 2009 21:45
от lord_pz
Благодаря ти колега :thumbsup: .А сега някои може ли да ми каже какво да правя и за какво да гледам и дали сам може да си я поправя. smile.gif

Публикувано на: 02 Дек 2009 22:01
от Bass_Man
Намираш си repair manual ( ръководство за ремонт ) и намираш това , което ти трябва .

Публикувано на: 02 Дек 2009 22:47
от lord_pz
Нали идеята на форума е да си спестим време и нерви ,а когато човек споделя опит е много по полезно отколкото сухата теория.А и техническият английски ми доста чужд smile.gif

Публикувано на: 03 Дек 2009 04:30
от Bass_Man
Най-добрия начин за пестене на време и нерви не е преразказа с елементи на разсъждание от форума , а прочита на техническата документация . Която за нашите кочинки се намира общо взето .
Та остава някой да компенсира твоята липса на познания по технически английски с време за да намери документацията ( поне това можеше да направиш , да намериш верните абзаци и да помолиш някой да ти ги преведе !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) да я прочете и да ти преразкаже и даже да ти направи картинки та да видиш за какво иде реч и да си свършиш работа .
Та колега вземи си свали документацията ( има теми за това ) прелисти до това , което неразбираш и тогава искай помощ . Така поне ще изглежда , че влагаш някакво старание иначе идваш малко , като недоволно шефче да юркаш раята да върши работа ................

Публикувано на: 03 Дек 2009 18:55
от Vokil
lord_pz Откога колата ти не включва добре? Като задържиш съединителя натиснат дълго време и колата е на скорост потегля ли сама ?
sacho7803 не са глупави монтьорите щото като се сцепи пружината на притискателя хем не можеш да включиш хем пък ако успееш буксува съединителя,Като е крив притискателя не включва и обикновено не буксува.Като изхвърчи някоя пружина от демпфера стърже и не включва и обикновено не боксува.Като се разхлопат нитовете на феродовия диск не вклчва лесно и не боксува . Айде другия път по подготвен ще обиждаш :)
lord_pz ако ти е прецакана горната помпа както и казваме в бг. :) Вероятно имаш проблем и със връщането а съединителя вилката не се връща докъдето трябва.аз на моята го реших проблема като и добавих една пружинка да я връща, след като си сменях гумичките за трети път в разтояние на 6 месеца :) от тогава вече втора година е ок :)

Публикувано на: 03 Дек 2009 20:02
от lord_pz
vokil,мерси за отговора!Утре ще видя дали ще тръгне от място.Мисля ,че колата е така от около 1000км и найстина на няколко пъти е "задържал" съединителя ,но по принцип не се обажда дори и по наклоните(или аз не съм усещал).Изгасена на място като че ли по-шумно превключва от преди.Днес прекарах доста време в celicatech.com ,обаче не открих къде са тези помпи(да не би да са това http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... /93celica/ ?) и искам да те помоля ако можеш тези дни да сложиш някоя снимка и с няколко думи да ми обясниш какво да правя smile.gif поздрави

Публикувано на: 03 Дек 2009 21:34
от martod
lord_pz написа:Днес прекарах доста време в celicatech.com ,обаче не открих къде са тези помпи(да не би да са това
Помпа на съединителя.. http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... linder.pdf

Изпълнителен цилиндър (долен ляв педал laugh.gif )http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... linder.pdf

Публикувано на: 03 Дек 2009 21:41
от max-2
Тези помпи са много здрави, само някой да е сменял течността, че ако е оригиналната на 20 години може да е ръждясала и да е за боклука вече.

Публикувано на: 03 Дек 2009 23:07
от sacho7803
Vokil написа:lord_pz Откога колата ти не включва добре? Като задържиш съединителя натиснат дълго време и колата е на скорост потегля ли сама ?
sacho7803 не са глупави монтьорите щото като се сцепи пружината на притискателя хем не можеш да включиш хем пък ако успееш буксува съединителя,Като е крив притискателя не включва и обикновено не буксува.Като изхвърчи някоя пружина от демпфера стърже и не включва и обикновено не боксува.Като се разхлопат нитовете на феродовия диск не вклчва лесно и не боксува . Айде другия път по подготвен ще обиждаш :)
lord_pz ако ти е прецакана горната помпа както и казваме в бг. :) Вероятно имаш проблем и със връщането а съединителя вилката не се връща докъдето трябва.аз на моята го реших проблема като и добавих една пружинка да я връща, след като си сменях гумичките за трети път в разтояние на 6 месеца :) от тогава вече втора година е ок :)
извинявай много колега ама 99.9от случаите проблема е точно в помпата.а ако не е в нея то всеки майстор би трябвало да го усети.стига глупости.аз дето никога не съм се занимавал с коли мога да ти различа крив диск от счупена диафрагма или строшени и износени пружини на ф.диск..случвали са ми се почти всички от тия варианти.а както го е описал колегата---проблема е ясен.явно и ти си "майстор" biggrin.gif rolleyes.gif biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 03 Дек 2009 23:12
от Uncle Dido
sacho7803 написа: ама 99.9от случаите проблема е точно в помпата....
От тези 99.9 %, 60% проблема е в изпълнителния цилиндър...

Публикувано на: 03 Дек 2009 23:35
от lord_pz
Oк колеги,обаче кажете как малко по малко да започна да отхвърлям възможностите,та да открия какво я тормози мойта тойотка unsure.gif